Komunikaty PR

Jim Carrey, Keanu Reeves i Chloë Grace Moretz w Warner TV!

2022-07-28  |  10:00
Biuro prasowe

Stacja zaprasza na rozpoczęcie weekendu w sensacyjny sposób! „Godziny szczytu 3”, „Amerykański ninja”, „Kick-Ass 2” i „Człowiek Tai Chi” – taki zestaw filmów Warner TV przygotowało w ramach sierpniowych „Piątków w akcji”. Emisja już od 5 sierpnia o 21:15.

 

Cykl rozpocznie „Człowiek Tai Chi”, reżyserski debiut Keanu Reevesa, gwiazdy kina akcji i mistrza wykonów w filmowych sekwencjach walk. W roli głównej Reeves obsadził Tigera Hu Chena, z którym wcześniej współpracował na planie filmów „Matrix Reaktywacja” i „Matrix Rewolucje”. Postać ta bierze udział w azjatyckich walkach organizowanych przez nielegalną grupę, prowadzoną przez Donakę Marka. Bohaterowie zmienią się z partnerów we wrogów, a fabuła zapewni widzom solidną porcję rozrywki w popisowych scenach akcji.

Gwiazda „Amerykańskiego ninja” to Michael Dudikoff. Jego filmowa passa rozpoczęła się właśnie od tej produkcji, dzięki której publiczność zobaczyła opowieść o sztukach walki w zachodnim wydaniu. Aktor wcielił się w Joe Armstronga, żołnierza amerykańskiej armii. Przekazano mu dowodzenie nad wojskowym konwojem, który został zaatakowany przez zamaskowanych wojowników ninja. Jedną z pasażerek konwoju była także córka dowódcy bazy wojskowej. Dzięki znajomości karate, aikido i judo Armstrong zdołał ją ocalić, lecz nikt inny oprócz tych dwóch postaci nie przeżył ataku. Podejrzenie dokonania zabójstwa padnie na głównego bohatera, który będzie musiał oczyścić się z zarzutów.

Producentem „Kick-Ass 2” jest Brad Pitt. To przewrotna historia, której protagonistą jest Dave Lizowski, wielbiciel superbohaterów. Sam chce zostać herosem z supermocami. Chociaż ich nie posiada, nie powstrzymuje go to przed walką ze złoczyńcami. W emitowanym przez Warner TV sequelu do pierwszego filmu o tym samym tytule, on i poznana wcześniej Hit Girl wkraczają do akcji po dłuższej przerwie. Tym razem muszą walczyć z grupą złoczyńców, na której czele stoi The Mother F%&*^r. Pomagają im inni wojownicy-amatorzy, pod dowództwem pułkownika Stars and Stripes.

Cykl zakończą „Godziny szczytu 3” z Chrisem Tuckerem i Jackiem Chanem w rolach głównych. Lee i Carter spotkają się po trzech latach od zakończenia wydarzeń z filmu „Godziny szczytu 2”, gdy po pokonaniu złoczyńców poszli świętować zwycięstwo w kasynie. Lee eskortuje chińskiego ambasadora do Los Angeles, aby ten złożył zeznania obciążające przestępczą organizację, triadę. Drugi został oddelegowany do pracy w drogówce za niepowodzenia w innych obowiązkach. Gdy Carter słyszy o zamachu na ambasadora, udaje się na miejsce zdarzenia. Wtedy on i Lee spotykają się ponownie i łączą siły, by dorwać zamachowca.

Plan emisji:

5.08, godz. 21:15 – „Człowiek Tai Chi”

12.08, godz. 21:20 – „Amerykański ninja”

19.08, godz. 22:20 – „Kick-Ass 2”

26.08, godz. 20:45 – „Godziny szczytu 3”

 

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn” czy „Strażnik Teksasu”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

Aktualny program TV dostępny jest na stronie https://warnertv.pl/program-tv

 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.