Komunikaty PR

Letnie kino na kółkach w Atrium Plejada

2021-07-22  |  12:33
Biuro prasowe

W lipcu rusza letnie kino samochodowe! Podobnie jak w ubiegłym roku, do wspólnego oglądania filmów w plenerze zapraszają Atrium Plejada oraz Bytomskie Centrum Kultury. W piątkowe i sobotnie wieczory bytomianie mają okazję obejrzeć aż cztery ciekawe seanse, emitowane kolejno, po jednym filmie w ciągu dnia. Zmotoryzowani widzowie będą mogli uczestniczyć w projekcji pod gołym niebem w dwóch terminach: 24-25 lipca oraz 31 lipca-1 sierpnia. Jako pierwsza zostanie wyemitowana 24 lipca francuska komedia „Spódnice w  górę”.

Letnie wieczory w Atrium Plejada upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Podczas dwóch ostatnich weekendów lipca, bytomskie centrum handlowe oraz Bytomskie Centrum Kultury zaplanowały dla klientów wygodną i bezpieczną formę relaksu w postaci kina samochodowego. Pokazy filmowe wyświetlane będą w  piątkowe i sobotnie wieczory, o  godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Plejada.

 

Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę emocjonująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć cztery niezwykłe projekcje:

  • 24 lipca – „Spódnice w górę”, francuska komedia z 2014 r., w reżyserii Audrey Dana
  • 25 lipca – „Stand up girl”, francuska komedia z 2017 r., reż. Nawell Madani i Ludovic Colbeau-Justin
  • 31 lipca – „Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem”, Dania/Finlandia/Szwecja,

film sportowy/dramat z 2017 r. reż. Janus Metz

  • 1 sierpnia – „Mamy2mamy”, francuska komedia z 2017 r., w reż. Noémie Saglio.

- Nasze kino plenerowe od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród bytomian. Dlatego także w tym roku postanowiliśmy zadbać o dobry nastrój mieszkańców, dostarczając im niezapomnianych, kinowych emocji. Repertuar tworzą najlepsze produkcje z ostatnich lat, z przewagą francuskich komedii, idealnych na wspólne wieczorne oglądanie. Propozycje filmowe dobraliśmy tak, aby widzowie mogli się zrelaksować i wprowadzić w dobry nastrój. Letnie kino pod chmurką to  ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z  rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi - mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

Ilość miejsc w kinie plenerowym jest ograniczona. Udział w pokazie filmowym jest odpłatny i kosztuje .

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej: www.atrium-plejada.pl i https://www.becek.pl/.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Nadciąga „Heat by PERRIER” – nowy spot reklamowy już w Polsce! Biuro prasowe
2021-08-03 | 15:11

Nadciąga „Heat by PERRIER” – nowy spot reklamowy już w Polsce!

- Francuska marka naturalnej wody mineralnej PERRIER już od ponad 150 lat zachwyca swoją niezwykłą mieszanką ponadczasowej klasyki z nutą szaleństwa i zabawy. Wartości
Film Tańsze bilety w Multikinie razem z PAYBACK. Nowa akcja dla miłośników kina
2021-07-27 | 08:20

Tańsze bilety w Multikinie razem z PAYBACK. Nowa akcja dla miłośników kina

Lato to doskonały moment, aby cieszyć się premierami filmowymi na dużym ekranie. Z tej okazji Program PAYBACK razem z Multikinem, jednym z największych operatorów kinowych w Polsce,
Film Cykl dokumentalny „Lekarstwo na koronawirusa” w ARTE.tv
2021-07-27 | 08:00

Cykl dokumentalny „Lekarstwo na koronawirusa” w ARTE.tv

Czwarta fala w Europie już daje o sobie znać, a nas czeka powrót obostrzeń i kolejny lockdown. Jak żyć z koronawirusem? Francuscy lekarze dokonali bezprecedensowego odkrycia, lecz

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Gwiazdy

Teresa Rosati: Często towarzyszę Weronice podczas zdjęć do zagranicznych produkcji. Najważniejsze jest dla mnie to, żeby córka była szczęśliwa i realizowała się w swojej pasji

Projektantka zaznacza, że choć córka mieszka daleko od niej, to nie odczuwa zbytnio rozłąki, ponieważ bardzo często się widują. Kiedy Weronika jest na zdjęciach do nowych produkcji, mama towarzyszy jej i zajmuje się 3,5-letnią wnuczką Elizabeth. Teresa Rosati cieszy się, że córka spełnia swoje marzenia, dostaje nowe role i jest doceniana w branży filmowej. Z kolei dla niej możliwość bycia na planie filmowym to niezwykle ciekawe doświadczenie. Ma bowiem okazję zobaczyć, jak od kuchni wygląda praca aktorów, i poznać wielu fantastycznych twórców.

Moda

Dorota Goldpoint: Silne kobiety powinny być inspiracją dla tych zagubionych i potrzebujących pomocy. Moja fundacja pomoże im się spotkać

W ślad za projektem „The Inner Power” projektantka powołała do życia Fundację „Serce nie ma zmarszczek”, dzięki której chce wspierać dojrzałe kobiety. Jej celem jest przedstawianie dojrzałości jako potencjału, a nie jako ograniczenia. Zapewnia, że będzie docierać do szerokiej grupy pań w różnym wieku. Zamierza pokazywać te niby zwyczajne, a jednak niezwyczajne, które są świadome swojej siły, odnoszą sukcesy i mogą być dla innych inspiracją, a także wspierać takie, których potencjał i rozwój zostały z jakiegoś powodu zahamowane.

Sport

Legendarny sterowiec znów transmituje najważniejsze wydarzenia sportowe w Europie. Wyjątkowo pojawił się także w Polsce [DEPESZA]

Jeden z największych na świecie sterowców pojawił się nad Wrocławiem. To Goodyear Blimp  jeden z powietrznych statków, które w Stanach mają już status popkulturowej ikony. Sterowce opatrzone logo jednej z największych marek oponiarskich od lat relacjonują najważniejsze wydarzenia ze świata sportu. Teraz, po latach przerwy, sterowiec Goodyeara wrócił do Europy, gdzie odwiedzi szereg imprez sportowych, odbywając loty m.in. nad Londynem i Mediolanem. Jego tegoroczne tournée ma związek z celebrowaniem powrotu marki Goodyear do motorsportu. W ostatni weekend Goodyear Blimp zawitał także do Polski, która jest wyjątkowym krajem na mapie jego przelotu. Mimo że nie odbywają się u nas żadne wyścigi, jego obecność miała podkreślić, jak ważny jest polski rynek dla oponiarskiej marki.