Bilet do kina za 10 zł! Weź udział w HIT WEEK w Multikinie tylko w centrum handl
Już od 17 do 23 listopada tylko w warszawskiej Reducie odbędzie się HIT WEEK: Tanie Granie w Multikinie. Przez cały tydzień widzowie będą mieli okazję kupić bilety w promocyjnej cenie – za jedyne 10 zł! To doskonała szansa na nadrobienie zaległości wśród jesiennych hitów filmowych i zobaczenie premierowych produkcji.
Zastanawiasz się jak najlepiej spędzić pochmurne jesienne wieczory? Wybierz się do kina! Bieżący repertuar obfituje w nowości prosto z Hollywood i doskonałe rodzime produkcje. Już w najbliższy piątek na wielkim ekranie widzowie będą mogli zobaczyć m.in. „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży” – nową odsłonę ulubionego uniwersum, w prawdziwie gwiazdorskiej obsadzie. Premierę będzie miał również francuskojęzyczny film w reżyserii Woody’ego Allena „Niewierni w Paryżu”. Fani kina będą mogli zobaczyć także najnowszą odsłonę „Chłopów” – polskiego kandydata do Oscara. Nie zabraknie też propozycji z bieżącego repertuaru: „Marvels”, horroru „Pięć koszmarnych nocy” czy świątecznej komedii romantycznej „Uwierz w Mikołaja”. Z kolei najmłodsi będą mogli zobaczyć film familijny „Kajtek Czarodziej” oraz dwie animacje – „Psi Patrol: Wielki Film” i „Inspektor Pająk”. A to wszystko w promocyjnej cenie!
Jak zdobyć bilet na HIT WEEK: Tanie Granie? Od 17 do 23 listopada w Multikinie na Alejach Jerozolimskich będzie można nabyć bilety w wyjątkowo promocyjnych cenach. W strefie SuperPromo w sprzedaży internetowej będą kosztowały 10 zł., a widzowie, którzy zdecydują się na zakupy w kinowej kasie, będą mogli dostać je w cenie 12 zł.
Bilety na HIT WEEK dostępne będą od 17 listopada w kasie kina, na stronie https://multikino.pl/repertuar/warszawa-atrium-reduta oraz w aplikacji mobilnej.
Więcej szczegółów na stronie https://atrium-reduta.pl/hit-week-w-multikinie/.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.