Do Sklepu z Nagrodami PAYBACK powróciły bilety do Multikina!
Vouchery na bilety do Multikina powróciły do oferty największego w Polsce, lojalnościowego programu multipartnerskiego. Pojawiła się także nowa promocja – w wybrane dni, drugi bilet można otrzymać ze specjalną zniżką, sięgającą nawet do 50%.
W ramach współpracy Multikina z programem PAYBACK, w ofercie Programu lojalnościowego pojawiła się możliwość wymiany zebranych punktów PAYBACK na vouchery na bilety. Powrót tej oferty na pewno przypadnie do gustu wszystkim kinomanom.
Aby skorzystać z promocji, należy posiadać zarejestrowaną kartę PAYBACK, zalogować się na stronie Programu, a następnie w Sklepie z Nagrodami znaleźć odpowiedni voucher (sklep.payback.pl/nagrody/bilet-do-multikina). Voucher można otrzymać po wymianie 2599 punktów PAYBACK. Jeśli jednak ktoś nie ma wystarczającej liczby punktów, brakującą kwotę może dopłacić w złotówkach. Dzięki biletom do kina odebranym za punkty PAYBACK można sobie zagwarantować dowolne miejsce (z wyłączeniem strefy VIP), na dowolny seans 2D w każdym Multikinie w Polsce, w dowolny dzień tygodnia, łącznie z weekendami. Zakupiony voucher jest bezzwrotny.
Wymiany punktów na bilety można dokonać także w kasie dowolnego Multikina – w tym celu należy zgłosić obsłudze chęć wymiany punktów PAYBACK. Ten sposób płatności możliwy jest także przy zakupie biletów poprzez stronę multikino.pl. Należy jednak pamiętać, że ceny biletów mogą się różnić w zależności od kina.
W wybrane dni drugi bilet taniej w Sklepie PAYBACK!
Kupując bilet do Multikina w Sklepie z Nagrodami PAYBACK, uczestnicy Programu mogą dodatkowo skorzystać z promocji. W wybrane dni można kupić drugi bilet ze specjalną obniżką, sięgającą nawet 50%. Wystarczy, że uczestnik ma na swoim koncie co najmniej 200 punktów PAYBACK: min. 100 punktów do wykorzystania na pierwszy voucher i min. 100 punktów do wykorzystania na voucher zniżkowy. Promocja jest ograniczona czasowo, więc warto śledzić stronę PAYBACK.pl i aplikację mobilną PAYBACK, by być na bieżąco i skorzystać z oferty.
Trwa coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Z końcem lutego bieżącego roku wszystkie punkty zebrane wcześniej niż przed trzema laty tracą swoją ważność. To idealny moment, by przeznaczyć je na dostępne w Sklepie z Nagrodami PAYBACK vouchery, nagrody rzeczowe lub wsparcie instytucji charytatywnych. Więcej szczegółów na temat corocznej akcji wygaszania punktów można znaleźć pod adresem: payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
• wymieniając na mile Miles & More,
• przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.