Komunikaty PR

Fanowski film na 25-lecie Platige Image

2023-08-10  |  14:53

Jubileusz to doskonała okazja do wspominania i podsumowań. Dlatego, jeśli chcecie dowiedzieć się, jak wyglądały początki Platige Image, jaka anegdota wiąże się z powstaniem nazwy studia lub to, co pracownicy mówią o Platige to obejrzycie film przygotowany z okazji 25-lecia działalności firmy Platige Image. Firmy tworzonej przez 300 artystów i ekspertów, specjalizującej się w grafice komputerowej, animacji 3D i cyfrowych efektach wizualnych dla filmu, rozrywki, edukacji, reklamy i gier komputerowych.

CEO Platige Image Karol Żbikowski:

W Platige zawsze była i będzie przestrzeń na to, żeby rozwijać własne projekty i zainteresowania. W nasze DNA wpisana jest niezależność i możliwość realizacji własnych pasji i marzeń”.

 

Reżyser, scenarzysta i producent kreatywny w Platige Image Tomek Bagiński:

W Platige zawsze udawało się wychodzić poza szablon. Rzeczy z pozoru niemożliwe okazywały się możliwie. Projekty, które nie miały potencjału komercyjnego przynosiły zyski. I tak krok po kroku przez 25 lat (śmiech)”.

 

Założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Platige Image Jarosław Sawko:

„Często pytają mnie: jak się robi taką firmę? I choć nie mam gotowej recepty na sukces to wiem co trzeba. Trzeba iść. Zrobić krok do przodu. Na początek mały, potem trochę większy, a potem znów mniejszy. Ważne, żeby iść. Wszystko jedno, w którą stronę. Raz do przodu, a potem nawet w bok. Ale iść”.

 

Piotr Sikora założyciel Platige Image, wiceprzewodniczący rady nadzorczej:

„W 1994 miałem taką wizję, żeby stworzyć największe studio animacji w Polsce, które będzie miało kilkaset osób. I to się spełniło. I to jest niesamowite!”

 

Film można obejrzeć na kanale PlatigeImage w serwisie YouTube.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.