Kayah, Baczyńska i Rowińska gwiazdami reality show Viaplay o nazwie Powerwomen
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Ten, kto kiedykolwiek określił płeć żeńską “słabszą”, prawdopodobnie nie miał okazji poznać bliżej bohaterek ‘Powerwomen Polska’, najnowszego programu serwisu streamingowego Viaplay. Serial przedstawia sylwetki pięciu niezależnych i silnych kobiet, które dzięki swojej pracy i ogromnemu zaangażowaniu osiągnęły sukces. Każdy z odcinków skupi się na życiu wybranych bohaterek przedstawiając ich codzienność, a widzowie będą mieli okazję zobaczyć zarówno kulisy ich zawodowego życia, jak i poznać je w domowym zaciszu. Premiera programu już jesienią na platformie streamingowej Viaplay. Ogłoszono, kto wystąpi w jego polskiej edycji.
‘Powerwomen Polska’ to program przygotowany na podstawie szwedzkiego formatu o tym samym tytule. Serial odczarowuje mit ‘kobiet oderwanych od rzeczywistości’, pokazując ambitne osoby, które dzięki swojej ciężkiej pracy osiągnęły wymarzony sukces. Widzowie będą mogli zobaczyć ich codzienność oraz drogę na szczyt, które mogą stanowić inspirację dla innych kobiet. Program odkrywa przed widzami różne ścieżki rozwoju w wielu różnych dziedzinach – muzyce, projektowaniu czy biznesie.
Wśród bohaterek ‘Powerwomen Polska’ znalazły się: jedna z największych gwiazd polskiej estrady oraz właścicielka wytwórni muzycznej Kayax – Kayah; projektantka mody oraz twórczyni kreacji największych gwiazd, Gosia Baczyńska, autorka książek kryminalnych Katarzyna Puzyńska; trenerka biznesu oraz właścicielka fundacji ‘Kobieta Niezależna’, a także autorka wielu poradników Kamila Rowińska oraz Anna Hencka-Zyser, założycielka fundacji ‘Spa for Cancer’ wspierającej kobiety zmagające się z chorobą nowotworową.
Cieszę się, że mogłam podzielić się z widzami swoją codziennością i pokazać fragment mojego życia, który zazwyczaj pozostaje poza obiektywami kamer i światłami fleszy. ‘Powerwomen Polska’ udowadniają, że dzięki pracy z pasją i misją można spełniać swoje marzenia, ale też pomagać spełniać marzenia innych ludzi. Nie mogę doczekać się efektu końcowego i jestem niezwykle ciekawa historii, które opowiedzą inne bohaterki programu. Pomimo różnych doświadczeń i obszarów, w których działamy, mamy ze sobą wiele wspólnego’. – Kayah, artystka, współzałożycielka wytwórni Kayax.
O czym marzyły na początku swojej kariery, w jaki sposób osiągnęły sukces i dlaczego ich historie są tak wyjątkowe? Widzowie poznają odpowiedzi na te pytania, będą mogli towarzyszyć bohaterkom ‘Powerwomen Polska’ podczas ważnych wydarzeń w ich życiu, a także poznać nieznaną stronę sławy.
‘Tworząc polską wersję programu ‘Powerwomen Polska’ chcieliśmy zainspirować wszystkie kobiety. Pokazać, jak jaki efekt można osiągnąć dzięki nieugiętemu charakterowi i konsekwentnemu postępowaniu. Nasze bohaterki tworzą, prowadzą własne firmy i pomagają innym a przy tym są mami, partnerkami czy wiernymi przyjaciółkami. Czerpią z życia to, co najlepsze a swą energią zarażają innych.’– komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay
Oryginalna, szwedzka wersja programu Powerwomen Polska nosi nazwę ‘Svenska Powerkvinnor’. Bohaterkami produkcji są: pisarka, jedna z największych twórczyń skandynawskich kryminałów Camilla Läckberg, szwedzka piosenkarka, menedżerka i autorka tekstów Laila Bagge, szwedzka komiczka i prezenterka telewizyjna Kristina ‘Keyyo’ Petrushina, influencerka Antonija Mandir oraz szwedzka legenda medycyny Mouna ‘Doktor Mouna’ Esmaeilzadeh.
Premiera sześcioodcinkowego serialu odbędzie się jesienią tego roku. Seria ‘Powerwomen Polska’ powstaje na zlecenie NENT Group, właściciela platformy streamingowej Viaplay. Za produkcję odpowiada FremantleMedia Polska.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.