Komunikaty PR

Carrie Bradshaw, Danny Ocean i Neo – postaci „W dobrym stylu” na kanale TNT

2021-09-02  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.37 MB )

Są produkcje filmowe, których sam tytuł kojarzy się z dobrym stylem: jak „Seks w wielkim mieście” i charakterystyczne stroje Carrie Bradshaw. Historia dziennikarki z Nowego Jorku to nie jedyne fashion statement we współczesnym kinie. TNT wyemituje cykl „W dobrym stylu”, w którym znalazły się produkcje zadające szyku kostiumografią, zdjęciami i hollywoodzką produkcją. Emisja już od poniedziałku 6 września. 

Carrie Bradshaw jest na tyle uwielbianą bohaterką, że jej historia z serialu „Seks w wielkim mieście” doczekała się prequelu zatytułowanego „Pamiętniki Carrie”, kontynuacji w postaci nowego sezonu, który jest w trakcie produkcji i dwóch filmów pełnometrażowych. Jeden z nich, czyli „Seks w wielkim mieście 2”, zainauguruje cykl TNT „W dobrym stylu”. To dalsze losy miłosnych turbulencji Carrie i Mr Biga. Nie mogło zabraknąć oszałamiających strojów: dużo można powiedzieć o stylu Carrie Bradshaw, ale na pewno nie to, że jest stonowany. Bohaterka zawdzięcza go Patricii Field – gwieździe hollywoodzkiej kostiumografii, która stworzyła również kultowe już kreacje z „Diabeł ubiera się u Prady”.

Filmowe stroje z serii o Dannym Oceanie były przedmiotem dyskusji już od momentu premiery pierwszej części. Kolorowe apaszki dla gangu przestępców? Wcięte w talii płaszcze dla głównego amanta Hollywood? Nawet Matt Damon w wywiadzie naigrawał się z nietypowego prochowca Brada Pitta. Jednak inspirowany latami 70. look postaci sprawił, że utrzymane w brązowej tonacji kreacje stały się wyróżnikiem estetyki serii. TNT wyemituje trzecią część, czyli „Ocean’s 13”.

Tonacja była także niezwykle ważna w procesie produkcji filmu „Matrix”, gdzie pojawił się color-coding: wszystkie sceny z komputerowego świata mają nałożony zielony filtr, a na sceny z realnej rzeczywistości nałożono filtr niebieski.

Bez charakterystycznej kolorystyki nie zaistniałby film „Sin City – Miasto grzechu”. Robert Rodriguez, człowiek-orkiestra, sprawował całkowitą kontrolę nad produkcją. Był reżyserem, scenarzystą, kamerzystą i montażystą. Pozwoliło mu to osiągnąć niezwykle spójną ekranizację komiksu Franka Millera o upadającym mieście, ukazanym w czarno-białych barwach. Dzięki swojej metodzie mógł zamienić sceny kręcone na green-screenie w deszczową, czarno-białą scenografię z komiksowym naświetleniem.

Już od 6 września TNT zaprasza na filmy z cyklu „W dobrym stylu”.

 

Plan emisji:

06.09, godz. 21:35 – „Seks w wielkim mieście 2”

07.09, godz. 20:35 – „Ocean’s 13”

08.09, godz. 23:00 – „Sin City – Miasto grzechu”

09.09, godz. 20:10 – „Wampiry i świry”

10.09, godz. 21:00 – „Matrix”

11.09, godz. 20:25 – „Sherlock Holmes: Gra cieni”

12.09, godz. 23:10 – „Wściekłe psy”

 

O TNT

TNT to ulubione miejsce dla ponadczasowych produkcji filmowych i serialowych. Szybka akcja, charakterne postaci, brawurowe kreacje aktorskie największych gwiazd – wszystko to czeka na widzów w programie stacji. W każdym miesiącu mogą liczyć oni na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Szeroka gama różnych obrazów filmowych to gwarancja rozrywki pełnej emocji. TNT jest kanałem nadawanym w jakości HD, należącym do koncernu WarnerMedia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie tnt-tv.pl.

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PR.Turner.Polska@turner.com

 

Emila Rybak 

Marketing & PR 

emila.rybak@warnermedia.com  

+48 512 027 201 

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl  

+48 690 995 770

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.