‘Fort Boyard’ powraca! Premiera nowego sezonu już 9 września na Viaplay
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Już 9 września polscy widzowie Viaplay będą mieli okazję powrócić do Fortu Boyard wspólnie z plejadą polskich gwiazd. W tegorocznej edycji programu zobaczymy wielu nowych uczestników, którzy będą musieli się zmierzyć także z nowymi, nieznanymi dotąd zadaniami. W świat niezwykłych wyzwań i zagadek zabiorą nas prowadzący – Elżbieta Romanowska i Mariusz Kałamaga. To już drugi sezon Fortu Boyard, który będzie można zobaczyć na platformie streamingowej Viaplay.
‘Fort Boyard’ to niezwykle popularny program rozrywkowy, który do tej pory doczekał się już 34 edycji emitowanych na całym świecie. Wszystkie odcinki programu nagrywane są w legendarnym forcie mieszczącym się w cieśninie Pertuis d’Antioche na zachodnim wybrzeżu Francji. Gospodarzami programu są znana aktorka i osobowość telewizyjna – Elżbieta Romanowska oraz artysta kabaretowy i prezenter – Mariusz Kałamaga. Ten duet prowadzących miał już okazję współpracować ze sobą w poprzednim sezonie programu, pokazywanym w 2021 roku na platformie streamingowej Viaplay.
„Pobyt w Fort Boyard to zawsze bardzo ekscytujące doświadczenie. Dlatego razem z Mariuszem cieszyliśmy się z powrotu do Francji. Nasi uczestnicy pokazali niezłomność i prawdziwego ducha walki. A przy okazji, świetnie się bawili.” – mówi Elżbieta Romanowska, gospodyni programu Fort Boyard Polska.
W nadchodzącym sezonie twórcy ‘Fortu Boyard’ przygotowali dla uczestników wiele emocjonujących wyzwań oraz ciekawych zagadek. Uzupełniono również skarbiec, by po raz kolejny móc wesprzeć akcje charytatywne wskazane przez zwycięskie drużyny. Poprzedni sezon programu cieszył się ogromną popularnością wśród polskich widzów – w tym będzie można zobaczyć jeszcze bardziej emocjonujące konkurencje oraz gwiazdy świata rozrywki i sportu. Pierwsze dwa odcinki nowej serii polscy widzowie będą mogli zobaczyć już w piątek, 9 września, wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Niebawem poznamy także kolejne nazwiska uczestników.
„Tylko w "Fort Boyard" możemy zobaczyć gwiazdy w najbardziej ekstremalnych i najdziwniejszych sytuacjach. Już pierwsza edycja, którą zaprezentowaliśmy widzom Viaplay w zeszłym roku, cieszyła się ogromną popularnością. Dlatego postanowiliśmy wyruszyć do Francji ponownie, by nowi uczestnicy mogli zmierzyć się ze zwariowanymi, często zupełnie nowymi, zadaniami. Jestem przekonana, że widzowie będą się świetnie bawić śledząc ich zmagania.” – komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay
Za produkcję najnowszej edycji ‘Fortu Boyard’ odpowiedzialny jest Endemol Shine Poland, jeden z czołowych producentów programów rozrywkowych w Polsce.
„Bardzo cieszymy się z faktu, że już za kilkanaście dni będą mogli Państwo obejrzeć drugi sezon Fort Boyard, który jest jednym z najważniejszych formatów z katalogu Banijay. Po raz kolejny udało nam się zabrać do Francji czterdziestu ośmiu wspaniałych uczestników, którzy dobrze się bawiąc zmagali się z prawdziwie ekstremalnymi zadaniami. Wierzymy, że w tym roku uda nam się powtórzyć sukces zeszłorocznej edycji, która była jedną z najchętniej oglądanych pozycji na platformie Viaplay.” - mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.