Bilet do kina za 10 zł! Weź udział w HIT WEEK w Multikinie tylko w centrum handl
Już od 17 do 23 listopada tylko w warszawskiej Reducie odbędzie się HIT WEEK: Tanie Granie w Multikinie. Przez cały tydzień widzowie będą mieli okazję kupić bilety w promocyjnej cenie – za jedyne 10 zł! To doskonała szansa na nadrobienie zaległości wśród jesiennych hitów filmowych i zobaczenie premierowych produkcji.
Zastanawiasz się jak najlepiej spędzić pochmurne jesienne wieczory? Wybierz się do kina! Bieżący repertuar obfituje w nowości prosto z Hollywood i doskonałe rodzime produkcje. Już w najbliższy piątek na wielkim ekranie widzowie będą mogli zobaczyć m.in. „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży” – nową odsłonę ulubionego uniwersum, w prawdziwie gwiazdorskiej obsadzie. Premierę będzie miał również francuskojęzyczny film w reżyserii Woody’ego Allena „Niewierni w Paryżu”. Fani kina będą mogli zobaczyć także najnowszą odsłonę „Chłopów” – polskiego kandydata do Oscara. Nie zabraknie też propozycji z bieżącego repertuaru: „Marvels”, horroru „Pięć koszmarnych nocy” czy świątecznej komedii romantycznej „Uwierz w Mikołaja”. Z kolei najmłodsi będą mogli zobaczyć film familijny „Kajtek Czarodziej” oraz dwie animacje – „Psi Patrol: Wielki Film” i „Inspektor Pająk”. A to wszystko w promocyjnej cenie!
Jak zdobyć bilet na HIT WEEK: Tanie Granie? Od 17 do 23 listopada w Multikinie na Alejach Jerozolimskich będzie można nabyć bilety w wyjątkowo promocyjnych cenach. W strefie SuperPromo w sprzedaży internetowej będą kosztowały 10 zł., a widzowie, którzy zdecydują się na zakupy w kinowej kasie, będą mogli dostać je w cenie 12 zł.
Bilety na HIT WEEK dostępne będą od 17 listopada w kasie kina, na stronie https://multikino.pl/repertuar/warszawa-atrium-reduta oraz w aplikacji mobilnej.
Więcej szczegółów na stronie https://atrium-reduta.pl/hit-week-w-multikinie/.
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.