Komunikaty PR

‘Fort Boyard’ powraca! Premiera nowego sezonu już 9 września na Viaplay

2022-08-31  |  08:00

Już 9 września polscy widzowie Viaplay będą mieli okazję powrócić do Fortu Boyard wspólnie z plejadą polskich gwiazd. W tegorocznej edycji programu zobaczymy wielu nowych uczestników, którzy będą musieli się zmierzyć także z nowymi, nieznanymi dotąd zadaniami. W świat niezwykłych wyzwań i zagadek zabiorą nas prowadzący – Elżbieta Romanowska i Mariusz Kałamaga. To już drugi sezon Fortu Boyard, który będzie można zobaczyć na platformie streamingowej Viaplay.

 

‘Fort Boyard’ to niezwykle popularny program rozrywkowy, który do tej pory doczekał się już 34 edycji emitowanych na całym świecie. Wszystkie odcinki programu nagrywane są w legendarnym forcie mieszczącym się w cieśninie Pertuis d’Antioche na zachodnim wybrzeżu Francji. Gospodarzami programu są znana aktorka i osobowość telewizyjna – Elżbieta Romanowska oraz artysta kabaretowy i prezenter – Mariusz Kałamaga. Ten duet prowadzących miał już okazję współpracować ze sobą w poprzednim sezonie programu, pokazywanym w 2021 roku na platformie streamingowej Viaplay.

„Pobyt w Fort Boyard to zawsze bardzo ekscytujące doświadczenie. Dlatego razem z Mariuszem cieszyliśmy się z powrotu do Francji. Nasi uczestnicy pokazali niezłomność i prawdziwego ducha walki. A przy okazji, świetnie się bawili.” – mówi Elżbieta Romanowska, gospodyni programu Fort Boyard Polska.

 

W nadchodzącym sezonie twórcy ‘Fortu Boyard’ przygotowali dla uczestników wiele emocjonujących wyzwań oraz ciekawych zagadek. Uzupełniono również skarbiec, by po raz kolejny móc wesprzeć akcje charytatywne wskazane przez zwycięskie drużyny. Poprzedni sezon programu cieszył się ogromną popularnością wśród polskich widzów – w tym będzie można zobaczyć jeszcze bardziej emocjonujące konkurencje oraz gwiazdy świata rozrywki i sportu. Pierwsze dwa odcinki nowej serii polscy widzowie będą mogli zobaczyć już w piątek, 9 września, wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Niebawem poznamy także kolejne nazwiska uczestników.

„Tylko w "Fort Boyard" możemy zobaczyć gwiazdy w najbardziej ekstremalnych i najdziwniejszych sytuacjach. Już pierwsza edycja, którą zaprezentowaliśmy widzom Viaplay w zeszłym roku, cieszyła się ogromną popularnością. Dlatego postanowiliśmy wyruszyć do Francji ponownie, by nowi uczestnicy mogli zmierzyć się ze zwariowanymi, często zupełnie nowymi, zadaniami. Jestem przekonana, że widzowie będą się świetnie bawić śledząc ich zmagania.” – komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay

 

Za produkcję najnowszej edycji ‘Fortu Boyard’ odpowiedzialny jest Endemol Shine Poland, jeden z czołowych producentów programów rozrywkowych w Polsce.

„Bardzo cieszymy się z faktu, że już za kilkanaście dni będą mogli Państwo obejrzeć drugi sezon Fort Boyard, który jest jednym z najważniejszych formatów z katalogu Banijay. Po raz kolejny udało nam się zabrać do Francji czterdziestu ośmiu wspaniałych uczestników, którzy dobrze się bawiąc zmagali się z prawdziwie ekstremalnymi zadaniami. Wierzymy, że w tym roku uda nam się powtórzyć sukces zeszłorocznej edycji, która była jedną z najchętniej oglądanych pozycji na platformie Viaplay.” - mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.