Komunikaty PR

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

2024-10-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na platformie YouTube Kids w kilku językach. Podczas weekendu (13-14 października), film w języku polskim był wyświetlany w kinach Helios. Wydarzenie to podkreśla zaangażowanie marki w budowanie poczucia własnej wartości u dzieci, skupiając się na ich wnętrzu i indywidualizmie, a nie zewnętrznych osiągnięciach.

 

Kiedy presja jest zbyt duża

MGA Entertainment w swoich działaniach zawsze podkreśla, jak ogromną wartość w rozwoju najmłodszych ma poczucie, że mogą być kimkolwiek chcą, a tu i teraz mają być przede wszystkim… dziećmi. Niestety w obecnych czasach, presja i zewnętrzne oczekiwania stają się coraz bardziej szkodliwe dla zdrowia psychicznego dzieci w różnym wieku. Światowa premiera The Skate Dance Movie ma na celu zwrócenie uwagi na ten problem. Film w języku m.in., angielskim, francuskim i hiszpańskim jest już opublikowany na platformie You Tube i YouTube Kids, po premierze kinowej, 14 października w naszym kraju trafił na platformę w języku polskim. 

Film porusza tematy przyjaźni, akceptacji, pasji oraz próbowania swoich sił. Ambitna nastolatka, Ali Dance ma zagrać główną rolę na festiwalu Skate Fest, dostaje również angaż do kluczowej roli w balecie. Niefortunnie oba wydarzenia przypadają na ten sam dzień, co sprawia, że dziewczyna postanawia… podjąć się obu zadań! Na szczęście, kiedy presja staje się zbyt duża, przyjaciele pomagają Ali odnaleźć jej własny „rytm”.

W naszym filmie Ali Dance uczy się od nowa czerpać radość z życia, łącząc dwie rzeczy, które kocha, zamiast starać się być perfekcyjna – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Film jest odświeżającą przeciwwagą dla „zacięcia”, z którym mierzy się dziś wiele dzieci. Marka pomaga rozwijać wewnętrzny dialog, który buduje pozytywne wartości, poczucie akceptacji i radości z próbowania nowych rzeczy – wszystko to dzięki sile zabawy i spojrzenia na świat oraz problemy z nieco innej perspektywy – dodaje.

 

Czasami warto skupić się na zabawie

Avery King grająca główną rolę (Ali Dance) w filmie The Skate Dance Movie przyznała, że L.O.L. Surprise! nauczyło ją próbować nowych rzeczy i skupiać się na zabawie, a nie na byciu najlepszą – to dokładnie ta sama lekcja, jaką odrobiła filmowa bohaterka. Twórcy filmu mają nadzieję, że dzięki tej kreacji uda się zaszczepić podobne podejście w jego widzach. Marka L.O.L. Surprise! chce zachęcić dzieci do porzucenia perfekcjonizmu i odkrywania „tego, co w środku”.

Premiera filmu idealnie łączy się z nową serią lalek, które wspierają odkrywanie i wyrażanie siebie oraz promują dobrą zabawę. W sezonie świątecznym fani mogą liczyć na lalki modowe Tweens Costume Surprise™!. Kolekcja obejmuje cztery ulubione przez fanów postacie Tweens (które mają swoje odzwierciedlenie w filmie), a także uroczego nadmuchiwanego zwierzaka oraz modowe akcesoria. Nowa kolekcja to zabawa, która zaczyna się od momentu odpakowywania – interaktywne pudełko zawiera wiele warstw ukrytych niespodzianek. 

Lalki L.O.L. Surprise! są dostępne na Allegro, Amazon oraz w Smyku, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Nowe technologie

Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.