Filmowe party w Promenadzie!
Już za chwilę koniec szkoły, a w Atrium Promenada można poczuć smak rozpoczynających
się wakacji! Warszawskie centrum handlowe przygotowało moc atrakcji dla najmłodszych klientów. Bohaterowie wytwórni Illumination: pełne zwariowanych pomysłów Minionki, Gru, postacie z bajki SING oraz nieustraszone, tytułowe Zwierzaki z filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych” zapraszają wszystkich swoich fanów na filmowe party, które potrwa od 24 do 26 czerwca.
Filmowe party rozpocznie się już w najbliższy piątek w samo południe na parkingu przed galerią, gdzie na najmłodszych warszawiaków będzie czekał SING PartyBus, oferując 30-minutową przejażdżkę rozśpiewanym dwupiętrowym autobusem na wzór angielskiego double deckera. We wszystkie dni od piątku do niedzieli, aż do godziny 18:00, o każdej pełnej godzinie PartyBus będzie zabierał kolejnych amatorów bajkowych przygód. Na jego pokładzie odbywać się będą konkursy z nagrodami, a każde dziecko otrzyma bąbelkowy napój oraz torbę z prezentami – goody bag. Po bezpłatne bilety na przejażdżkę zapraszamy od godziny 11:00 do SING Recepcji na poziomie 0 przy fontannie.
Tam też przez cały dzień Kino Illumination będzie wyświetlało krótkie bajki z ukochanymi gwiazdami kinowych hitów, a w specjalnie zaaranżowanych strefach przygotowano szereg dodatkowych atrakcji dla dzieciaków.
Strefa Minionkowa
Co godzinę, od 11:15 do 18:15 Gru i Minionek Mel zapraszają do wspólnego zdjęcia na tle foto ścianki. Z kolei pasjonatów zajęć zręcznościowych z pewnością zainteresuje warsztat, podczas którego maluchy, z pomocą Minionka Otto Pet Rock Shop’a, własnoręcznie wykonają spersonalizowany Minionkowy kamień i zabiorą swoje arcydzieła do domu w gustownych pudełeczkach.
Strefa Sing
Jeśli chcesz poczuć się jak gwiazda filmowa, to nie może Cię zabraknąć w strefie „To Twoja chwila”, stylizowanej na gwiazdorską garderobę. Na SING scenie od 11:45 do 17:45 odbędą się konkursy z nagrodami.
Strefa Zwierzaków domowych
Tutaj swoją energię dzieci spożytkują na Psotnym Torze Przeszkód, chodząc po równoważni, czołgając się w psim tunelu lub eksplorując Dmuchany Dom, usytuowany na zewnątrz, przy wejściu do TK MAXX. Nagrody, zabawki, plakaty i filmowe gadżety z pewnością pomogą zachować zwariowane wspomnienia na dłużej.
Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.