Komunikaty PR

Loteria Cinema City „Wygrywa każdy kinoman!”

2023-07-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

W tym roku uwielbiana przez wszystkich loteria Cinema City obchodzi okrągły jubileusz! To już dziesiąta edycja zabawy, w której wygrywa każdy kinoman, co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową. Tegoroczna edycja to ponad 800 tysięcy nagród i ogrom dobrego kina na wielkim ekranie.

Cinema City promuje loterię pod hasłem „Wygrywa każdy kinoman!”, co oznacza jedno: w te wakacje każda osoba, która w okresie trwania loterii, tj. od 30 czerwca do 31 sierpnia zakupi bilet na dowolny seans, wygrywa gwarantowaną nagrodę. Wystarczy zarejestrować na stronie: www.loteria.cinema-city.pl kod, który znajduje się na bilecie i za pomocą specjalnej zdrapki sprawdzić, jaka nagroda się pod nim kryje.

Do wygrania są: Skoda Karoq, smartfony Motorola Razr 40 Ultra, rowery Kross, walizki Wittchen, karty podarunkowe BP, vouchery do Suntago, a także nagrody kinowe, którymi są m.in. roczne abonamenty kinowe Unlimited, bilety na seanse, przekąski barowe i wiele więcej.   

Co kryje się za kodem z biletu? O tym każdy kinoman musi przekonać się sam. Cinema City wie jednak jedno - każdy bilet daje gwarancję zwycięstwa! Loteria „Wygrywa każdy kinoman!” to jedyna taka loteria na rynku, w której po prostu nie ma przegranych. Przegranymi mogą okazać się tylko Ci, którzy nie zarejestrują swojego kodu na stronie loterii, bo nie dadzą sobie szansy na wygraną.

Do wzięcia udziału w loterii zachęca jeszcze bardziej wakacyjny repertuar, który w tym roku robi wrażenie. Już od dziś na ekrany kin po piętnastu latach trafia długo wyczekiwany Indiana Jones i artefakt przeznaczenia, który w Cinema City dostępny jest we wszystkich kinowych formatach IMAX, 4DX oraz ScreenX. Oprócz tego w repertuarze pojawia się mocna propozycja dla najmłodszych Miss Kraken. Ruby Gillman, czyli animacja wyprodukowana przez DreamWorks Animation, studio, które stoi za takimi klasykami jak „Shrek”, czy „Jak wytresować smoka?”. Lipiec filmowo sprawi, że ciężko będzie wyjść z kina. To za sprawą takich produkcji jak: Mission Impossible: Dead Rockoning Part One, Oppenheimer, Barbie, Nawiedzony Dwór, Alibi.com 2, Pajęczyna, czy Naznaczony: Czerwone drzwi. Nie zabraknie też propozycji dla najmłodszych: Między nami żywiołami, Miraculous: Biedronka i Czarny Kot oraz Lassie. Nowe przygody. A to tylko lipiec! W sierpniu będziemy bawić się na filmach: Meg 2: Głębia, Wojownicze Żółwie Ninja: zmutowany chaos, Gran Turismo, Mavka i strażnicy lasu, Porady na zdrady 2, Demeter: Przebudzenie, Blue Beetle, Spuszczone ze smyczy, Kochania króla, czy O psie, który jeździł koleją.

Co zrobić krok po kroku, by wygrać w loterii Cinema City?

Kup bilet w kasie kina lub na www.cinema-city.pl na wybrany seans. Na bilecie znajdziesz indywidualny, 18-cyfrowy kod loterii. Następnie zarejestruj go na stronie www.loteria.cinema-city.pl i ciesz się wygraną! Potwierdzenie wygrania nagrody otrzymasz drogą e-mail wraz z instrukcją jej odbioru.

Tego lata najlepsza rozrywka filmowa czekać będzie w Cinema City! Szczegóły i regulamin loterii „Wygrywa każdy kinoman!” dostępne są na stronie  www.loteria.cinema-city.pl.

Loteria trwa od 30 czerwca do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasu nagród. Nagrody odbierać można do 30 września.

Organizatorem loterii jest Agencja Smolar.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.