Kayah, Baczyńska i Rowińska gwiazdami reality show Viaplay o nazwie Powerwomen
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Ten, kto kiedykolwiek określił płeć żeńską “słabszą”, prawdopodobnie nie miał okazji poznać bliżej bohaterek ‘Powerwomen Polska’, najnowszego programu serwisu streamingowego Viaplay. Serial przedstawia sylwetki pięciu niezależnych i silnych kobiet, które dzięki swojej pracy i ogromnemu zaangażowaniu osiągnęły sukces. Każdy z odcinków skupi się na życiu wybranych bohaterek przedstawiając ich codzienność, a widzowie będą mieli okazję zobaczyć zarówno kulisy ich zawodowego życia, jak i poznać je w domowym zaciszu. Premiera programu już jesienią na platformie streamingowej Viaplay. Ogłoszono, kto wystąpi w jego polskiej edycji.
‘Powerwomen Polska’ to program przygotowany na podstawie szwedzkiego formatu o tym samym tytule. Serial odczarowuje mit ‘kobiet oderwanych od rzeczywistości’, pokazując ambitne osoby, które dzięki swojej ciężkiej pracy osiągnęły wymarzony sukces. Widzowie będą mogli zobaczyć ich codzienność oraz drogę na szczyt, które mogą stanowić inspirację dla innych kobiet. Program odkrywa przed widzami różne ścieżki rozwoju w wielu różnych dziedzinach – muzyce, projektowaniu czy biznesie.
Wśród bohaterek ‘Powerwomen Polska’ znalazły się: jedna z największych gwiazd polskiej estrady oraz właścicielka wytwórni muzycznej Kayax – Kayah; projektantka mody oraz twórczyni kreacji największych gwiazd, Gosia Baczyńska, autorka książek kryminalnych Katarzyna Puzyńska; trenerka biznesu oraz właścicielka fundacji ‘Kobieta Niezależna’, a także autorka wielu poradników Kamila Rowińska oraz Anna Hencka-Zyser, założycielka fundacji ‘Spa for Cancer’ wspierającej kobiety zmagające się z chorobą nowotworową.
Cieszę się, że mogłam podzielić się z widzami swoją codziennością i pokazać fragment mojego życia, który zazwyczaj pozostaje poza obiektywami kamer i światłami fleszy. ‘Powerwomen Polska’ udowadniają, że dzięki pracy z pasją i misją można spełniać swoje marzenia, ale też pomagać spełniać marzenia innych ludzi. Nie mogę doczekać się efektu końcowego i jestem niezwykle ciekawa historii, które opowiedzą inne bohaterki programu. Pomimo różnych doświadczeń i obszarów, w których działamy, mamy ze sobą wiele wspólnego’. – Kayah, artystka, współzałożycielka wytwórni Kayax.
O czym marzyły na początku swojej kariery, w jaki sposób osiągnęły sukces i dlaczego ich historie są tak wyjątkowe? Widzowie poznają odpowiedzi na te pytania, będą mogli towarzyszyć bohaterkom ‘Powerwomen Polska’ podczas ważnych wydarzeń w ich życiu, a także poznać nieznaną stronę sławy.
‘Tworząc polską wersję programu ‘Powerwomen Polska’ chcieliśmy zainspirować wszystkie kobiety. Pokazać, jak jaki efekt można osiągnąć dzięki nieugiętemu charakterowi i konsekwentnemu postępowaniu. Nasze bohaterki tworzą, prowadzą własne firmy i pomagają innym a przy tym są mami, partnerkami czy wiernymi przyjaciółkami. Czerpią z życia to, co najlepsze a swą energią zarażają innych.’– komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay
Oryginalna, szwedzka wersja programu Powerwomen Polska nosi nazwę ‘Svenska Powerkvinnor’. Bohaterkami produkcji są: pisarka, jedna z największych twórczyń skandynawskich kryminałów Camilla Läckberg, szwedzka piosenkarka, menedżerka i autorka tekstów Laila Bagge, szwedzka komiczka i prezenterka telewizyjna Kristina ‘Keyyo’ Petrushina, influencerka Antonija Mandir oraz szwedzka legenda medycyny Mouna ‘Doktor Mouna’ Esmaeilzadeh.
Premiera sześcioodcinkowego serialu odbędzie się jesienią tego roku. Seria ‘Powerwomen Polska’ powstaje na zlecenie NENT Group, właściciela platformy streamingowej Viaplay. Za produkcję odpowiada FremantleMedia Polska.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.