Bukmacherzy: Nowy faworyt w wyścigu o numer 007. Kto zastąpi Daniela Craiga?
No Time To Die, którego premierę przesunięto na listopad 2020 roku będzie 25. filmem serii
o agencie 007, a jednocześnie ostatnim, w którym w Jamesa Bonda wcieli się Daniel Craig. Jednocześnie, jak wynika z analizy londyńskiej firmy Unibet, nowym faworytem do przejęcia roli superszpiega – z szansami określonymi na 33% (kurs 3.0) - jest James Norton.
Podium uzupełniają niedawni faworyci i liderzy zestawienia - Richard Madden, którego szanse niezmiennie szacuje się na 29% (kurs 3.50) oraz Tom Hiddleston. W jego przypadku prawdopodobieństwo zdobycia roli Jamesa Bonda spadło z 29% na 22% (kurs 4.50)
Brexit Jamesa Bonda?
Analitycy londyńskiego bukmachera nie wykluczają jednak możliwości, że po raz pierwszy rola brytyjskiego agenta przypadnie aktorowi spoza Imperium Brytyjskiego. W rankingu znajdziemy bowiem m.in. Irlandczyka Cilliana Murphy’ego, Amerykanina Justina Hartleya (obaj ok. 10% szans przy kursie 11.0), Duńczyka Nikolaja Coster-Waldaua (ok. 7% szans, kurs 15.00)czy też Kanadyjczyka Ryana Goslinga (ok. 4% szans, kurs 26.00)

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.