MARATON FILMOWY „POKOJU ZE STAJNIĄ” Z DWIEMA PREMIERAMI W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Wszystkich fanów filmów „Pokój ze stajnią” czeka miła niespodzianka. W niedzielę 20 listopada Romance TV wyemituje maraton z aż siedmioma filmami tej serii, w tym dwiema premierami: „Pokój ze stajnią: Teściowa na horyzoncie” o godz. 20:00 oraz „Pokój ze stajnią: Łut szczęścia” o godz. 21:55. Z jakimi kłopotami tym razem będzie musiała poradzić sobie główna bohaterka, Sophie?
Góry i życie na wsi doczekały się wspaniałego połączenia w serii filmów „Pokój ze stajnią”. Widzowie śledzą nowe życie Sophie, pochodzącej z miasta kobiety, która pragnie powrócić na łono natury i kupuje sobie gospodarstwo rolne. Jednak bajeczna idylla na jaką ma ona nadzieję, zmienia się w koszmar, ponieważ posiadłość Fuchsbichler jest nie tylko „wierna oryginałowi”, ale i „wzbogacona” o „pra-bawarskiego” dziwaka: Barthla Grantlera. Ów mężczyzna ma dożywotnie prawo do zajmowania jednego z pomieszczeń i skutecznie obrzydza życie byłej stewardessie. Od godz. 10:45 Romance TV zaprasza na „Pokój ze stajnią: w góry” o godz. 12:30 „Pokój ze stajnią: Dzikie wakacje”, o godz. 14:25 „Pokój ze stajnią: Góry przenosić”, o godz. 16:20 „Pokój ze stajnią: Pożar na poddaszu”, o godz. 18:05 „Pokój ze stajnią: Szopy pracze na wolności”. Punktem kulminacyjnym maratonu będą dwa zupełnie nowe odcinki lubianej przez widzów serii o godz. 20:00 i 21:55.
Pokój ze stajnią: Teściowa na horyzoncie – 20 listopada, godz. 20:00
Sophie, właścicielka pensjonatu, przeżywa trudne chwile. Odwiedza ją bowiem jej była teściowa, Brigitte, która chce zapobiec rozwodowi Philippe. Poza tym Sophie od kilku miesięcy sprawuje urząd burmistrzyni i nie może sobie poradzić z wywozem śmieci. Jedynym wyjściem jest składowanie ich na podwórku. Pomaga jej Felix, który nieoczekiwanie pojawił się w jej życiu i co ważniejsze, bardzo jej się spodobał.
Pokój ze stajnią: Łut szczęścia - 20 listopada, godz. 21:50
Do rąk lokatora stajni, Barthla, trafia zagubiona kartka pocztowa od jego córki, Johanny. Johanna, skłócona z ojcem, opuściła dom rodzinny 23 lata wcześniej, ale napisała, że chciałaby zobaczyć się z ojcem. Właścicielka pensjonatu, Sophie, namawia Barthla do poszukiwań córki. Sophie ingeruje również w plany starszej pary, Hansa i Margarethe i próbuje w ten sposób zapobiec pewnej tragedii.
Program maratonu na 20 listopada:
- „Pokój ze stajnią: w góry”, godz. 10:45
- „Pokój ze stajnią: Dzikie wakacje”, godz. 12:30
- „Pokój ze stajnią: Góry przenosić”, godz. 14:25
- „Pokój ze stajnią: Pożar na poddaszu”, godz. 16:20
- „Pokój ze stajnią: Szopy pracze na wolności”, godz. 18:05
- „Pokój ze stajnią: Teściowa na horyzoncie”, godz. 20:00 – PREMIERA
- „Pokój ze stajnią: Łut szczęścia - 20 listopada, godz. 21:50 - PREMIERA
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.