Komunikaty PR

Luksusowe życie i wielkie konflikty w 15 sezonie The Real Housewives of Atlanta

2023-05-12  |  09:00

Seriale reality show nieustannie zyskują na popularności, a produkcja ‘The Real Housewives of Atlanta’ stała się jednym z flagowych programów tej kategorii na całym świecie. Nic w tym dziwnego, w końcu umożliwia widzom ekskluzywny wgląd w życie kobiet, które na co dzień pławią się w luksusie spełniając swój amerykański sen. Jednak sportowe samochody, ogromne posiadłości i garderoby pełne ubrań od projektantów to tylko ułamek tego, co prezentuje serial. Ważną częścią programu są relacje międzyludzkie i osobiste przeżycia każdej z bohaterek. Nic dziwnego, że doczekał się 15. sezonu, który jest już na Viaplay!

Guilty pleasure

 Wielu ludzi uwielbia zaglądać za kulisy i widzieć to, co zwykle pozostaje ukryte. Te osoby z pewnością doskonale odnajdą się wśród ‘Żon Atlanty’, które w programie wyjawiają sekrety… swoje i innych. Serial ‘The Real Housewives of Atlanta’ zyskał miano guilty pleasure topowych amerykańskich mediów rozrywkowych, takich jak Entertainment Weekly, Us Weekly i The Daily Beast. Otrzymał również wiele nominacji w plebiscytach People's Choice Awards, Image Awards, MTV Movie + TV Awards czy Young Hollywood Awards. Krytycy doceniają różnorodne bohaterki, promowanie równości rasowej oraz doskonały montaż.

Biznesowi śmietanka Atlanty

W 15 sezonie programu poznamy osiem niesamowitych kobiet, które otworzą się przed widzami obnażając najbardziej dotkliwe wątki ze swojego życia i prezentując swoją codzienność. Bohaterkami najnowszej odsłony ‘The Real Housewives of Atlanta’ zostały: Kandi Burruss, Kenya Moore, Shereé Whitfield, Drew Sidora, Marlo Hampton i Sanya Richards-Ross, Monyetta Shaw-Carter i Courtney Rhodes.

Kandi to amerykańska producentka, aktorka, piosenkarka i autorka serii podcastów. Stoi za takimi hitami znanymi na całym świecie, jak ‘No Scrubs’ TLC, ‘Bills, Bills, Bills’ Destiny's Child, i ‘There You Go’ Pink. Kenya jest producentką kosmetyków do pielęgnacji włosów. Planuje wprowadzić swoją firmę na wyższy poziom otwierając sieć salonów fryzjerskich. Shereé nadal próbuje pozbierać się po upokarzającym publicznym rozstaniu. Mimo wszystko dalej wierzy w miłość, dlatego postanowiła dać szansę kolejnemu mężczyźnie. Drew wkracza na rynek rozrywkowy z przytupem. Właśnie wydaje swoją pierwszą płytę i liczy na błyskawiczny rozwój kariery piosenkarki.

Z kolei Marlo to właścicielka kilku firm, filantropka i "Munty" (mama/ciocia). Aktywnie wspiera młode dziewczyny z systemu opieki zastępczej. Z kolei Sanya wcale nie chce zwalniać tempa, ma w planach powiększenie zarówno swojej firmy, jak i rodziny. Monyetta prężnie działa w branży rozrywkowej, wydawniczej i modowej, ale tym razem zabawi się w swatkę z prawdziwego zdarzenia. Courtney jest rozchwytywaną ekspertką marketingu i projektuje biżuterię. Gdy dokonuje szokującego odkrycia szuka wsparcia u przyjaciółek.

Wakacje na rajskiej wyspie?

Oprócz kolejnego sezonu hitowej produkcji ‘The Real Housewives of Atlanta’ na platformie Viaplay zostanie zaprezentowana również zupełnie nowa edycja uwielbianego przez amerykanów reality show ‘Summer House: Martha’s Vineyard’. Wyspa Martha's Vineyard była jedną z pierwszych plażowych destynacji, w których Afroamerykanie mogli spędzić wakacje i kupić nieruchomość.

Obecnie to również ulubiony wakacyjny kierunek popularnych polityków, znany z pięknych dziewiczych plaż, żeglugi i kulturowej tożsamości. Poznamy to idylliczne miejsce razem z grupą 12 przyjaciół spędzających luksusowe wakacje. Zapowiada się wiele szalonych imprez na plaży, dekadenckich kolacji i letnich schadzek. Zabawy trwają tu do białego rana, nie obędzie się jednak bez soczystych konfliktów i skrajnych emocji! Na Viaplay można również oglądać również poprzednie edycje reality shows ‘Summer House’ i ‘Winter House’.

Najnowszy, 15 sezon serialu ‘The Real Housewives of Atlanta’, oraz ‘Summer House: Martha’s Vineyard’  już na Viaplay!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.