Coroczne święto kreatywności. Finałowa Gala Papaya Young Creators już 22 czerwca
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
„Inspiration is the key” to motyw przewodni Finału 9. edycji prestiżowego programu Papaya Young Creators. Program skierowany do młodych twórców, od lat stanowi kompleksową platformę edukacji i mentoringu dla początkujących w branży kreatywnej. Jego osią pozostaje jednak konkurs.
Finałowa Gala, która odbędzie się 22 czerwca w inspiracyjnych wnętrzach Fabryki Norblina na warszawskiej Woli jest zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy młodych adeptów sztuki filmowej - uczestników i uczestniczek konkursu Papaya Young Creators.
Aby wziąć udział w konkursie należało zgłosić odpowiednio opisany pomysł na film (tzw. eksplikację), który miał odpowiadać na zadania konkursowe przygotowane przez partnerów projektu, m.in. Tik Toka, Żabkę, Onet, Porsche, Audiotekę czy Play. Partnerzy nie ingerowali jednak w proces realizacji samych filmów i zobaczą dopiero ich efekt końcowy na premierze w dniu gali.
Na autorów zwycięskich prac, które zostaną wyświetlone w sercu wydarzenia – KinoGramie, czekają nagrody pieniężne. A na uczestników wydarzenia, poza pokazami zwycięskich filmów, szereg innych atrakcji, jak na przykład Speakers Spotlight, czyli krótkich wystąpień postaci związanych z branżą kreatywną i filmową, a wieczorem After Party.
CO, GDZIE, KIEDY?
CO: Gala wręczenia nagród i Finał 9. edycji Papaya Young Creators
KIEDY: 22.06.2022
GDZIE: Fabryka Norblina ul. Żelazna 51/53, 00-841
PROGRAM:
- od godz. 14:00 | Brands Spots - Strefa i aktywności partnerów konkursu
- 17:30 | Premiera filmów zrealizowanych w 9.edycji konkursu Papaya Young Creators
- 18:30 | Speakers Spotlight – inspiracyjne wystąpienia postaci związanych z branżą kreatywną i filmową
- 21:00 | Gala Papaya Young Creators 2022
- 22:30 | After Party
PARTNERZY GALI: Fabryka Norblina, KinoGram, Food Town, Art Box
***
Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce, który od 2006 roku przyczynia się do transformacji branży filmowej, reklamowej i medialnej. Papaya Films współpracuje z najlepszymi w branży, tworząc autentyczne i pełne energii historie, które mają znaczenie. Swoje biura ma w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku.
Papaya Young Creators, pierwotnie znany pod nazwą Papaya Young Directors to program mentoringowy i konkurs skierowany do młodych twórców sztuki audiowizualnej. Swoją inaugurację miał 9 lat temu i od tego czasu pomógł setkom młodych ludzi zaistnieć w branży filmowej.
Fabryka Norblina, należąca do Grupy Capital Park, to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, przestrzeń immersyjna Art Box Experience oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.