Komunikaty PR

Film Anny Maliszewskiej wybrany do Konkursu Głównego 47. FPFF

2022-07-19  |  16:00
Biuro prasowe

Niedawno zakończyły się prace nad pełnometrażowym debiutem filmowym Anny Maliszewskiej pt. „Tata”, a obraz już został wybrany do Konkursu Głównego 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Za scenariusz odpowiadają: Anna Maliszewska i Przemysław Chruścielewski, a za oprawę muzyczną firma Sirens. Producentem filmu jest Marcin Wierzchosławski z MetroFilms. Premiera zaplanowana jest na jesień 2022. 

 

W rolach głównych zobaczymy Eryka Lubosa (znanego m.in. ze Sztuki Kochania, Drogówki i Underdog) oraz dwie młode aktorki: Klaudię Kurak i Polinę Gromovą. Anna Maliszewska, która jest absolwentką dziennikarstwa na UW, przez wiele lat była dziennikarką w telewizjach muzycznych. Zajmowała się też realizacją teledysków, będąc zarówno autorką scenariuszy, jak i reżyserem i scenografem. Pracowała m.in. z Myslovitz, Kayah, Piaskiem, czy Reni Jusis. Otrzymała dwukrotnie Fryderyka za wideoklipy dla Sistars oraz Nosowskiej, a także Grand Prix na Yach Film Festival za teledysk Reni Jusis "Ostatni Raz”. Realizowała również obrazy dokumentalne. Film „Tata” jest jej pełnometrażowym debiutem filmowym.

„Tata” to ciepła i wzruszająca historia ojca, który na co dzień jest kierowcą TIR-a. Za kierownicą spędza długie godziny, a gdy wyjeżdża w trasę, jego córką opiekuje się sąsiadka. Los sprawia, że musi zabrać dziewczynkę w kolejną podróż, a ponieważ dziecko jest nierozłączne ze swoją najlepszą przyjaciółką – mężczyzna zabiera obie dziewczynki. Czy przymusowa podróż z dziećmi spowoduje, że główny bohater dojrzeje i przestanie uciekać przed swoimi demonami? Czy zrozumie, co jest w życiu najważniejsze? O tym przekonamy się już jesienią, bo wtedy obraz trafi do szerszej dystrybucji dzięki Warner Bros. Entertainment Polska.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.