Gwiazdorska obsada cyklu „Sci-fi Action” w Warner TV
Na liście z cyklu „Sci-fi Action” znajdują się hollywoodzkie gwiazdy: reżyserskie i aktorskie. W emitowanych w Warner TV produkcjach pojawiają się m.in. Charlize Theron, Mila Kunis, Tom Hardy, Keanu Reeves, Tom Cruise czy Emily Blunt. Filmy wyreżyserowały światowe sławy: siostry Wachowskie, George Miller czy John Carpenter. Nowy cykl rozpocznie się we wrześniu i będzie kontynuowany w nadchodzących miesiącach. Premiera w sobotę 17 września o 21:00 w Warner TV.
Cykl „Sci-fi Action” rozpoczną dwie produkcje, których bohaterowie muszą zmierzyć się z nieziemskimi przeciwnikami. Major Cage z „Na skraju jutra” walczy w ludzkiej armii z kosmicznymi najeźdźcami. W trakcie walki wpada w pętlę czasową: umiera podczas bitwy i wciąż budzi się tego samego dnia. Po jednym z takich przebudzeń stwierdza, że chce rozmontować system od środka i korzysta z pomocy sierżant Vrataski, by odwrócić fatum i pokonać przeciwników. W produkcji postawiono na realizm, który sprawia, że futurystyczny świat wydaje się maksymalnie autentyczny. Postać Vrataski, grana przez Emily Blunt, miała ciężką zbroję i aktorka początkowo nie była w stanie odgrywać w niej swoich scen. Jednak z pomocą reżysera, trenera fitness i dodatkowej motywacji od Toma Cruise’a, zagrała tak wyśmienicie, że zmagania aktorki nie były widoczne na ekranie.
Wrześniową część cyklu zamknie film „Doom”, dzieło polskiego reżysera i operatora filmowego Andrzeja Bartkowiaka. W głównych rolach występują Dwayne Johnson, Rosamund Pike i Karl Urban. Grane przez nich postaci również muszą zmierzyć się z agresywnymi kosmitami. Bohaterowie są członkami jednostki specjalnej, której głównym zadaniem jest ochrona grupy naukowców, pracujących na stacji badawczej na Marsie. Pewnego dnia tubylcy atakują ludzkich przybyszy. Na stacji ocaleli tylko ci, którzy potrafili się najlepiej bronić przed Marsjanami: garstka wyszkolonych żołnierzy. Film opowiada o ich walce o przetrwanie i próbie pokonania kosmitów.
W październiku stacja będzie kontynuować cykl i pokaże jeszcze więcej produkcji science fiction. Odbędzie się emisja ostatniego filmu z serii „Mad Max”, gdzie główną postacią jest Furiosa. „Mad Max: Na drodze gniewu” został wyreżyserowany przez George`a Millera. Na ekranie telewizorów pojawią się również dwie produkcje sióstr Wachowskich, czyli „Jupiter: Intronizacja” o bohaterce, która była genetycznie przeznaczona do czynienia wielkich rzeczy oraz „Matrix Rewolucje”, przedostatnia część serii o ludzkich rebeliantach, walczących z władzą maszyn i robotów. W programie znajdzie się także tytuł dla wielbicieli horrorów, czyli „Coś” wyreżyserowane przez Johna Carpentera.
Cykl „Sci-fi Action” będzie emitowany w każdą sobotę o 21:00.
Plan emisji:
17.09 – „Na skraju jutra”
24.09 – „Doom”
1.10 – „Pitch Black”
8.10 – „Jupiter: Intronizacja”
15.10 – „Mad Max: Na drodze gniewu”
22.10 – „Coś”
29.10 – „Matrix Rewolucje”
5.11 – „Pacific Rim”
12.11 – „Death Race: Wyścig śmierci”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m.in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Doktor Quinn” czy „Strażnik Teksasu”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Aktualny program TV dostępny jest na stronie https://warnertv.pl/program-tv.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.