„KAETHE I JA” - PREMIERA NOWEJ SERII FILMOWEJ W LIPCU W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
W każdą lipcową środę o godzinie 20:00 w Romance TV zagości premierowy film z nowej serii „Kaethe i ja”. Tym razem główna bohaterka to… owczarek australijski, a towarzyszyć jej będzie psycholog, Paul Winter. Wspólnie starają się pomagać ludziom nawet w ciężkich przypadkach. Z jakimi perypetiami będą musieli się mierzyć, także w życiu prywatnym?
Käthe, owczarek australijski, i Paul Winter, psycholog, tworzą zgrany zespół. Ich specjalizacja to dogoterapia. Z ogromnym wyczuciem pomagają ludziom. Wspiera ich w tym skutecznie szefowa pielęgniarek naczelna, Hildegarda. Romance TV zaprasza na nową serię filmów, które poruszą serca widzów, w każdą środę lipca o godz. 20:00.
„Käthe i ja: Śpiąca Królewna” premiera, 5 lipca, o godz. 20:00
Psycholog Paul ma niezwykłą specjalizację. Razem ze swoim psem Käthe opiekuje się pacjentami stosując dogoterapię. Często prosi ich o pomoc pielęgniarka naczelna Hildegarda. Ich zadanie polega na wspieraniu w trudnych sytuacjach pacjentów szpitala. Paula interesuje szczególnie przypadek Marii Thalbach, pacjentki, która po 5 latach cudem wyszła ze stanu śpiączki i robi ogromne postępy na rehabilitacji. Maria może się jednak znaleźć w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ jest mało prawdopodobne, że będzie mogła wrócić do dawnego życia...
„Käthe i ja: Podrzutek”, premiera, 12 lipca, godz. 20:00
Psycholog Paul tworzy z Käthe, psem terapeutycznym, zgrany duet i zawsze kieruje się ambitną zasadą: nigdy nie rezygnuj z człowieka. Dotyczy to zarówno jego życia zawodowego jak i prywatnego. Paul nie może pogodzić się z faktem, że jego żona Erina od miesięcy leży w śpiączce po wypadku. Paul i jego przyjaciele – Jule i Aaraon, małżeństwo weterynarzy, oraz Hildegarda, pielęgniarka-idealistka – ciągle mają nadzieję, że zdarzy się cud.
„Käthe i ja: Powrót do życia”, premiera, 19 lipca, godz. 20:00
Paul i jego pies terapeutyczny Käthe muszą podnieść na duchu Chrisa, młodego pacjenta Hildegardy. W katastrofie śmigłowca zginęła jego matka, a połowa jego twarzy jest mocno zdeformowana na skutek ciężkich poparzeń. Dziewiętnastolatek wychodzi z domu tylko nocą osłaniając twarz kapturem. Po skargach sąsiadów właściciel domu wymawia mu umowę najmu. Samotny nastolatek ucieka w świat fantazji. Paul z pomocą Käthe chce mu dodać odwagi. Kiedy Chris poznaje Helenę , pojawia się nadzieja, że chłopak się w niej zakocha. Jednak jego strach nie pozwala mu otworzyć się przed dziewczyną...
„Käthe i ja: Córeczka tatusia”, premiera, 26 lipca, godz. 20:00
Dziesięcioletnia Emma, po rozwodzie rodziców, mieszka z matką na wsi. Nie jest już ukochaną córeczką tatusia, którego obwinia o rozpad małżeństwa. Emma nie zmienia zdania, nawet gdy u jej ojca zostaje zdiagnozowany złośliwy nowotwór. Hildegarda, chcąc spełnić ostatnią wolę umierającego pacjenta, zwraca się o pomoc do Paula. On i jego pies terapeutyczny mają nakłonić Emmę, żeby pojechała do szpitala i pożegnała się z ojcem...
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.