Komunikaty PR

Chrupnij nagrody i zanurz się w Familijne Wieczory Filmowe

2022-02-07  |  10:00
Biuro prasowe

Ferie zimowe w pełni, to idealna okazja, by spędzić czas w gronie najbliższych. Rodzinne podróże, jazda na nartach, a wieczorem… seans filmowy? Brzmi jak plan doskonały! Ulubiony film to zawsze pewny wybór, który dostarcza niezapomnianych emocji. A wiadomo, że nic tak nie łączy jak wspólne chrupanie Wafli Familijne przed ekranem - od teraz również w nowej, czarnej odsłonie. Psssst… przy okazji można wygrać super nagrody!

Wafle Familijne to najlepsze towarzystwo godzinnych maratonów filmowych -  są lekkie, chrupkie i idealne do dzielenia. Solidna dawka kremu i przyjemności, a do tego różnorodność smaku. W ofercie znajdziemy aż 10 różnych smaków, w tym te najbardziej lubiane przez fanów chrupiących słodkości: śmietankowy, orzechowy i kokosowy. Ale to nie wszystko! Dobrym wyborem będą również chrupiące wafle Gofrowe z musem czekoladowym lub waniliowym. Każdy znajdzie coś dla siebie, a rodzinny wieczór filmowy zamieni się w prawdziwą ucztę smaków.

Teraz dodatkowo, chrupiąc swoje ulubione Wafle Familijne, można wygrać filmowe nagrody w konkursie marki. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Do wygrania dostępy do player.pl na rok oraz zapas Wafli Familijne! Szczegóły na www.familijne.pl.

 

Familijne Wieczory Filmowe wspiera również nowość - Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco. Jedyny na rynku, 100% czarny wafelek, który swój intensywny kolor zawdzięcza naturalnemu barwnikowi na bazie węgla roślinnego. W połączeniu z bogatym kokosowym kremem o wysokiej, ponad 24% zawartości wiórków kokosowych, stanowią zupełnie nową, jeszcze bardziej jakościową odsłonę popularnych wafli. Idealne do oglądania i schrupania. Pora zasiąść przed ekranem.

Życzymy miłego seansu!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.