MARATON FILMOWY „POKOJU ZE STAJNIĄ” Z DWIEMA PREMIERAMI W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Wszystkich fanów filmów „Pokój ze stajnią” czeka miła niespodzianka. W niedzielę 20 listopada Romance TV wyemituje maraton z aż siedmioma filmami tej serii, w tym dwiema premierami: „Pokój ze stajnią: Teściowa na horyzoncie” o godz. 20:00 oraz „Pokój ze stajnią: Łut szczęścia” o godz. 21:55. Z jakimi kłopotami tym razem będzie musiała poradzić sobie główna bohaterka, Sophie?
Góry i życie na wsi doczekały się wspaniałego połączenia w serii filmów „Pokój ze stajnią”. Widzowie śledzą nowe życie Sophie, pochodzącej z miasta kobiety, która pragnie powrócić na łono natury i kupuje sobie gospodarstwo rolne. Jednak bajeczna idylla na jaką ma ona nadzieję, zmienia się w koszmar, ponieważ posiadłość Fuchsbichler jest nie tylko „wierna oryginałowi”, ale i „wzbogacona” o „pra-bawarskiego” dziwaka: Barthla Grantlera. Ów mężczyzna ma dożywotnie prawo do zajmowania jednego z pomieszczeń i skutecznie obrzydza życie byłej stewardessie. Od godz. 10:45 Romance TV zaprasza na „Pokój ze stajnią: w góry” o godz. 12:30 „Pokój ze stajnią: Dzikie wakacje”, o godz. 14:25 „Pokój ze stajnią: Góry przenosić”, o godz. 16:20 „Pokój ze stajnią: Pożar na poddaszu”, o godz. 18:05 „Pokój ze stajnią: Szopy pracze na wolności”. Punktem kulminacyjnym maratonu będą dwa zupełnie nowe odcinki lubianej przez widzów serii o godz. 20:00 i 21:55.
Pokój ze stajnią: Teściowa na horyzoncie – 20 listopada, godz. 20:00
Sophie, właścicielka pensjonatu, przeżywa trudne chwile. Odwiedza ją bowiem jej była teściowa, Brigitte, która chce zapobiec rozwodowi Philippe. Poza tym Sophie od kilku miesięcy sprawuje urząd burmistrzyni i nie może sobie poradzić z wywozem śmieci. Jedynym wyjściem jest składowanie ich na podwórku. Pomaga jej Felix, który nieoczekiwanie pojawił się w jej życiu i co ważniejsze, bardzo jej się spodobał.
Pokój ze stajnią: Łut szczęścia - 20 listopada, godz. 21:50
Do rąk lokatora stajni, Barthla, trafia zagubiona kartka pocztowa od jego córki, Johanny. Johanna, skłócona z ojcem, opuściła dom rodzinny 23 lata wcześniej, ale napisała, że chciałaby zobaczyć się z ojcem. Właścicielka pensjonatu, Sophie, namawia Barthla do poszukiwań córki. Sophie ingeruje również w plany starszej pary, Hansa i Margarethe i próbuje w ten sposób zapobiec pewnej tragedii.
Program maratonu na 20 listopada:
- „Pokój ze stajnią: w góry”, godz. 10:45
- „Pokój ze stajnią: Dzikie wakacje”, godz. 12:30
- „Pokój ze stajnią: Góry przenosić”, godz. 14:25
- „Pokój ze stajnią: Pożar na poddaszu”, godz. 16:20
- „Pokój ze stajnią: Szopy pracze na wolności”, godz. 18:05
- „Pokój ze stajnią: Teściowa na horyzoncie”, godz. 20:00 – PREMIERA
- „Pokój ze stajnią: Łut szczęścia - 20 listopada, godz. 21:50 - PREMIERA
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.