Bajkowe Walentynki z ROMANCE TV
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
W lutym, miesiącu miłości i namiętności, kanał Romance TV przygotował specjalną ramówkę z okazji Walentynek. Nie tylko zakochane pary, ale wszyscy widzowie marzący o wielkim i spełnionym uczuciu, będą mogli obejrzeć przepiękne filmy z pozytywnym, miłosnym przesłaniem. Stacja zaprasza na całodniowe maratony filmowe przed oraz w same Walentynki. Niedziela 13 lutego i poniedziałek 14 lutego zapowiadają się prawdziwie magicznie!
W niedzielę 13 lutego Romance TV od rana aż do później nocy zaprasza na filmy kojące serce. Stacja porwie widzów na cały przedwalentynkowy dzień do krainy nieograniczonych możliwości, gdzie miłość nie zna granic ani przeszkód i co najważniejsze - może przydarzyć się w każdym wieku i momencie naszego życia. W ramach cyklu zostaną pokazane przepiękne filmy miłosne – komediowe i obyczajowe: „Z całego serca: ślub”, „Mój George”, „Niania mimo woli”, „Zaproszenie”, „Art & Soul”, „Przeznaczenie”, „Ratując Madison”, „Ucieczka w miłość” oraz „Pan Hoppy i żółwie”.
- Nie ma nic ważniejszego w świecie niż miłość. Nie ważne, czy to jest uczucie, która trwa całe życie czy tylko jakiś czas. Każda miłość jest niesamowita, ważna i wyjątkowa. O tym właśnie mówią filmy emitowane w Walentynki w mojej ukochanej i najbardziej romantycznej stacji ze wszystkich - Romance TV. Pamiętajcie, że nigdy nie możemy tracić nadziei, że poznamy swoją drugą połówkę, tylko trzeba wychodzić na spotkanie miłości i być na nią otwartym – mówi Daniel QCZAJ, trener motywator, ambasador Romance TV.
Walentynki w Romance TV będą prawdziwie baśniowe. 14 lutego stacja zaprasza na całodzienny maraton filmowy pod znakiem niezwykłej i magicznej zabawy. Stacja pokaże nowe wersje klasycznych baśni, w których zawsze zwycięża wielkie uczucie. Od rana do wieczora widzowie będą mogli obejrzeć takie hity, jak „Jorinde i Joringel”, „Baśń o złotym talarze”, „Prawdziwa narzeczona”, „O Jasiu mocarzu”, „Ogród Pani Zimy”, „Żabi król” czy „Białośnieżka i Różyczka”. Punktem kulminacyjnym tego magicznego bloku będzie emitowana o godzinie 20:00 telewizyjna premiera „Królewny Śnieżki nad jeziorem”.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.