‘Fort Boyard’ powraca! Premiera nowego sezonu już 9 września na Viaplay
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Już 9 września polscy widzowie Viaplay będą mieli okazję powrócić do Fortu Boyard wspólnie z plejadą polskich gwiazd. W tegorocznej edycji programu zobaczymy wielu nowych uczestników, którzy będą musieli się zmierzyć także z nowymi, nieznanymi dotąd zadaniami. W świat niezwykłych wyzwań i zagadek zabiorą nas prowadzący – Elżbieta Romanowska i Mariusz Kałamaga. To już drugi sezon Fortu Boyard, który będzie można zobaczyć na platformie streamingowej Viaplay.
‘Fort Boyard’ to niezwykle popularny program rozrywkowy, który do tej pory doczekał się już 34 edycji emitowanych na całym świecie. Wszystkie odcinki programu nagrywane są w legendarnym forcie mieszczącym się w cieśninie Pertuis d’Antioche na zachodnim wybrzeżu Francji. Gospodarzami programu są znana aktorka i osobowość telewizyjna – Elżbieta Romanowska oraz artysta kabaretowy i prezenter – Mariusz Kałamaga. Ten duet prowadzących miał już okazję współpracować ze sobą w poprzednim sezonie programu, pokazywanym w 2021 roku na platformie streamingowej Viaplay.
„Pobyt w Fort Boyard to zawsze bardzo ekscytujące doświadczenie. Dlatego razem z Mariuszem cieszyliśmy się z powrotu do Francji. Nasi uczestnicy pokazali niezłomność i prawdziwego ducha walki. A przy okazji, świetnie się bawili.” – mówi Elżbieta Romanowska, gospodyni programu Fort Boyard Polska.
W nadchodzącym sezonie twórcy ‘Fortu Boyard’ przygotowali dla uczestników wiele emocjonujących wyzwań oraz ciekawych zagadek. Uzupełniono również skarbiec, by po raz kolejny móc wesprzeć akcje charytatywne wskazane przez zwycięskie drużyny. Poprzedni sezon programu cieszył się ogromną popularnością wśród polskich widzów – w tym będzie można zobaczyć jeszcze bardziej emocjonujące konkurencje oraz gwiazdy świata rozrywki i sportu. Pierwsze dwa odcinki nowej serii polscy widzowie będą mogli zobaczyć już w piątek, 9 września, wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Niebawem poznamy także kolejne nazwiska uczestników.
„Tylko w "Fort Boyard" możemy zobaczyć gwiazdy w najbardziej ekstremalnych i najdziwniejszych sytuacjach. Już pierwsza edycja, którą zaprezentowaliśmy widzom Viaplay w zeszłym roku, cieszyła się ogromną popularnością. Dlatego postanowiliśmy wyruszyć do Francji ponownie, by nowi uczestnicy mogli zmierzyć się ze zwariowanymi, często zupełnie nowymi, zadaniami. Jestem przekonana, że widzowie będą się świetnie bawić śledząc ich zmagania.” – komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay
Za produkcję najnowszej edycji ‘Fortu Boyard’ odpowiedzialny jest Endemol Shine Poland, jeden z czołowych producentów programów rozrywkowych w Polsce.
„Bardzo cieszymy się z faktu, że już za kilkanaście dni będą mogli Państwo obejrzeć drugi sezon Fort Boyard, który jest jednym z najważniejszych formatów z katalogu Banijay. Po raz kolejny udało nam się zabrać do Francji czterdziestu ośmiu wspaniałych uczestników, którzy dobrze się bawiąc zmagali się z prawdziwie ekstremalnymi zadaniami. Wierzymy, że w tym roku uda nam się powtórzyć sukces zeszłorocznej edycji, która była jedną z najchętniej oglądanych pozycji na platformie Viaplay.” - mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.