Komunikaty PR

Letnie kino na kółkach w Atrium Plejada

2021-07-22  |  12:33
Biuro prasowe

W lipcu rusza letnie kino samochodowe! Podobnie jak w ubiegłym roku, do wspólnego oglądania filmów w plenerze zapraszają Atrium Plejada oraz Bytomskie Centrum Kultury. W piątkowe i sobotnie wieczory bytomianie mają okazję obejrzeć aż cztery ciekawe seanse, emitowane kolejno, po jednym filmie w ciągu dnia. Zmotoryzowani widzowie będą mogli uczestniczyć w projekcji pod gołym niebem w dwóch terminach: 24-25 lipca oraz 31 lipca-1 sierpnia. Jako pierwsza zostanie wyemitowana 24 lipca francuska komedia „Spódnice w  górę”.

Letnie wieczory w Atrium Plejada upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Podczas dwóch ostatnich weekendów lipca, bytomskie centrum handlowe oraz Bytomskie Centrum Kultury zaplanowały dla klientów wygodną i bezpieczną formę relaksu w postaci kina samochodowego. Pokazy filmowe wyświetlane będą w  piątkowe i sobotnie wieczory, o  godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Plejada.

 

Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę emocjonująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć cztery niezwykłe projekcje:

  • 24 lipca – „Spódnice w górę”, francuska komedia z 2014 r., w reżyserii Audrey Dana
  • 25 lipca – „Stand up girl”, francuska komedia z 2017 r., reż. Nawell Madani i Ludovic Colbeau-Justin
  • 31 lipca – „Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem”, Dania/Finlandia/Szwecja,

film sportowy/dramat z 2017 r. reż. Janus Metz

  • 1 sierpnia – „Mamy2mamy”, francuska komedia z 2017 r., w reż. Noémie Saglio.

- Nasze kino plenerowe od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród bytomian. Dlatego także w tym roku postanowiliśmy zadbać o dobry nastrój mieszkańców, dostarczając im niezapomnianych, kinowych emocji. Repertuar tworzą najlepsze produkcje z ostatnich lat, z przewagą francuskich komedii, idealnych na wspólne wieczorne oglądanie. Propozycje filmowe dobraliśmy tak, aby widzowie mogli się zrelaksować i wprowadzić w dobry nastrój. Letnie kino pod chmurką to  ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z  rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi - mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

Ilość miejsc w kinie plenerowym jest ograniczona. Udział w pokazie filmowym jest odpłatny i kosztuje .

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej: www.atrium-plejada.pl i https://www.becek.pl/.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.