„KAETHE I JA” - PREMIERA NOWEJ SERII FILMOWEJ W LIPCU W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
W każdą lipcową środę o godzinie 20:00 w Romance TV zagości premierowy film z nowej serii „Kaethe i ja”. Tym razem główna bohaterka to… owczarek australijski, a towarzyszyć jej będzie psycholog, Paul Winter. Wspólnie starają się pomagać ludziom nawet w ciężkich przypadkach. Z jakimi perypetiami będą musieli się mierzyć, także w życiu prywatnym?
Käthe, owczarek australijski, i Paul Winter, psycholog, tworzą zgrany zespół. Ich specjalizacja to dogoterapia. Z ogromnym wyczuciem pomagają ludziom. Wspiera ich w tym skutecznie szefowa pielęgniarek naczelna, Hildegarda. Romance TV zaprasza na nową serię filmów, które poruszą serca widzów, w każdą środę lipca o godz. 20:00.
„Käthe i ja: Śpiąca Królewna” premiera, 5 lipca, o godz. 20:00
Psycholog Paul ma niezwykłą specjalizację. Razem ze swoim psem Käthe opiekuje się pacjentami stosując dogoterapię. Często prosi ich o pomoc pielęgniarka naczelna Hildegarda. Ich zadanie polega na wspieraniu w trudnych sytuacjach pacjentów szpitala. Paula interesuje szczególnie przypadek Marii Thalbach, pacjentki, która po 5 latach cudem wyszła ze stanu śpiączki i robi ogromne postępy na rehabilitacji. Maria może się jednak znaleźć w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ jest mało prawdopodobne, że będzie mogła wrócić do dawnego życia...
„Käthe i ja: Podrzutek”, premiera, 12 lipca, godz. 20:00
Psycholog Paul tworzy z Käthe, psem terapeutycznym, zgrany duet i zawsze kieruje się ambitną zasadą: nigdy nie rezygnuj z człowieka. Dotyczy to zarówno jego życia zawodowego jak i prywatnego. Paul nie może pogodzić się z faktem, że jego żona Erina od miesięcy leży w śpiączce po wypadku. Paul i jego przyjaciele – Jule i Aaraon, małżeństwo weterynarzy, oraz Hildegarda, pielęgniarka-idealistka – ciągle mają nadzieję, że zdarzy się cud.
„Käthe i ja: Powrót do życia”, premiera, 19 lipca, godz. 20:00
Paul i jego pies terapeutyczny Käthe muszą podnieść na duchu Chrisa, młodego pacjenta Hildegardy. W katastrofie śmigłowca zginęła jego matka, a połowa jego twarzy jest mocno zdeformowana na skutek ciężkich poparzeń. Dziewiętnastolatek wychodzi z domu tylko nocą osłaniając twarz kapturem. Po skargach sąsiadów właściciel domu wymawia mu umowę najmu. Samotny nastolatek ucieka w świat fantazji. Paul z pomocą Käthe chce mu dodać odwagi. Kiedy Chris poznaje Helenę , pojawia się nadzieja, że chłopak się w niej zakocha. Jednak jego strach nie pozwala mu otworzyć się przed dziewczyną...
„Käthe i ja: Córeczka tatusia”, premiera, 26 lipca, godz. 20:00
Dziesięcioletnia Emma, po rozwodzie rodziców, mieszka z matką na wsi. Nie jest już ukochaną córeczką tatusia, którego obwinia o rozpad małżeństwa. Emma nie zmienia zdania, nawet gdy u jej ojca zostaje zdiagnozowany złośliwy nowotwór. Hildegarda, chcąc spełnić ostatnią wolę umierającego pacjenta, zwraca się o pomoc do Paula. On i jego pies terapeutyczny mają nakłonić Emmę, żeby pojechała do szpitala i pożegnała się z ojcem...
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.