Komunikaty PR

Luksusowe życie i wielkie konflikty w 15 sezonie The Real Housewives of Atlanta

2023-05-12  |  09:00

Seriale reality show nieustannie zyskują na popularności, a produkcja ‘The Real Housewives of Atlanta’ stała się jednym z flagowych programów tej kategorii na całym świecie. Nic w tym dziwnego, w końcu umożliwia widzom ekskluzywny wgląd w życie kobiet, które na co dzień pławią się w luksusie spełniając swój amerykański sen. Jednak sportowe samochody, ogromne posiadłości i garderoby pełne ubrań od projektantów to tylko ułamek tego, co prezentuje serial. Ważną częścią programu są relacje międzyludzkie i osobiste przeżycia każdej z bohaterek. Nic dziwnego, że doczekał się 15. sezonu, który jest już na Viaplay!

Guilty pleasure

 Wielu ludzi uwielbia zaglądać za kulisy i widzieć to, co zwykle pozostaje ukryte. Te osoby z pewnością doskonale odnajdą się wśród ‘Żon Atlanty’, które w programie wyjawiają sekrety… swoje i innych. Serial ‘The Real Housewives of Atlanta’ zyskał miano guilty pleasure topowych amerykańskich mediów rozrywkowych, takich jak Entertainment Weekly, Us Weekly i The Daily Beast. Otrzymał również wiele nominacji w plebiscytach People's Choice Awards, Image Awards, MTV Movie + TV Awards czy Young Hollywood Awards. Krytycy doceniają różnorodne bohaterki, promowanie równości rasowej oraz doskonały montaż.

Biznesowi śmietanka Atlanty

W 15 sezonie programu poznamy osiem niesamowitych kobiet, które otworzą się przed widzami obnażając najbardziej dotkliwe wątki ze swojego życia i prezentując swoją codzienność. Bohaterkami najnowszej odsłony ‘The Real Housewives of Atlanta’ zostały: Kandi Burruss, Kenya Moore, Shereé Whitfield, Drew Sidora, Marlo Hampton i Sanya Richards-Ross, Monyetta Shaw-Carter i Courtney Rhodes.

Kandi to amerykańska producentka, aktorka, piosenkarka i autorka serii podcastów. Stoi za takimi hitami znanymi na całym świecie, jak ‘No Scrubs’ TLC, ‘Bills, Bills, Bills’ Destiny's Child, i ‘There You Go’ Pink. Kenya jest producentką kosmetyków do pielęgnacji włosów. Planuje wprowadzić swoją firmę na wyższy poziom otwierając sieć salonów fryzjerskich. Shereé nadal próbuje pozbierać się po upokarzającym publicznym rozstaniu. Mimo wszystko dalej wierzy w miłość, dlatego postanowiła dać szansę kolejnemu mężczyźnie. Drew wkracza na rynek rozrywkowy z przytupem. Właśnie wydaje swoją pierwszą płytę i liczy na błyskawiczny rozwój kariery piosenkarki.

Z kolei Marlo to właścicielka kilku firm, filantropka i "Munty" (mama/ciocia). Aktywnie wspiera młode dziewczyny z systemu opieki zastępczej. Z kolei Sanya wcale nie chce zwalniać tempa, ma w planach powiększenie zarówno swojej firmy, jak i rodziny. Monyetta prężnie działa w branży rozrywkowej, wydawniczej i modowej, ale tym razem zabawi się w swatkę z prawdziwego zdarzenia. Courtney jest rozchwytywaną ekspertką marketingu i projektuje biżuterię. Gdy dokonuje szokującego odkrycia szuka wsparcia u przyjaciółek.

Wakacje na rajskiej wyspie?

Oprócz kolejnego sezonu hitowej produkcji ‘The Real Housewives of Atlanta’ na platformie Viaplay zostanie zaprezentowana również zupełnie nowa edycja uwielbianego przez amerykanów reality show ‘Summer House: Martha’s Vineyard’. Wyspa Martha's Vineyard była jedną z pierwszych plażowych destynacji, w których Afroamerykanie mogli spędzić wakacje i kupić nieruchomość.

Obecnie to również ulubiony wakacyjny kierunek popularnych polityków, znany z pięknych dziewiczych plaż, żeglugi i kulturowej tożsamości. Poznamy to idylliczne miejsce razem z grupą 12 przyjaciół spędzających luksusowe wakacje. Zapowiada się wiele szalonych imprez na plaży, dekadenckich kolacji i letnich schadzek. Zabawy trwają tu do białego rana, nie obędzie się jednak bez soczystych konfliktów i skrajnych emocji! Na Viaplay można również oglądać również poprzednie edycje reality shows ‘Summer House’ i ‘Winter House’.

Najnowszy, 15 sezon serialu ‘The Real Housewives of Atlanta’, oraz ‘Summer House: Martha’s Vineyard’  już na Viaplay!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.