Coroczne święto kreatywności. Finałowa Gala Papaya Young Creators już 22 czerwca
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
„Inspiration is the key” to motyw przewodni Finału 9. edycji prestiżowego programu Papaya Young Creators. Program skierowany do młodych twórców, od lat stanowi kompleksową platformę edukacji i mentoringu dla początkujących w branży kreatywnej. Jego osią pozostaje jednak konkurs.
Finałowa Gala, która odbędzie się 22 czerwca w inspiracyjnych wnętrzach Fabryki Norblina na warszawskiej Woli jest zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy młodych adeptów sztuki filmowej - uczestników i uczestniczek konkursu Papaya Young Creators.
Aby wziąć udział w konkursie należało zgłosić odpowiednio opisany pomysł na film (tzw. eksplikację), który miał odpowiadać na zadania konkursowe przygotowane przez partnerów projektu, m.in. Tik Toka, Żabkę, Onet, Porsche, Audiotekę czy Play. Partnerzy nie ingerowali jednak w proces realizacji samych filmów i zobaczą dopiero ich efekt końcowy na premierze w dniu gali.
Na autorów zwycięskich prac, które zostaną wyświetlone w sercu wydarzenia – KinoGramie, czekają nagrody pieniężne. A na uczestników wydarzenia, poza pokazami zwycięskich filmów, szereg innych atrakcji, jak na przykład Speakers Spotlight, czyli krótkich wystąpień postaci związanych z branżą kreatywną i filmową, a wieczorem After Party.
CO, GDZIE, KIEDY?
CO: Gala wręczenia nagród i Finał 9. edycji Papaya Young Creators
KIEDY: 22.06.2022
GDZIE: Fabryka Norblina ul. Żelazna 51/53, 00-841
PROGRAM:
- od godz. 14:00 | Brands Spots - Strefa i aktywności partnerów konkursu
- 17:30 | Premiera filmów zrealizowanych w 9.edycji konkursu Papaya Young Creators
- 18:30 | Speakers Spotlight – inspiracyjne wystąpienia postaci związanych z branżą kreatywną i filmową
- 21:00 | Gala Papaya Young Creators 2022
- 22:30 | After Party
PARTNERZY GALI: Fabryka Norblina, KinoGram, Food Town, Art Box
***
Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce, który od 2006 roku przyczynia się do transformacji branży filmowej, reklamowej i medialnej. Papaya Films współpracuje z najlepszymi w branży, tworząc autentyczne i pełne energii historie, które mają znaczenie. Swoje biura ma w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku.
Papaya Young Creators, pierwotnie znany pod nazwą Papaya Young Directors to program mentoringowy i konkurs skierowany do młodych twórców sztuki audiowizualnej. Swoją inaugurację miał 9 lat temu i od tego czasu pomógł setkom młodych ludzi zaistnieć w branży filmowej.
Fabryka Norblina, należąca do Grupy Capital Park, to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, przestrzeń immersyjna Art Box Experience oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.