KATE MIDDLETON. ARTE.TV ZAGLĄDA ZA KULISY WIZERUNKU KSIĘŻNEJ

Catherine Elizabeth Middleton, znana wszystkim jako Kate, to prawdziwa gwiazda pop w rodzinie królewskiej. Jej profil na Instagramie ma ponad 15 milionów obserwujących, jej twarz zdobi największe magazyny modowe, a ona sama jest spełnieniem życzeń i marzeń niezliczonych kobiet i dziewcząt. Jednak od dłuższego już czasu Kate jest pod ostrzałem uważnych spojrzeń po nagłym zniknięciu z życia publicznego. Jak księżna Walii stała się tak popularna? Jak udaje jej się kontrolować swój wizerunek? Dlaczego aż tylu ludzi martwi się o jej zdrowie? ARTE.TV zagląda za kulisy budowania królewskiego wizerunku w swoim dokumencie „Kate superstar”.
- Denerwuję się, bo nie wiem, co mnie czeka. Nie znam tego świata tak dobrze, jak William. Ale jestem gotowa szybko się uczyć i ciężko pracować – powiedziała księżna Kate podczas wywiadu poświęconemu jej i Williamowy niedługo po ich zaręczynach w 2010 roku. Wtedy właśnie, po 9 latach związku miała wejść do rodziny królewskiej i poznać świat, który zwykli ludzie mogą oglądać tylko w telewizji. Obiecała wtedy pomagać ludziom i wprowadzić wiele zmian. Czy się to udało?
Ślub Kate i Williama śledziło ok. 2 mld ludzi. Już wtedy Kate miała całą rzeszę fanów. Zwykła dziewczyna miała zostać księżną – historia niczym z bajki. Według wielu ekspertów, po tym wydarzeniu Kate szybko nauczyła się, w co się ubierać, a w co nie. Co, jak i kiedy powinna mówić. Jak się prezentować. Była posłuszna zasadom monarchii, rzadko się sprzeciwiała czy narzekała. Z czasem popularność Kate zaczęła rosnąć, a dzięki jej pięknym strojom, które zaczęły wyznaczać nowe trendy w Wielkiej Brytanii, została też ikoną mody. Miała odgrywać rolę idealnej żony Williama, jednak to na niej zaczęła się skupiać cała uwaga.
Tygodnik Time umieścił Kate na liście 100 najbardziej wpływowych osób na świecie. Swoim opanowaniem w trudnych sytuacjach, ale i czułością, jaką okazuje poddanym, nie tylko podbija serca ludzi na całym świecie, ale i z gracją buduje markę osobistą. Uczestniczy w wielu akcjach charytatywnych, działa w organizacjach na rzecz dzieci i zdrowia psychicznego. Możemy ją ujrzeć siedzącą na podłodze i malującą z dziećmi czy grającą w rugby na wózku. Jej uczestnictwo w takich wydarzeniach sprawia, że ludzie zaczynają zwracać uwagę na takie inicjatywy. Dopracowany wygląd i profesjonalne zdjęcia z wydarzeń, autentyczność, jaką zachowuje, świetnie prowadzone media społecznościowe, dzięki którym może kontaktować się ze swoimi poddanymi bezpośrednio, to arsenał sztuczek, które zapewniają jej prawdziwą pozycję gwiazdy. Dzięki nim księżna buduje prawdziwe przedsiębiorstwo.
Kate jest supergwiazdą naszych czasów. Już do końca życia będą towarzyszyć jej reflektory i kamery. Może dlatego, kiedy w połowie stycznia 2024 r. zniknęła z powodu nagłej operacji jamy brzusznej, media społecznościowe zawrzały. Fani na całym świecie zaczęli się niepokoić o zdrowie księżnej, a w Internecie krążyło wiele teorii próbujących wyjaśnić jej zniknięcie z życia publicznego. Dopiero po ponad dwóch miesiącach ukrywania się, księżna wydała oświadczenie, że cierpi na nowotwór. Media i liczni fani ponownie zabrali głos, tym razem wspierając księżną w chorobie z wielu zakątków świata.
ARTE.tv przedstawia portret kobiety, która ze zwykłego człowieka stała się w oczach wielu gwiazdą rodziny królewskiej. „Kate superstar” to fascynujący dokument o księżnej Kate i jej rodzinie oraz o budowaniu niezwykłego wizerunku i marki. Widzowie ARTE.tv mogą oglądać go bezpłatnie do 29 maja pod linkiem: KATE SUPERSTAR | ARTE.tv.
O ARTE.tv
ARTE.tv to bezpłatny kulturalny kanał VOD współfinansowany ze środków unijnych, który powstał z inicjatywy publicznego, niekomercyjnego, francusko-niemieckiego kanału kulturalnego ARTE, istniejącego na rynku już od 30 lat. ARTE.tv ma na celu dotarcie do jak najszerszego grona Europejczyków poprzez udostępnianie wysokiej jakości programów w językach ojczystych odbiorców. Programy ARTE są dostępne w Internecie bezpłatnie w kilku wersjach językowych: francuskiej, niemieckiej, angielskiej, hiszpańskiej, polskiej i włoskiej.
Bezpłatna oferta cyfrowa ARTE.tv obejmuje najciekawsze programy z ramówki ARTE - nowoczesne filmy dokumentalne, reportaże śledcze, magazyny poświęcone aktualnym zagadnieniom społecznym, polityce, historii, podróżom, technologii, kulturze i popkulturze i sztuce.
Oferta obfituje także w relacje z różnorodnych występów scenicznych: spektakli operowych, baletowych, teatralnych oraz koncertów pełnego przekroju gatunków muzycznych. Programy ARTE.tv można oglądać bezpłatnie na www.arte.tv/pl, na urządzeniach mobilnych, a także na smart TV i na kanale na YouTubie https://www.youtube.com/c/ARTEtvDokumenty.
Więcej informacji i nowości: http://facebook.com/ARTEpopolsku, https://twitter.com/ARTEpl
Aby otrzymywać cotygodniowy newsletter z nowościami ARTE.tv można zapisać się na stronie https://www.arte.tv/pl/articles/newsletter .

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.