Do Sklepu z Nagrodami PAYBACK powróciły bilety do Multikina!
Vouchery na bilety do Multikina powróciły do oferty największego w Polsce, lojalnościowego programu multipartnerskiego. Pojawiła się także nowa promocja – w wybrane dni, drugi bilet można otrzymać ze specjalną zniżką, sięgającą nawet do 50%.
W ramach współpracy Multikina z programem PAYBACK, w ofercie Programu lojalnościowego pojawiła się możliwość wymiany zebranych punktów PAYBACK na vouchery na bilety. Powrót tej oferty na pewno przypadnie do gustu wszystkim kinomanom.
Aby skorzystać z promocji, należy posiadać zarejestrowaną kartę PAYBACK, zalogować się na stronie Programu, a następnie w Sklepie z Nagrodami znaleźć odpowiedni voucher (sklep.payback.pl/nagrody/bilet-do-multikina). Voucher można otrzymać po wymianie 2599 punktów PAYBACK. Jeśli jednak ktoś nie ma wystarczającej liczby punktów, brakującą kwotę może dopłacić w złotówkach. Dzięki biletom do kina odebranym za punkty PAYBACK można sobie zagwarantować dowolne miejsce (z wyłączeniem strefy VIP), na dowolny seans 2D w każdym Multikinie w Polsce, w dowolny dzień tygodnia, łącznie z weekendami. Zakupiony voucher jest bezzwrotny.
Wymiany punktów na bilety można dokonać także w kasie dowolnego Multikina – w tym celu należy zgłosić obsłudze chęć wymiany punktów PAYBACK. Ten sposób płatności możliwy jest także przy zakupie biletów poprzez stronę multikino.pl. Należy jednak pamiętać, że ceny biletów mogą się różnić w zależności od kina.
W wybrane dni drugi bilet taniej w Sklepie PAYBACK!
Kupując bilet do Multikina w Sklepie z Nagrodami PAYBACK, uczestnicy Programu mogą dodatkowo skorzystać z promocji. W wybrane dni można kupić drugi bilet ze specjalną obniżką, sięgającą nawet 50%. Wystarczy, że uczestnik ma na swoim koncie co najmniej 200 punktów PAYBACK: min. 100 punktów do wykorzystania na pierwszy voucher i min. 100 punktów do wykorzystania na voucher zniżkowy. Promocja jest ograniczona czasowo, więc warto śledzić stronę PAYBACK.pl i aplikację mobilną PAYBACK, by być na bieżąco i skorzystać z oferty.
Trwa coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Z końcem lutego bieżącego roku wszystkie punkty zebrane wcześniej niż przed trzema laty tracą swoją ważność. To idealny moment, by przeznaczyć je na dostępne w Sklepie z Nagrodami PAYBACK vouchery, nagrody rzeczowe lub wsparcie instytucji charytatywnych. Więcej szczegółów na temat corocznej akcji wygaszania punktów można znaleźć pod adresem: payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
• wymieniając na mile Miles & More,
• przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.