„KAETHE I JA” - PREMIERA NOWEJ SERII FILMOWEJ W LIPCU W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
W każdą lipcową środę o godzinie 20:00 w Romance TV zagości premierowy film z nowej serii „Kaethe i ja”. Tym razem główna bohaterka to… owczarek australijski, a towarzyszyć jej będzie psycholog, Paul Winter. Wspólnie starają się pomagać ludziom nawet w ciężkich przypadkach. Z jakimi perypetiami będą musieli się mierzyć, także w życiu prywatnym?
Käthe, owczarek australijski, i Paul Winter, psycholog, tworzą zgrany zespół. Ich specjalizacja to dogoterapia. Z ogromnym wyczuciem pomagają ludziom. Wspiera ich w tym skutecznie szefowa pielęgniarek naczelna, Hildegarda. Romance TV zaprasza na nową serię filmów, które poruszą serca widzów, w każdą środę lipca o godz. 20:00.
„Käthe i ja: Śpiąca Królewna” premiera, 5 lipca, o godz. 20:00
Psycholog Paul ma niezwykłą specjalizację. Razem ze swoim psem Käthe opiekuje się pacjentami stosując dogoterapię. Często prosi ich o pomoc pielęgniarka naczelna Hildegarda. Ich zadanie polega na wspieraniu w trudnych sytuacjach pacjentów szpitala. Paula interesuje szczególnie przypadek Marii Thalbach, pacjentki, która po 5 latach cudem wyszła ze stanu śpiączki i robi ogromne postępy na rehabilitacji. Maria może się jednak znaleźć w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ jest mało prawdopodobne, że będzie mogła wrócić do dawnego życia...
„Käthe i ja: Podrzutek”, premiera, 12 lipca, godz. 20:00
Psycholog Paul tworzy z Käthe, psem terapeutycznym, zgrany duet i zawsze kieruje się ambitną zasadą: nigdy nie rezygnuj z człowieka. Dotyczy to zarówno jego życia zawodowego jak i prywatnego. Paul nie może pogodzić się z faktem, że jego żona Erina od miesięcy leży w śpiączce po wypadku. Paul i jego przyjaciele – Jule i Aaraon, małżeństwo weterynarzy, oraz Hildegarda, pielęgniarka-idealistka – ciągle mają nadzieję, że zdarzy się cud.
„Käthe i ja: Powrót do życia”, premiera, 19 lipca, godz. 20:00
Paul i jego pies terapeutyczny Käthe muszą podnieść na duchu Chrisa, młodego pacjenta Hildegardy. W katastrofie śmigłowca zginęła jego matka, a połowa jego twarzy jest mocno zdeformowana na skutek ciężkich poparzeń. Dziewiętnastolatek wychodzi z domu tylko nocą osłaniając twarz kapturem. Po skargach sąsiadów właściciel domu wymawia mu umowę najmu. Samotny nastolatek ucieka w świat fantazji. Paul z pomocą Käthe chce mu dodać odwagi. Kiedy Chris poznaje Helenę , pojawia się nadzieja, że chłopak się w niej zakocha. Jednak jego strach nie pozwala mu otworzyć się przed dziewczyną...
„Käthe i ja: Córeczka tatusia”, premiera, 26 lipca, godz. 20:00
Dziesięcioletnia Emma, po rozwodzie rodziców, mieszka z matką na wsi. Nie jest już ukochaną córeczką tatusia, którego obwinia o rozpad małżeństwa. Emma nie zmienia zdania, nawet gdy u jej ojca zostaje zdiagnozowany złośliwy nowotwór. Hildegarda, chcąc spełnić ostatnią wolę umierającego pacjenta, zwraca się o pomoc do Paula. On i jego pies terapeutyczny mają nakłonić Emmę, żeby pojechała do szpitala i pożegnała się z ojcem...
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.