Human Ark na 15. rocznicę powstania przechodzi rebranding i poszerza działalność
Human Ark na 15. rocznicę powstania przechodzi rebranding i poszerza działalność
Warszawskie studio produkcyjne Human Ark właśnie obchodzi swoje 15-lecie. Human – bo taką nazwę nosi od dziś firma – zmienia swoją identyfikację wizualną, ale także strategię biznesową. W centrum działań studio stawia człowieka, a także rozwija zainicjowaną już współpracę z nowym rodzajem klientów. Dziś Human oprócz branży reklamowej i animacji realizuje także długie formy i projekty fabularne w zakresie VFX i postprodukcji. Do pracy nad filmami firma utworzyła w swojej warszawskiej lokalizacji specjalnie wyposażoną przestrzeń umożliwiającą kompleksową obsługę postprodukcyjną.
Human to studio animacji i postprodukcji, działające na polskim i międzynarodowym rynku produkcyjnym od 15 lat. Zespół składający się z ponad 50, animatorów, grafików, programistów i producentów tworzy cyfrowe efekty specjalne oraz animacje 2D i 3D dla świata filmu, reklamy i sztuki. W zakres usług studia wchodzi także kompleksowa obsługa postprodukcyjna. W ostatnich latach firma realizowała projekty reklamowe zarówno dla klientów z Europy, jak i z Azji. Wśród dużych projektów, dla których Human tworzy efekty specjalne, znalazł się m.in. „Broad Peak” – dramat oparty na prawdziwej historii legendarnego polskiego himalaisty, Macieja Berbeki, czy serial „Wielka Woda” produkowany przez Telemark dla Netflix.
Human Ark to od teraz Human. Uprościliśmy nazwę, bo Human jest kwintesencją tej firmy. To jedno słowo najlepiej oddaje naszą strategię. W codziennych działaniach stawiamy na człowieka – bo firmę tworzą ludzie. Strategicznie z kolei – chcemy dać wyraźny sygnał o szerszym zakresie usług. Nie jesteśmy tylko studiem animacji, które robi wysokiej jakości reklamy. W ofercie Human jest całe spektrum usług postprodukcyjnych i VFX umożliwiających pracę nad wszelkimi formami filmowymi, począwszy od reklam, przez teledyski i kampanie, po seriale i filmy fabularne – mówi Maks Sikora, CEO studia produkcyjnego Human.
To, co wyróżnia Human, to wysoka jakość animacji postaci, umiejętność tworzenia złożonych efektów wizualnych i duża wartość artystyczna realizowanych produkcji. To jednak nie wszystko – siedziba Human rozrosła się o kolejne piętro. Nowa przestrzeń jest wyposażona w stanowiska do montażu offline, online i kolor-korekcji oraz w salę kinową. Ponadto Human wszedł w 2018 roku w partnerstwo z czeskim producentem PFX. To doświadczone, 120-osobowe studio, mające siedzibę m.in. w kultowym Barrandovie. Przy projektach reklamowych i fabularnych studia wspierają się wzajemnie. PFX jest także koproducentem filmu „Diplodok”.
Produkujemy właśnie pierwszy na taką skalę w Polsce film animowany 3D dla widowni familijnej. Dzięki udziałowi w zagranicznych targach, festiwalach oraz konferencjach zrozumieliśmy, że „Diplodok” to film o ogromnym potencjale międzynarodowym. Spotkaliśmy wiele osób z branży, które nam pomogły i wspierały nas w okresie przygotowawczym. Na Cartoon Movie znaleźliśmy partnera do filmu – PFX z czeskiej Pragi. Jako organizacja znajdujemy się w momencie, w którym takie współprace są elementem planów rozwoju i nowej strategii studia. Na rynku jesteśmy już 15 lat, to dla nas bardzo ważny moment. Poza tym oczywiście niezmiennie skupiamy się na wysokiej klasy reklamach i zaawansowanych efektach wizualnych w filmach i serialach telewizyjnych. Stale szukamy nowych kreatywnych pomysłów. Jesteśmy na zaawansowanym etapie prac nad „Diplodokiem”, ale wiedząc, ile czasu zajmuje rozwój własnej produkcji, przymierzamy się już do nowych tytułów. Ponadto, wypatrujemy nowych kooperacji w obszarze filmu - zarówno serwisu, jak i koprodukcji. Niezależnie od tego, czy projekt jest komercyjny czy fabularny, w każdej formie widzimy film – to podejście określa sposób myślenia i działania w Humanie – dodaje Wojtek Wawszczyk, reżyser „Diplodoka” oraz dyrektor artystyczny studia.
Human to studio animacji i postprodukcji, działające na polskim i międzynarodowym rynku produkcyjnym od 15 lat. Zespół doświadczonych reżyserów, animatorów i producentów tworzy cyfrowe efekty specjalne oraz animacje 2D i 3D dla świata filmu, reklamy, sztuki i rozrywki. Zakres usług studia obejmuje także kompleksową obsługę postprodukcyjną. To, co wyróżnia Human, to wysoka jakość animacji postaci, umiejętność tworzenia złożonych efektów wizualnych i duża wartość artystyczna realizowanych produkcji.
www.human.film

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.