Komunikaty PR

Chrupnij nagrody i zanurz się w Familijne Wieczory Filmowe

2022-02-07  |  10:00
Biuro prasowe

Ferie zimowe w pełni, to idealna okazja, by spędzić czas w gronie najbliższych. Rodzinne podróże, jazda na nartach, a wieczorem… seans filmowy? Brzmi jak plan doskonały! Ulubiony film to zawsze pewny wybór, który dostarcza niezapomnianych emocji. A wiadomo, że nic tak nie łączy jak wspólne chrupanie Wafli Familijne przed ekranem - od teraz również w nowej, czarnej odsłonie. Psssst… przy okazji można wygrać super nagrody!

Wafle Familijne to najlepsze towarzystwo godzinnych maratonów filmowych -  są lekkie, chrupkie i idealne do dzielenia. Solidna dawka kremu i przyjemności, a do tego różnorodność smaku. W ofercie znajdziemy aż 10 różnych smaków, w tym te najbardziej lubiane przez fanów chrupiących słodkości: śmietankowy, orzechowy i kokosowy. Ale to nie wszystko! Dobrym wyborem będą również chrupiące wafle Gofrowe z musem czekoladowym lub waniliowym. Każdy znajdzie coś dla siebie, a rodzinny wieczór filmowy zamieni się w prawdziwą ucztę smaków.

Teraz dodatkowo, chrupiąc swoje ulubione Wafle Familijne, można wygrać filmowe nagrody w konkursie marki. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Do wygrania dostępy do player.pl na rok oraz zapas Wafli Familijne! Szczegóły na www.familijne.pl.

 

Familijne Wieczory Filmowe wspiera również nowość - Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco. Jedyny na rynku, 100% czarny wafelek, który swój intensywny kolor zawdzięcza naturalnemu barwnikowi na bazie węgla roślinnego. W połączeniu z bogatym kokosowym kremem o wysokiej, ponad 24% zawartości wiórków kokosowych, stanowią zupełnie nową, jeszcze bardziej jakościową odsłonę popularnych wafli. Idealne do oglądania i schrupania. Pora zasiąść przed ekranem.

Życzymy miłego seansu!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.