Film „Miasto 44” w Westfield Arkadia w towarzystwie Powstańców Warszawskich
Westfield Arkadia przedłuża kino letnie i na koniec sierpnia na terenach zielonych zaprezentuje film „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. Do udziału w seansie zostali zaproszeni Powstańcy Warszawscy. Centrum handlowe włączyło się do obchodów 78. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego również 1 sierpnia podczas godziny „W” – w budynku i jego najbliższej okolicy odbył się happening muzyczno-teatralny.
W czwartek, 25 sierpnia o godz. 21.00 na zakończenie kina na leżakach zostanie zaprezentowany dramat wojenny „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. Akcja filmu osadzona jest w czasach Powstania Warszawskiego. To poruszająca opowieść o młodych Polakach, którzy pomimo trudnej rzeczywistości są pełni życia. Wydarzenie zostało objęte patronatem Aleksandra Ferensa, Burmistrza Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
– Czujemy się ważną częścią Warszawy, dlatego chętnie inicjujemy projekty, których celem jest aktywizowanie lokalnej społeczności. Aby upamiętnić rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, na początku sierpnia zaprosiliśmy naszych klientów do wspólnego śpiewania piosenek powstańczych – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Z kolei na koniec sierpnia zapraszamy na seans filmu „Miasto 44”. Chcemy w ten sposób podtrzymywać pamięć o Powstaniu wśród szerokiej publiczności.
Dotychczasowe zaangażowanie w 78. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na terenie Westfield Arkadia odbył się happening muzyczno-teatralny, w którym wzięli udział aktorzy z warszawskiego Teatru Baza, przebrani w stroje z XX-lecia międzywojennego. Klienci mogli porozmawiać z aktorami, wykonać z nimi pamiątkowe fotografie oraz posłuchać znanych piosenek z tamtych lat wykonanych przy akompaniamencie akordeonu. Natomiast o godzinie 17.00 aktorzy wspólnie uczcili pamięć Powstańców minutą ciszy w okolicy ronda Zgrupowania AK "Radosław".
Westfield Arkadia wsparła również finansowo Stowarzyszenie Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” i Miłośników Ich Tradycji. Przekazane środki zostały przeznaczone na coroczną akcję sprzątania grobów i kwater żoliborskich Powstańców na Powązkach Wojskowych oraz Cmentarzu Wawrzyszewskim, zorganizowaną przez Stowarzyszenie.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.