Komunikaty PR

Kayah, Baczyńska i Rowińska gwiazdami reality show Viaplay o nazwie Powerwomen

2022-05-21  |  08:00

Ten, kto kiedykolwiek określił płeć żeńską “słabszą”, prawdopodobnie nie miał okazji poznać bliżej bohaterek ‘Powerwomen Polska’, najnowszego programu serwisu streamingowego Viaplay. Serial przedstawia sylwetki pięciu niezależnych i silnych kobiet, które dzięki swojej pracy i ogromnemu zaangażowaniu osiągnęły sukces. Każdy z odcinków skupi się na życiu wybranych bohaterek przedstawiając ich codzienność, a widzowie będą mieli okazję zobaczyć zarówno kulisy ich zawodowego życia, jak i poznać je w domowym zaciszu. Premiera programu już jesienią na platformie streamingowej Viaplay. Ogłoszono, kto wystąpi w jego polskiej edycji.

 

‘Powerwomen Polska’ to program przygotowany na podstawie szwedzkiego formatu o tym samym tytule. Serial odczarowuje mit ‘kobiet oderwanych od rzeczywistości’, pokazując ambitne osoby, które dzięki swojej ciężkiej pracy osiągnęły wymarzony sukces. Widzowie będą mogli zobaczyć ich codzienność oraz drogę na szczyt, które mogą stanowić inspirację dla innych kobiet. Program odkrywa przed widzami różne ścieżki rozwoju w wielu różnych dziedzinach – muzyce, projektowaniu czy biznesie.

 

Wśród bohaterek ‘Powerwomen Polska’ znalazły się: jedna z największych gwiazd polskiej estrady oraz właścicielka wytwórni muzycznej Kayax – Kayah; projektantka mody oraz twórczyni kreacji największych gwiazd, Gosia Baczyńska, autorka książek kryminalnych Katarzyna Puzyńska; trenerka biznesu oraz właścicielka fundacji ‘Kobieta Niezależna’, a także autorka wielu poradników Kamila Rowińska oraz Anna Hencka-Zyser, założycielka fundacji ‘Spa for Cancer’ wspierającej kobiety zmagające się z chorobą nowotworową.

 

Cieszę się, że mogłam podzielić się z widzami swoją codziennością i pokazać fragment mojego życia, który zazwyczaj pozostaje poza obiektywami kamer i światłami fleszy. ‘Powerwomen Polska’ udowadniają, że dzięki pracy z pasją i misją można spełniać swoje marzenia, ale też pomagać spełniać marzenia innych ludzi. Nie mogę doczekać się efektu końcowego i jestem niezwykle ciekawa historii, które opowiedzą inne bohaterki programu. Pomimo różnych doświadczeń i obszarów, w których działamy, mamy ze sobą wiele wspólnego’. – Kayah, artystka, współzałożycielka wytwórni Kayax.

 

O czym marzyły na początku swojej kariery, w jaki sposób osiągnęły sukces i dlaczego ich historie są tak wyjątkowe? Widzowie poznają odpowiedzi na te pytania, będą mogli towarzyszyć bohaterkom ‘Powerwomen Polska’ podczas ważnych wydarzeń w ich życiu, a także poznać nieznaną stronę sławy.

 

‘Tworząc polską wersję programu ‘Powerwomen Polska’ chcieliśmy zainspirować wszystkie kobiety. Pokazać, jak jaki efekt można osiągnąć dzięki nieugiętemu charakterowi i konsekwentnemu postępowaniu. Nasze bohaterki tworzą, prowadzą własne firmy i pomagają innym a przy tym są mami, partnerkami czy wiernymi przyjaciółkami. Czerpią z życia to, co najlepsze a swą energią zarażają innych.’– komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay

 

Oryginalna, szwedzka wersja programu Powerwomen Polska nosi nazwę ‘Svenska Powerkvinnor. Bohaterkami produkcji są: pisarka, jedna z największych twórczyń skandynawskich kryminałów Camilla Läckberg, szwedzka piosenkarka, menedżerka i autorka tekstów Laila Bagge, szwedzka komiczka i prezenterka telewizyjna Kristina ‘Keyyo’ Petrushina, influencerka Antonija Mandir oraz szwedzka legenda medycyny Mouna ‘Doktor Mouna’ Esmaeilzadeh.

 

Premiera sześcioodcinkowego serialu odbędzie się jesienią tego roku. Seria ‘Powerwomen Polska’ powstaje na zlecenie NENT Group, właściciela platformy streamingowej Viaplay. Za produkcję odpowiada FremantleMedia Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.