Komunikaty PR

Film Anny Maliszewskiej wybrany do Konkursu Głównego 47. FPFF

2022-07-19  |  16:00
Biuro prasowe

Niedawno zakończyły się prace nad pełnometrażowym debiutem filmowym Anny Maliszewskiej pt. „Tata”, a obraz już został wybrany do Konkursu Głównego 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Za scenariusz odpowiadają: Anna Maliszewska i Przemysław Chruścielewski, a za oprawę muzyczną firma Sirens. Producentem filmu jest Marcin Wierzchosławski z MetroFilms. Premiera zaplanowana jest na jesień 2022. 

 

W rolach głównych zobaczymy Eryka Lubosa (znanego m.in. ze Sztuki Kochania, Drogówki i Underdog) oraz dwie młode aktorki: Klaudię Kurak i Polinę Gromovą. Anna Maliszewska, która jest absolwentką dziennikarstwa na UW, przez wiele lat była dziennikarką w telewizjach muzycznych. Zajmowała się też realizacją teledysków, będąc zarówno autorką scenariuszy, jak i reżyserem i scenografem. Pracowała m.in. z Myslovitz, Kayah, Piaskiem, czy Reni Jusis. Otrzymała dwukrotnie Fryderyka za wideoklipy dla Sistars oraz Nosowskiej, a także Grand Prix na Yach Film Festival za teledysk Reni Jusis "Ostatni Raz”. Realizowała również obrazy dokumentalne. Film „Tata” jest jej pełnometrażowym debiutem filmowym.

„Tata” to ciepła i wzruszająca historia ojca, który na co dzień jest kierowcą TIR-a. Za kierownicą spędza długie godziny, a gdy wyjeżdża w trasę, jego córką opiekuje się sąsiadka. Los sprawia, że musi zabrać dziewczynkę w kolejną podróż, a ponieważ dziecko jest nierozłączne ze swoją najlepszą przyjaciółką – mężczyzna zabiera obie dziewczynki. Czy przymusowa podróż z dziećmi spowoduje, że główny bohater dojrzeje i przestanie uciekać przed swoimi demonami? Czy zrozumie, co jest w życiu najważniejsze? O tym przekonamy się już jesienią, bo wtedy obraz trafi do szerszej dystrybucji dzięki Warner Bros. Entertainment Polska.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.