Coroczne święto kreatywności. Finałowa Gala Papaya Young Creators już 22 czerwca
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
„Inspiration is the key” to motyw przewodni Finału 9. edycji prestiżowego programu Papaya Young Creators. Program skierowany do młodych twórców, od lat stanowi kompleksową platformę edukacji i mentoringu dla początkujących w branży kreatywnej. Jego osią pozostaje jednak konkurs.
Finałowa Gala, która odbędzie się 22 czerwca w inspiracyjnych wnętrzach Fabryki Norblina na warszawskiej Woli jest zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy młodych adeptów sztuki filmowej - uczestników i uczestniczek konkursu Papaya Young Creators.
Aby wziąć udział w konkursie należało zgłosić odpowiednio opisany pomysł na film (tzw. eksplikację), który miał odpowiadać na zadania konkursowe przygotowane przez partnerów projektu, m.in. Tik Toka, Żabkę, Onet, Porsche, Audiotekę czy Play. Partnerzy nie ingerowali jednak w proces realizacji samych filmów i zobaczą dopiero ich efekt końcowy na premierze w dniu gali.
Na autorów zwycięskich prac, które zostaną wyświetlone w sercu wydarzenia – KinoGramie, czekają nagrody pieniężne. A na uczestników wydarzenia, poza pokazami zwycięskich filmów, szereg innych atrakcji, jak na przykład Speakers Spotlight, czyli krótkich wystąpień postaci związanych z branżą kreatywną i filmową, a wieczorem After Party.
CO, GDZIE, KIEDY?
CO: Gala wręczenia nagród i Finał 9. edycji Papaya Young Creators
KIEDY: 22.06.2022
GDZIE: Fabryka Norblina ul. Żelazna 51/53, 00-841
PROGRAM:
- od godz. 14:00 | Brands Spots - Strefa i aktywności partnerów konkursu
- 17:30 | Premiera filmów zrealizowanych w 9.edycji konkursu Papaya Young Creators
- 18:30 | Speakers Spotlight – inspiracyjne wystąpienia postaci związanych z branżą kreatywną i filmową
- 21:00 | Gala Papaya Young Creators 2022
- 22:30 | After Party
PARTNERZY GALI: Fabryka Norblina, KinoGram, Food Town, Art Box
***
Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce, który od 2006 roku przyczynia się do transformacji branży filmowej, reklamowej i medialnej. Papaya Films współpracuje z najlepszymi w branży, tworząc autentyczne i pełne energii historie, które mają znaczenie. Swoje biura ma w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku.
Papaya Young Creators, pierwotnie znany pod nazwą Papaya Young Directors to program mentoringowy i konkurs skierowany do młodych twórców sztuki audiowizualnej. Swoją inaugurację miał 9 lat temu i od tego czasu pomógł setkom młodych ludzi zaistnieć w branży filmowej.
Fabryka Norblina, należąca do Grupy Capital Park, to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, przestrzeń immersyjna Art Box Experience oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.