Komunikaty PR

„Biały ogień” - kino klasy Z w ARTE.tv

2022-08-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

O „Białym ogniu” mówi się, że to najlepszy z najgorszych filmów świata. Prawdziwe kino klasy Z, w którym efekty specjalne są równie żenujące, jak fabuła i gra aktorska. Ten thriller z 1984 roku w reżyserii Jeana-Marie Pallardy’ego opowiada losy rodzeństwa, Bo i Ingrid, które wdaje się w bójkę o diament niezwykłej wielkości i niesamowitej jasności, który podobno pali każdego, kogo dotknie swoimi promieniami. Film jest dostępny na bezpłatnej platformie streamingowej ARTE.tv pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/109788-000-A/bialy-ogien-1984-jean-marie-pallardy/.

Francusko-turecko-brytyjski „Biały ogień” to nieznany szerokiej publiczności hit z lat 80. Niektórzy twierdzą, że to najwspanialszy w swej „najgorszości” film wszech czasów. W sierpniu można go obejrzeć na platformie streamingowej ARTE.tv jako film miesiąca.

Jego akcja dzieje się w Turcji. Mike i Ingrid to rodzeństwo, których rodzice zostali zabici przez przestępców. Pracują w diamentowym biznesie razem ze swoim przybranym ojcem, Samem. Rodzeństwo zaczyna wynosić z kopalni drogie kamienie i sprzedawać je w mieście. Pewnego dnia, pracownicy kopalni odkopują legendarny „Biały ogień” - największy diament na świecie. Ingrid i Mike postanawiają uknuć intrygę mającą na celu jego kradzież. Zaczyna im grozić śmiertelne niebezpieczeństwo...

W filmie występuje Robert Ginty, Fred Williamson, Gordon Mitchell i Jess Hahn. Piosenkę tytułową wykonuje rockowa grupa Limelight.

„Biały ogień” jest dostępny za darmo na platformie streamingowej ARTE po polsku do 31 sierpnia pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/109788-000-A/bialy-ogien-1984-jean-marie-pallardy/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.