Komunikaty PR

Bajkowe Walentynki z ROMANCE TV

2022-02-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

W lutym, miesiącu miłości i namiętności, kanał Romance TV przygotował specjalną ramówkę z okazji Walentynek. Nie tylko zakochane pary, ale wszyscy widzowie marzący o wielkim i spełnionym uczuciu, będą mogli obejrzeć przepiękne filmy z pozytywnym, miłosnym przesłaniem. Stacja zaprasza na całodniowe maratony filmowe przed oraz w same Walentynki. Niedziela 13 lutego i poniedziałek 14 lutego zapowiadają się prawdziwie magicznie!

W niedzielę 13 lutego Romance TV od rana aż do później nocy zaprasza na filmy kojące serce. Stacja porwie widzów na cały przedwalentynkowy dzień do krainy nieograniczonych możliwości, gdzie miłość nie zna granic ani przeszkód i co najważniejsze - może przydarzyć się w każdym wieku i momencie naszego życia. W ramach cyklu zostaną pokazane przepiękne filmy miłosne – komediowe i obyczajowe: „Z całego serca: ślub”, „Mój George”, „Niania mimo woli”, „Zaproszenie”, „Art & Soul”, „Przeznaczenie”, „Ratując Madison”, „Ucieczka w miłość” oraz „Pan Hoppy i żółwie”.

- Nie ma nic ważniejszego w świecie niż miłość. Nie ważne, czy to jest uczucie, która trwa całe życie czy tylko jakiś czas. Każda miłość jest niesamowita, ważna i wyjątkowa. O tym właśnie mówią filmy emitowane w Walentynki w mojej ukochanej i najbardziej romantycznej stacji ze wszystkich - Romance TV. Pamiętajcie, że nigdy nie możemy tracić nadziei, że poznamy swoją drugą połówkę, tylko trzeba wychodzić na spotkanie miłości i być na nią otwartym – mówi Daniel QCZAJ, trener motywator, ambasador Romance TV.

Walentynki w Romance TV będą prawdziwie baśniowe. 14 lutego stacja zaprasza na całodzienny maraton filmowy pod znakiem niezwykłej i magicznej zabawy. Stacja pokaże nowe wersje klasycznych baśni, w których zawsze zwycięża wielkie uczucie. Od rana do wieczora widzowie będą mogli obejrzeć takie hity, jak „Jorinde i Joringel”, „Baśń o złotym talarze”, „Prawdziwa narzeczona”, „O Jasiu mocarzu”, „Ogród Pani Zimy”, „Żabi król” czy „Białośnieżka i Różyczka”.  Punktem kulminacyjnym tego magicznego bloku będzie emitowana o godzinie 20:00 telewizyjna premiera „Królewny Śnieżki nad jeziorem”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.