„KAETHE I JA” - PREMIERA NOWEJ SERII FILMOWEJ W LIPCU W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
W każdą lipcową środę o godzinie 20:00 w Romance TV zagości premierowy film z nowej serii „Kaethe i ja”. Tym razem główna bohaterka to… owczarek australijski, a towarzyszyć jej będzie psycholog, Paul Winter. Wspólnie starają się pomagać ludziom nawet w ciężkich przypadkach. Z jakimi perypetiami będą musieli się mierzyć, także w życiu prywatnym?
Käthe, owczarek australijski, i Paul Winter, psycholog, tworzą zgrany zespół. Ich specjalizacja to dogoterapia. Z ogromnym wyczuciem pomagają ludziom. Wspiera ich w tym skutecznie szefowa pielęgniarek naczelna, Hildegarda. Romance TV zaprasza na nową serię filmów, które poruszą serca widzów, w każdą środę lipca o godz. 20:00.
„Käthe i ja: Śpiąca Królewna” premiera, 5 lipca, o godz. 20:00
Psycholog Paul ma niezwykłą specjalizację. Razem ze swoim psem Käthe opiekuje się pacjentami stosując dogoterapię. Często prosi ich o pomoc pielęgniarka naczelna Hildegarda. Ich zadanie polega na wspieraniu w trudnych sytuacjach pacjentów szpitala. Paula interesuje szczególnie przypadek Marii Thalbach, pacjentki, która po 5 latach cudem wyszła ze stanu śpiączki i robi ogromne postępy na rehabilitacji. Maria może się jednak znaleźć w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ jest mało prawdopodobne, że będzie mogła wrócić do dawnego życia...
„Käthe i ja: Podrzutek”, premiera, 12 lipca, godz. 20:00
Psycholog Paul tworzy z Käthe, psem terapeutycznym, zgrany duet i zawsze kieruje się ambitną zasadą: nigdy nie rezygnuj z człowieka. Dotyczy to zarówno jego życia zawodowego jak i prywatnego. Paul nie może pogodzić się z faktem, że jego żona Erina od miesięcy leży w śpiączce po wypadku. Paul i jego przyjaciele – Jule i Aaraon, małżeństwo weterynarzy, oraz Hildegarda, pielęgniarka-idealistka – ciągle mają nadzieję, że zdarzy się cud.
„Käthe i ja: Powrót do życia”, premiera, 19 lipca, godz. 20:00
Paul i jego pies terapeutyczny Käthe muszą podnieść na duchu Chrisa, młodego pacjenta Hildegardy. W katastrofie śmigłowca zginęła jego matka, a połowa jego twarzy jest mocno zdeformowana na skutek ciężkich poparzeń. Dziewiętnastolatek wychodzi z domu tylko nocą osłaniając twarz kapturem. Po skargach sąsiadów właściciel domu wymawia mu umowę najmu. Samotny nastolatek ucieka w świat fantazji. Paul z pomocą Käthe chce mu dodać odwagi. Kiedy Chris poznaje Helenę , pojawia się nadzieja, że chłopak się w niej zakocha. Jednak jego strach nie pozwala mu otworzyć się przed dziewczyną...
„Käthe i ja: Córeczka tatusia”, premiera, 26 lipca, godz. 20:00
Dziesięcioletnia Emma, po rozwodzie rodziców, mieszka z matką na wsi. Nie jest już ukochaną córeczką tatusia, którego obwinia o rozpad małżeństwa. Emma nie zmienia zdania, nawet gdy u jej ojca zostaje zdiagnozowany złośliwy nowotwór. Hildegarda, chcąc spełnić ostatnią wolę umierającego pacjenta, zwraca się o pomoc do Paula. On i jego pies terapeutyczny mają nakłonić Emmę, żeby pojechała do szpitala i pożegnała się z ojcem...
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.