Filmowe party w Promenadzie!
Już za chwilę koniec szkoły, a w Atrium Promenada można poczuć smak rozpoczynających
się wakacji! Warszawskie centrum handlowe przygotowało moc atrakcji dla najmłodszych klientów. Bohaterowie wytwórni Illumination: pełne zwariowanych pomysłów Minionki, Gru, postacie z bajki SING oraz nieustraszone, tytułowe Zwierzaki z filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych” zapraszają wszystkich swoich fanów na filmowe party, które potrwa od 24 do 26 czerwca.
Filmowe party rozpocznie się już w najbliższy piątek w samo południe na parkingu przed galerią, gdzie na najmłodszych warszawiaków będzie czekał SING PartyBus, oferując 30-minutową przejażdżkę rozśpiewanym dwupiętrowym autobusem na wzór angielskiego double deckera. We wszystkie dni od piątku do niedzieli, aż do godziny 18:00, o każdej pełnej godzinie PartyBus będzie zabierał kolejnych amatorów bajkowych przygód. Na jego pokładzie odbywać się będą konkursy z nagrodami, a każde dziecko otrzyma bąbelkowy napój oraz torbę z prezentami – goody bag. Po bezpłatne bilety na przejażdżkę zapraszamy od godziny 11:00 do SING Recepcji na poziomie 0 przy fontannie.
Tam też przez cały dzień Kino Illumination będzie wyświetlało krótkie bajki z ukochanymi gwiazdami kinowych hitów, a w specjalnie zaaranżowanych strefach przygotowano szereg dodatkowych atrakcji dla dzieciaków.
Strefa Minionkowa
Co godzinę, od 11:15 do 18:15 Gru i Minionek Mel zapraszają do wspólnego zdjęcia na tle foto ścianki. Z kolei pasjonatów zajęć zręcznościowych z pewnością zainteresuje warsztat, podczas którego maluchy, z pomocą Minionka Otto Pet Rock Shop’a, własnoręcznie wykonają spersonalizowany Minionkowy kamień i zabiorą swoje arcydzieła do domu w gustownych pudełeczkach.
Strefa Sing
Jeśli chcesz poczuć się jak gwiazda filmowa, to nie może Cię zabraknąć w strefie „To Twoja chwila”, stylizowanej na gwiazdorską garderobę. Na SING scenie od 11:45 do 17:45 odbędą się konkursy z nagrodami.
Strefa Zwierzaków domowych
Tutaj swoją energię dzieci spożytkują na Psotnym Torze Przeszkód, chodząc po równoważni, czołgając się w psim tunelu lub eksplorując Dmuchany Dom, usytuowany na zewnątrz, przy wejściu do TK MAXX. Nagrody, zabawki, plakaty i filmowe gadżety z pewnością pomogą zachować zwariowane wspomnienia na dłużej.
Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.