Komunikaty PR

Bilet do kina za 10 zł! Weź udział w HIT WEEK w Multikinie tylko w centrum handl

2023-11-15  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania Reduta ( 0.05 MB )

Już od 17 do 23 listopada tylko w warszawskiej Reducie odbędzie się HIT WEEK: Tanie Granie w Multikinie. Przez cały tydzień widzowie będą mieli okazję kupić bilety w promocyjnej cenie – za jedyne 10 zł! To doskonała szansa na nadrobienie zaległości wśród jesiennych hitów filmowych i zobaczenie premierowych produkcji.


Zastanawiasz się jak najlepiej spędzić pochmurne jesienne wieczory? Wybierz się do kina! Bieżący repertuar obfituje w nowości prosto z Hollywood i doskonałe rodzime produkcje. Już w najbliższy piątek na wielkim ekranie widzowie będą mogli zobaczyć m.in. „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży” – nową odsłonę ulubionego uniwersum, w prawdziwie gwiazdorskiej obsadzie. Premierę będzie miał również francuskojęzyczny film w reżyserii Woody’ego Allena „Niewierni w Paryżu”. Fani kina będą mogli zobaczyć także najnowszą odsłonę „Chłopów” – polskiego kandydata do Oscara. Nie zabraknie też propozycji z bieżącego repertuaru: „Marvels”, horroru „Pięć koszmarnych nocy” czy świątecznej komedii romantycznej „Uwierz w Mikołaja”. Z kolei najmłodsi będą mogli zobaczyć film familijny „Kajtek Czarodziej” oraz dwie animacje – „Psi Patrol: Wielki Film” i „Inspektor Pająk”. A to wszystko w promocyjnej cenie!

Jak zdobyć bilet na HIT WEEK: Tanie Granie? Od 17 do 23 listopada w Multikinie na Alejach Jerozolimskich będzie można nabyć bilety w wyjątkowo promocyjnych cenach. W strefie SuperPromo w sprzedaży internetowej będą kosztowały 10 zł., a widzowie, którzy zdecydują się na zakupy w kinowej kasie, będą mogli dostać je w cenie 12 zł.

Bilety na HIT WEEK dostępne będą od 17 listopada w kasie kina, na stronie https://multikino.pl/repertuar/warszawa-atrium-reduta oraz w aplikacji mobilnej.

Więcej szczegółów na stronie https://atrium-reduta.pl/hit-week-w-multikinie/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.