Komunikaty PR

CASTLE ROCK, SEZON 2 premiera na DVD

2020-11-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Zadroga
PMM

ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl

Serial „Castle Rock” to epicka saga mroku i światła, która zabiera widzów w podróż do mrożącego krew w żyłach świata stworzonego przez autora bestsellerów Stephena Kinga. Drugi sezon produkcji, w której główne role zagrali Tim Robbins, Lizzy Caplan i Paul Sparks właśnie zadebiutował na DVD.

W drugim sezonie psychologicznego serialu grozy, rozgrywającego się w multiwersum Stephena Kinga, powracamy do miasteczka Castle Rock w Maine. To właśnie tam toczy się akcja powieści „Cujo”, „To” i „Sklepik z marzeniami. Liczne odniesienia do tajemniczego miasteczka odnajdujemy w również opowiadaniach „Ciało”, „Rita” i „Skazani na Shawshank”. Utrzymany w konwencji horroru psychologicznego serial „Castle Rock” jest thrillerem, który w oryginalny sposób łączy znane tematy i motywy z powieści Kinga oraz wątki pojawiające się w najbardziej kultowych i popularnych powieściach tego pisarza. Tym razem historia przybliży nam początki Annie Wilkes, znanej jako późniejsza pielęgniarka z „Misery”. Na kilku kilometrach kwadratowych północnoamerykańskich lasów Merrillowie walczą z rywalizującym klanem. Pojawienie się Annie oraz jej nastoletniej córki Joy i zetknięcie z rodziną Merrillów prowadzi do serii konfliktów, w których niezwykle ważną rolę pełnią wątki nadprzyrodzone.

W „Castle Rock” spotykają się bohaterowie i koszmary z najpopularniejszych powieści i opowiadań króla horroru Stephena Kinga, jednego z najpoczytniejszych i najczęściej ekranizowanych pisarzy w historii. Stworzony przez Sama Shawa i Dustina Thomasona serial, został wyprodukowany przez J.J. Abramsa („Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy”) oraz samego Stephena Kinga.

Główne role zagrali: laureat Oscara® Tim Robbins („Skazani na Shawshank, Rzeka Tajemnic”), Lizzy Caplan („Projekt: Monster”), Paul Sparks („House of cards”), Barkhad Abdi („Kapitan Philips”), Yusra Warsama („Ostatnie dni na Marsie”), Matthew Alan („Trzynaście powodów”).

Pierwsze informacje o realizacji „Castle Rock” pojawiły się w mediach w lutym 2017 roku.  J.J. Abrams i Stephen King rozpoczęli prace nad wyjątkową produkcją, w której pojawią się bohaterowie, zdarzenia i miejsca znane z twórczości mistrza horroru.

Praca nad tym serialem była wyjątkowym przeżyciem – zdradza współtwórca „Castle Rock” Dustin Thomason. – Otrzymaliśmy nie tylko możliwość wejścia do świata stworzonego przez jednego z najpopularniejszych pisarzy wszech czasów, ale również przywilej przedstawienia go w sposób w jaki fani twórczości Kinga jeszcze go nie widzieli. Pierwsze wzmianki o Castle Rock pojawiają się w twórczości Stephena Kinga pod koniec lat siedemdziesiątych, jednak w serialu pokazaliśmy to miasto tak jak może wyglądać w czasach współczesnych. Opustoszałe i chylące się ku upadkowi – dodaje scenarzysta.

Prace na planie serialu rozpoczęły się w sierpniu 2017 roku. Choć akcja „Castle Rock” rozgrywa się w stanie Maine, zdjęcia do produkcji realizowano w Massachusetts. Prace na planie trwały z przerwami do stycznia 2018 roku.

Premiera serialu „Castle Rock” miała miejsce latem 2018 roku. W Polsce serial można było oglądać w HBO. Produkcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno widzów jak i krytyków.

MATERIAŁ DODATKOWY W WYDANIU DVD:

  • Annie Wilkes – Matka Smutku: film dokumentalny badający psychikę seryjnych morderczyń, fikcyjnych i prawdziwych.

 

Więcej informacji o premierach DVD i Blu-ray na profilu:

facebook.com/MojeFilmyDVD

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PMM
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.