„Biały ogień” - kino klasy Z w ARTE.tv
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
O „Białym ogniu” mówi się, że to najlepszy z najgorszych filmów świata. Prawdziwe kino klasy Z, w którym efekty specjalne są równie żenujące, jak fabuła i gra aktorska. Ten thriller z 1984 roku w reżyserii Jeana-Marie Pallardy’ego opowiada losy rodzeństwa, Bo i Ingrid, które wdaje się w bójkę o diament niezwykłej wielkości i niesamowitej jasności, który podobno pali każdego, kogo dotknie swoimi promieniami. Film jest dostępny na bezpłatnej platformie streamingowej ARTE.tv pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/109788-000-A/bialy-ogien-1984-jean-marie-pallardy/.
Francusko-turecko-brytyjski „Biały ogień” to nieznany szerokiej publiczności hit z lat 80. Niektórzy twierdzą, że to najwspanialszy w swej „najgorszości” film wszech czasów. W sierpniu można go obejrzeć na platformie streamingowej ARTE.tv jako film miesiąca.
Jego akcja dzieje się w Turcji. Mike i Ingrid to rodzeństwo, których rodzice zostali zabici przez przestępców. Pracują w diamentowym biznesie razem ze swoim przybranym ojcem, Samem. Rodzeństwo zaczyna wynosić z kopalni drogie kamienie i sprzedawać je w mieście. Pewnego dnia, pracownicy kopalni odkopują legendarny „Biały ogień” - największy diament na świecie. Ingrid i Mike postanawiają uknuć intrygę mającą na celu jego kradzież. Zaczyna im grozić śmiertelne niebezpieczeństwo...
W filmie występuje Robert Ginty, Fred Williamson, Gordon Mitchell i Jess Hahn. Piosenkę tytułową wykonuje rockowa grupa Limelight.
„Biały ogień” jest dostępny za darmo na platformie streamingowej ARTE po polsku do 31 sierpnia pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/109788-000-A/bialy-ogien-1984-jean-marie-pallardy/.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.