Komunikaty PR

Chrupnij nagrody i zanurz się w Familijne Wieczory Filmowe

2022-02-07  |  10:00
Biuro prasowe

Ferie zimowe w pełni, to idealna okazja, by spędzić czas w gronie najbliższych. Rodzinne podróże, jazda na nartach, a wieczorem… seans filmowy? Brzmi jak plan doskonały! Ulubiony film to zawsze pewny wybór, który dostarcza niezapomnianych emocji. A wiadomo, że nic tak nie łączy jak wspólne chrupanie Wafli Familijne przed ekranem - od teraz również w nowej, czarnej odsłonie. Psssst… przy okazji można wygrać super nagrody!

Wafle Familijne to najlepsze towarzystwo godzinnych maratonów filmowych -  są lekkie, chrupkie i idealne do dzielenia. Solidna dawka kremu i przyjemności, a do tego różnorodność smaku. W ofercie znajdziemy aż 10 różnych smaków, w tym te najbardziej lubiane przez fanów chrupiących słodkości: śmietankowy, orzechowy i kokosowy. Ale to nie wszystko! Dobrym wyborem będą również chrupiące wafle Gofrowe z musem czekoladowym lub waniliowym. Każdy znajdzie coś dla siebie, a rodzinny wieczór filmowy zamieni się w prawdziwą ucztę smaków.

Teraz dodatkowo, chrupiąc swoje ulubione Wafle Familijne, można wygrać filmowe nagrody w konkursie marki. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Do wygrania dostępy do player.pl na rok oraz zapas Wafli Familijne! Szczegóły na www.familijne.pl.

 

Familijne Wieczory Filmowe wspiera również nowość - Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco. Jedyny na rynku, 100% czarny wafelek, który swój intensywny kolor zawdzięcza naturalnemu barwnikowi na bazie węgla roślinnego. W połączeniu z bogatym kokosowym kremem o wysokiej, ponad 24% zawartości wiórków kokosowych, stanowią zupełnie nową, jeszcze bardziej jakościową odsłonę popularnych wafli. Idealne do oglądania i schrupania. Pora zasiąść przed ekranem.

Życzymy miłego seansu!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.