Kobiety, które zmieniły świat – czyli propozycje na Dzień Kobiet od Romance TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Międzynarodowy Dzień Kobiet, czyli 8 marca, Romance TV świętować będzie tradycyjnie pokazując filmy, których bohaterkami są niezwykle silne kobiety. Na antenie zagoszczą takie pozycje jak „Maria Montessori, życie dla dzieci”, „Taka jak ta” i „Beate Uhse - Prawo do miłości”.
Dzień kobiet z postaciami silnych kobiet
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, od godziny 14:00, Romance TV ma w programie historie o niesamowitych postaciach, które w swoich czasach trochę zmieniły świat. Serię filmowych biografii rozpocznie Maria Montessori, twórczyni uznawanej na całym świecie pedagogiki Montessori. Na „Maria Montessori, życie dla dzieci” stacja zaprasza o godz. 14:00 (cz. 1.) i 16:00 (cz. 2.).
O godz. 18:05 dzięki „Taka jak ta”, widzowie przeniosą się do początku lat siedemdziesiątych. Młoda sekretarka Siggi Thieme ma jedno wielkie marzenie: pragnie zostać oficerem śledczym policji. Jako jedna z pierwszych kobiet kandyduje do policji kryminalnej, rzucając tym samym wyzwanie dotychczasowym wyobrażeniom o roli mężczyzny i kobiety i zadając kłam utartym scenariuszom życiowym.
O godz. 20:00 Romance TV zaprasza na „Beate Uhse – Prawo do miłości”. Film opowiada pasjonującą historię Beate Uhse, kobiety, która całe życie poświęciła tworzeniu swojej legendarnej firmy. Beate cechowała bardzo silna osobowość i odważne zapatrywania, a jej zaangażowanie i walka o wolność seksualną pomogły wielu ludziom, a przede wszystkim kobietom w czerpaniu pełniejszej przyjemności z życia miłosnego. Uhse była gotowa ponosić ryzyko, jakie kiedyś niosła ze sobą tego typu działalność. Płaciła za tę gotowość wysoką cenę. Kilkakrotnie oskarżano ją o łamanie zasad moralnych, a nawet aresztowano. Mimo to udało się jej w końcu przełamać stereotypy, iść konsekwentnie raz obraną drogą i odnieść znaczący sukces. Film ukazuje wydarzenia mające miejsce pod koniec drugiej wojny światowej, opowiada o początkach kariery Beate Uhse, o powstawaniu i sukcesach jej erotycznego imperium aż do roku 1972.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.