Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na platformie YouTube Kids w kilku językach. Podczas weekendu (13-14 października), film w języku polskim był wyświetlany w kinach Helios. Wydarzenie to podkreśla zaangażowanie marki w budowanie poczucia własnej wartości u dzieci, skupiając się na ich wnętrzu i indywidualizmie, a nie zewnętrznych osiągnięciach.
Kiedy presja jest zbyt duża
MGA Entertainment w swoich działaniach zawsze podkreśla, jak ogromną wartość w rozwoju najmłodszych ma poczucie, że mogą być kimkolwiek chcą, a tu i teraz mają być przede wszystkim… dziećmi. Niestety w obecnych czasach, presja i zewnętrzne oczekiwania stają się coraz bardziej szkodliwe dla zdrowia psychicznego dzieci w różnym wieku. Światowa premiera The Skate Dance Movie ma na celu zwrócenie uwagi na ten problem. Film w języku m.in., angielskim, francuskim i hiszpańskim jest już opublikowany na platformie You Tube i YouTube Kids, po premierze kinowej, 14 października w naszym kraju trafił na platformę w języku polskim.
Film porusza tematy przyjaźni, akceptacji, pasji oraz próbowania swoich sił. Ambitna nastolatka, Ali Dance ma zagrać główną rolę na festiwalu Skate Fest, dostaje również angaż do kluczowej roli w balecie. Niefortunnie oba wydarzenia przypadają na ten sam dzień, co sprawia, że dziewczyna postanawia… podjąć się obu zadań! Na szczęście, kiedy presja staje się zbyt duża, przyjaciele pomagają Ali odnaleźć jej własny „rytm”.
W naszym filmie Ali Dance uczy się od nowa czerpać radość z życia, łącząc dwie rzeczy, które kocha, zamiast starać się być perfekcyjna – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Film jest odświeżającą przeciwwagą dla „zacięcia”, z którym mierzy się dziś wiele dzieci. Marka pomaga rozwijać wewnętrzny dialog, który buduje pozytywne wartości, poczucie akceptacji i radości z próbowania nowych rzeczy – wszystko to dzięki sile zabawy i spojrzenia na świat oraz problemy z nieco innej perspektywy – dodaje.
Czasami warto skupić się na zabawie
Avery King grająca główną rolę (Ali Dance) w filmie The Skate Dance Movie przyznała, że L.O.L. Surprise! nauczyło ją próbować nowych rzeczy i skupiać się na zabawie, a nie na byciu najlepszą – to dokładnie ta sama lekcja, jaką odrobiła filmowa bohaterka. Twórcy filmu mają nadzieję, że dzięki tej kreacji uda się zaszczepić podobne podejście w jego widzach. Marka L.O.L. Surprise! chce zachęcić dzieci do porzucenia perfekcjonizmu i odkrywania „tego, co w środku”.
Premiera filmu idealnie łączy się z nową serią lalek, które wspierają odkrywanie i wyrażanie siebie oraz promują dobrą zabawę. W sezonie świątecznym fani mogą liczyć na lalki modowe Tweens Costume Surprise™!. Kolekcja obejmuje cztery ulubione przez fanów postacie Tweens (które mają swoje odzwierciedlenie w filmie), a także uroczego nadmuchiwanego zwierzaka oraz modowe akcesoria. Nowa kolekcja to zabawa, która zaczyna się od momentu odpakowywania – interaktywne pudełko zawiera wiele warstw ukrytych niespodzianek.
Lalki L.O.L. Surprise! są dostępne na Allegro, Amazon oraz w Smyku, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.