Maraton strasznych historii w serialu ‘Into the Dark’
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Serial ‘Into the Dark’ to antologia 24 historii mrożących krew w żyłach, wprost idealnych na długie jesienne wieczory. Każdy odcinek prezentuje samodzielną mroczną fabułę, w której nie zabraknie elementów grozy i czarnego humoru. Walentynki, Halloween czy Święto Dziękczynienia – te i wiele innych świąt obchodzonych w Ameryce posłużyło za inspirację dla wstrząsających historii, opowiadanych w serii ‘Into the Dark’. Serial został stworzony przez studio Blumhouse – jednego z czołowych producentów kina grozy, twórców m.in. hitowych filmów, jak ‘M3gan’, ‘Niewidzialny człowiek’ czy rebootu serii ‘Halloween’. ‘Into the Dark’ to nie tylko mroczne opowieści, jumpscare’y i sącząca się dawka okropieństw. Seria podejmuje również ważne tematy społeczne, takie jak tożsamość w erze mediów społecznościowych, rola płci i oczekiwania społeczne, a nawet kwestie związane z psychopatią i dziedziczeniem cech przestępczych. Ten mroczny seans wciąga na długie godziny! Wszystkie sezony będą dostępne na Viaplay już od 22 listopada!
Pudełko pełne grozy
‘Into the dark’ to 24 mroczne opowieści, które możemy potraktować jak... pudełko pełne okropieństw albo ‘kalendarz grozy’. Tutaj nie musimy podążać utartą ścieżką od pierwszego do ostatniego odcinka. Każdy obraz z serii zawiera niepowiązaną z pozostałymi historię, odkrywającą przed widzami kolejną mroczną stronę ludzkiej duszy. Wszystkie odcinki łączy inspiracja innym świętem obchodzonym w Ameryce i... upiorna atmosfera. Antologia horroru ‘Into the Dark’ to groteskowy świat grozy, w którym wydarzyć może się dosłownie wszystko. Czy święto Halloween to nie idealny pretekst, by opowiedzieć historię rozterek płatnego zabójcy, pozbywającego się zwłok? Czy Święta Bożego Narodzenia i związana z nimi gorączka zakupów mogą przyprawić o utratę zmysłów? W serialu ‘Into the Dark’ dla pewnej pary utknięcie w windzie zdecydowanie nie będzie wstępem do romansu. Z kolei celebryta, który za wszelką cenę stara się uciec od skandalu, nie zazna jednak spokoju z dala od kamer. Nie zabraknie również groteskowych postaci i koszmarnych sytuacji, gdzie śmierć jest czasem jedynym rozwiązaniem.
Przedłużamy Halloween
Halloween już za nami, jednak oglądając serial ‘Into the Dark’ można cieszyć się strasznymi historiami przez wiele kolejnych dni, dzięki 24 odcinkom, liczącym po 80 minut każdy.
Serial ‘Into the Dark’ został wyprodukowany przez studio Blumhouse, które stworzyło również takie hity, jak seria ‘Paranormal Activity’, ‘Noc oczyszczenia’, ‘M3GAN’, czy ‘Sinister’. W serialu pojawia się cała plejada znanych aktorów, m.in. Judy Greer ('Jurassic World', 'Ant-Man'), Aurora Perrineau (‘Pasażerowie’, ‘Jak nas widzą’), Tom Bateman (‘Morderstwo w Orient Expressie’, ‘Śmierć na Nilu’), Dermot Mulroney (‘Cztery wesela i pogrzeb’, ‘Zodiak’), Rebecca Rittenhouse (‘Pewnego razu... w Hollywood’, ‘Dark Web: Usuń znajomego’), Diana Silvers (‘Glass’, ‘Ma’) czy David Hull (‘Crazy Ex-Girlfriend’, ‘The Dark Tapes’).
Producentem wykonawczym serialu był między innymi zdobywca nagrody Emmy za najlepszy serial dokumentalny lub oparty na faktach ‘Przeklęty: Życie i śmierci Roberta Dursta’ Jason Blum ('Noc oczyszczenia: Żegnaj Ameryko', 'Uciekaj!'). Reżyserią poszczególnych odcinków zajęło się wielu utalentowanych reżyserów, takich jak: Marcus Dunstan ('Piła V', 'Krwawa uczta II: Powrót bestii'), Patrick Lussier ('Krzyk', 'Piekielna zemsta'), Daniel Stamm ('Krzyk', 'Fear the Walking Dead'), Sophia Takal ('Zawsze piękna', 'Ktoś z nas kłamie'), Adam Mason ('Hangman', 'Songbird. Rozdzieleni').
Wszystkie odcinki dwóch sezonów serialu ‘Into the Dark’ będą dostępne na platformie streamingowej Viaplay już od 22 listopada.
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.