Komunikaty PR

Kayah, Baczyńska i Rowińska gwiazdami reality show Viaplay o nazwie Powerwomen

2022-05-21  |  08:00

Ten, kto kiedykolwiek określił płeć żeńską “słabszą”, prawdopodobnie nie miał okazji poznać bliżej bohaterek ‘Powerwomen Polska’, najnowszego programu serwisu streamingowego Viaplay. Serial przedstawia sylwetki pięciu niezależnych i silnych kobiet, które dzięki swojej pracy i ogromnemu zaangażowaniu osiągnęły sukces. Każdy z odcinków skupi się na życiu wybranych bohaterek przedstawiając ich codzienność, a widzowie będą mieli okazję zobaczyć zarówno kulisy ich zawodowego życia, jak i poznać je w domowym zaciszu. Premiera programu już jesienią na platformie streamingowej Viaplay. Ogłoszono, kto wystąpi w jego polskiej edycji.

 

‘Powerwomen Polska’ to program przygotowany na podstawie szwedzkiego formatu o tym samym tytule. Serial odczarowuje mit ‘kobiet oderwanych od rzeczywistości’, pokazując ambitne osoby, które dzięki swojej ciężkiej pracy osiągnęły wymarzony sukces. Widzowie będą mogli zobaczyć ich codzienność oraz drogę na szczyt, które mogą stanowić inspirację dla innych kobiet. Program odkrywa przed widzami różne ścieżki rozwoju w wielu różnych dziedzinach – muzyce, projektowaniu czy biznesie.

 

Wśród bohaterek ‘Powerwomen Polska’ znalazły się: jedna z największych gwiazd polskiej estrady oraz właścicielka wytwórni muzycznej Kayax – Kayah; projektantka mody oraz twórczyni kreacji największych gwiazd, Gosia Baczyńska, autorka książek kryminalnych Katarzyna Puzyńska; trenerka biznesu oraz właścicielka fundacji ‘Kobieta Niezależna’, a także autorka wielu poradników Kamila Rowińska oraz Anna Hencka-Zyser, założycielka fundacji ‘Spa for Cancer’ wspierającej kobiety zmagające się z chorobą nowotworową.

 

Cieszę się, że mogłam podzielić się z widzami swoją codziennością i pokazać fragment mojego życia, który zazwyczaj pozostaje poza obiektywami kamer i światłami fleszy. ‘Powerwomen Polska’ udowadniają, że dzięki pracy z pasją i misją można spełniać swoje marzenia, ale też pomagać spełniać marzenia innych ludzi. Nie mogę doczekać się efektu końcowego i jestem niezwykle ciekawa historii, które opowiedzą inne bohaterki programu. Pomimo różnych doświadczeń i obszarów, w których działamy, mamy ze sobą wiele wspólnego’. – Kayah, artystka, współzałożycielka wytwórni Kayax.

 

O czym marzyły na początku swojej kariery, w jaki sposób osiągnęły sukces i dlaczego ich historie są tak wyjątkowe? Widzowie poznają odpowiedzi na te pytania, będą mogli towarzyszyć bohaterkom ‘Powerwomen Polska’ podczas ważnych wydarzeń w ich życiu, a także poznać nieznaną stronę sławy.

 

‘Tworząc polską wersję programu ‘Powerwomen Polska’ chcieliśmy zainspirować wszystkie kobiety. Pokazać, jak jaki efekt można osiągnąć dzięki nieugiętemu charakterowi i konsekwentnemu postępowaniu. Nasze bohaterki tworzą, prowadzą własne firmy i pomagają innym a przy tym są mami, partnerkami czy wiernymi przyjaciółkami. Czerpią z życia to, co najlepsze a swą energią zarażają innych.’– komentuje Barbara Wiśniewska-Grzesiak, Executive Producer w Viaplay

 

Oryginalna, szwedzka wersja programu Powerwomen Polska nosi nazwę ‘Svenska Powerkvinnor. Bohaterkami produkcji są: pisarka, jedna z największych twórczyń skandynawskich kryminałów Camilla Läckberg, szwedzka piosenkarka, menedżerka i autorka tekstów Laila Bagge, szwedzka komiczka i prezenterka telewizyjna Kristina ‘Keyyo’ Petrushina, influencerka Antonija Mandir oraz szwedzka legenda medycyny Mouna ‘Doktor Mouna’ Esmaeilzadeh.

 

Premiera sześcioodcinkowego serialu odbędzie się jesienią tego roku. Seria ‘Powerwomen Polska’ powstaje na zlecenie NENT Group, właściciela platformy streamingowej Viaplay. Za produkcję odpowiada FremantleMedia Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.