Do Sklepu z Nagrodami PAYBACK powróciły bilety do Multikina!
Vouchery na bilety do Multikina powróciły do oferty największego w Polsce, lojalnościowego programu multipartnerskiego. Pojawiła się także nowa promocja – w wybrane dni, drugi bilet można otrzymać ze specjalną zniżką, sięgającą nawet do 50%.
W ramach współpracy Multikina z programem PAYBACK, w ofercie Programu lojalnościowego pojawiła się możliwość wymiany zebranych punktów PAYBACK na vouchery na bilety. Powrót tej oferty na pewno przypadnie do gustu wszystkim kinomanom.
Aby skorzystać z promocji, należy posiadać zarejestrowaną kartę PAYBACK, zalogować się na stronie Programu, a następnie w Sklepie z Nagrodami znaleźć odpowiedni voucher (sklep.payback.pl/nagrody/bilet-do-multikina). Voucher można otrzymać po wymianie 2599 punktów PAYBACK. Jeśli jednak ktoś nie ma wystarczającej liczby punktów, brakującą kwotę może dopłacić w złotówkach. Dzięki biletom do kina odebranym za punkty PAYBACK można sobie zagwarantować dowolne miejsce (z wyłączeniem strefy VIP), na dowolny seans 2D w każdym Multikinie w Polsce, w dowolny dzień tygodnia, łącznie z weekendami. Zakupiony voucher jest bezzwrotny.
Wymiany punktów na bilety można dokonać także w kasie dowolnego Multikina – w tym celu należy zgłosić obsłudze chęć wymiany punktów PAYBACK. Ten sposób płatności możliwy jest także przy zakupie biletów poprzez stronę multikino.pl. Należy jednak pamiętać, że ceny biletów mogą się różnić w zależności od kina.
W wybrane dni drugi bilet taniej w Sklepie PAYBACK!
Kupując bilet do Multikina w Sklepie z Nagrodami PAYBACK, uczestnicy Programu mogą dodatkowo skorzystać z promocji. W wybrane dni można kupić drugi bilet ze specjalną obniżką, sięgającą nawet 50%. Wystarczy, że uczestnik ma na swoim koncie co najmniej 200 punktów PAYBACK: min. 100 punktów do wykorzystania na pierwszy voucher i min. 100 punktów do wykorzystania na voucher zniżkowy. Promocja jest ograniczona czasowo, więc warto śledzić stronę PAYBACK.pl i aplikację mobilną PAYBACK, by być na bieżąco i skorzystać z oferty.
Trwa coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Z końcem lutego bieżącego roku wszystkie punkty zebrane wcześniej niż przed trzema laty tracą swoją ważność. To idealny moment, by przeznaczyć je na dostępne w Sklepie z Nagrodami PAYBACK vouchery, nagrody rzeczowe lub wsparcie instytucji charytatywnych. Więcej szczegółów na temat corocznej akcji wygaszania punktów można znaleźć pod adresem: payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
• wymieniając na mile Miles & More,
• przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.