‘Fort Boyard’ powraca! Premiera nowego sezonu już 9 września na Viaplay
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Już 9 września polscy widzowie Viaplay będą mieli okazję powrócić do Fortu Boyard wspólnie z plejadą polskich gwiazd. W tegorocznej edycji programu zobaczymy wielu nowych uczestników, którzy będą musieli się zmierzyć także z nowymi, nieznanymi dotąd zadaniami. W świat niezwykłych wyzwań i zagadek zabiorą nas prowadzący – Elżbieta Romanowska i Mariusz Kałamaga. To już drugi sezon Fortu Boyard, który będzie można zobaczyć na platformie streamingowej Viaplay.
‘Fort Boyard’ to niezwykle popularny program rozrywkowy, który do tej pory doczekał się już 34 edycji emitowanych na całym świecie. Wszystkie odcinki programu nagrywane są w legendarnym forcie mieszczącym się w cieśninie Pertuis d’Antioche na zachodnim wybrzeżu Francji. Gospodarzami programu są znana aktorka i osobowość telewizyjna – Elżbieta Romanowska oraz artysta kabaretowy i prezenter – Mariusz Kałamaga. Ten duet prowadzących miał już okazję współpracować ze sobą w poprzednim sezonie programu, pokazywanym w 2021 roku na platformie streamingowej Viaplay.
„Pobyt w Fort Boyard to zawsze bardzo ekscytujące doświadczenie. Dlatego razem z Mariuszem cieszyliśmy się z powrotu do Francji. Nasi uczestnicy pokazali niezłomność i prawdziwego ducha walki. A przy okazji, świetnie się bawili.” – mówi Elżbieta Romanowska, gospodyni programu Fort Boyard Polska.
W nadchodzącym sezonie twórcy ‘Fortu Boyard’ przygotowali dla uczestników wiele emocjonujących wyzwań oraz ciekawych zagadek. Uzupełniono również skarbiec, by po raz kolejny móc wesprzeć akcje charytatywne wskazane przez zwycięskie drużyny. Poprzedni sezon programu cieszył się ogromną popularnością wśród polskich widzów – w tym będzie można zobaczyć jeszcze bardziej emocjonujące konkurencje oraz gwiazdy świata rozrywki i sportu. Pierwsze dwa odcinki nowej serii polscy widzowie będą mogli zobaczyć już w piątek, 9 września, wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Niebawem poznamy także kolejne nazwiska uczestników.
„Tylko w "Fort Boyard" możemy zobaczyć gwiazdy w najbardziej ekstremalnych i najdziwniejszych sytuacjach. Już pierwsza edycja, którą zaprezentowaliśmy widzom Viaplay w zeszłym roku, cieszyła się ogromną popularnością. Dlatego postanowiliśmy wyruszyć do Francji ponownie, by nowi uczestnicy mogli zmierzyć się ze zwariowanymi, często zupełnie nowymi, zadaniami. Jestem przekonana, że widzowie będą się świetnie bawić śledząc ich zmagania.” – komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay
Za produkcję najnowszej edycji ‘Fortu Boyard’ odpowiedzialny jest Endemol Shine Poland, jeden z czołowych producentów programów rozrywkowych w Polsce.
„Bardzo cieszymy się z faktu, że już za kilkanaście dni będą mogli Państwo obejrzeć drugi sezon Fort Boyard, który jest jednym z najważniejszych formatów z katalogu Banijay. Po raz kolejny udało nam się zabrać do Francji czterdziestu ośmiu wspaniałych uczestników, którzy dobrze się bawiąc zmagali się z prawdziwie ekstremalnymi zadaniami. Wierzymy, że w tym roku uda nam się powtórzyć sukces zeszłorocznej edycji, która była jedną z najchętniej oglądanych pozycji na platformie Viaplay.” - mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.