JAŚ FASOLA I MIŚ TEDDY: NAJLEPSI PRZYJACIELE POD SŁOŃCEM! „PRZYTULASKI Z TEDDYM”
Czas na przytulaski! Stacja Cartoonito zaprasza na specjalny maraton serialu animowanego „Jaś Fasola”. Oglądaj przygody Jasia i jego najlepszego kumpla, misia Teddy’ego, już od soboty, 23 marca.
Jasia Fasoli nie trzeba nikomu przedstawiać – to znana i lubiana postać. Jego zabawne przygody najmłodsi widzowie zobaczą w serialu animowanym. Kreskówkowy Jaś, tak jak jego filmowy pierwowzór, zawsze zakłada czerwony krawat i ma tendencję do wpadania w ogromne tarapaty – nie brakuje mu jednak pomysłów na to, jak się z nich wydostać! W produkcji dedykowanej dzieciom ważną rolę gra najlepszy przyjaciel Jasia – pluszowy miś Teddy. Pan Fasola nie wyobraża sobie życia bez swojego kompana.
Pluszaki w dłoń! Pora na przytulaski. Specjalny maraton serialu to wyjątkowa okazja, by zaprosić do wspólnego oglądania ukochane maskotki najmłodszych widzów. Co czeka Jasia i jego pluszowego przyjaciela podczas maratonu? W jednym z odcinków Irma będzie domagać się romantycznej wycieczki –ten pomysł nie przypadnie do gustu oszczędnemu Jasiowi. To z kolei nie spodoba się Irmie. Bohaterka zabierze Teddy’ego… i nie będzie chciała go oddać, dopóki pan Fasola nie zabierze jej do Paryża! Jaś będzie pełen determinacji, by znaleźć na to sposób – w końcu chodzi o odzyskanie ukochanego misia.
We wszystkich przygodach podczas maratonu Jasiowi będzie towarzyszył Teddy – razem przeżyli już wiele, a jeszcze sporo przed nimi. W ramach cyklu „Przytulaski z Teddym” na najmłodszych widzów czeka seria odcinków, dzięki którym spędzą radosny czas z ulubionymi bohaterami. To największa przytulaskowa impreza!
Oglądaj „Przytulaski z Teddym” od 23 marca w Cartoonito.
Emisja codziennie od 6:00.
O Cartoonito
Cartoonito, będący częścią Warner Bros. Discovery Kids & Family, to kanał telewizyjny skierowany do najmłodszych widzów, który dostarcza najlepsze animacje dla przedszkolaków, takie jak „Batwheels”, „Królik Bugs: nowe konstrukcje”, „Tomek i przyjaciele”, „Pająk Lucas” i wiele innych. Cartoonito jest miejscem wypełnionym śmiechem i pozytywną energią, w którym dzieci i ich rodziny mogą czuć się bezpiecznie wśród zaufanych bohaterów. Cartoonito wspiera potencjał każdego przedszkolaka poprzez celebrowanie jego wyjątkowości i zachęcanie go do traktowania innych z empatią, szacunkiem i uczciwością. Kanał oferuje doskonałą mieszankę nowoczesnych kreskówek ze świata kultowych marek Warner Bros. Discovery wyprodukowanych przez Warner Bros. Animation oraz Cartoon Network Studios.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.