Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na platformie YouTube Kids w kilku językach. Podczas weekendu (13-14 października), film w języku polskim był wyświetlany w kinach Helios. Wydarzenie to podkreśla zaangażowanie marki w budowanie poczucia własnej wartości u dzieci, skupiając się na ich wnętrzu i indywidualizmie, a nie zewnętrznych osiągnięciach.
Kiedy presja jest zbyt duża
MGA Entertainment w swoich działaniach zawsze podkreśla, jak ogromną wartość w rozwoju najmłodszych ma poczucie, że mogą być kimkolwiek chcą, a tu i teraz mają być przede wszystkim… dziećmi. Niestety w obecnych czasach, presja i zewnętrzne oczekiwania stają się coraz bardziej szkodliwe dla zdrowia psychicznego dzieci w różnym wieku. Światowa premiera The Skate Dance Movie ma na celu zwrócenie uwagi na ten problem. Film w języku m.in., angielskim, francuskim i hiszpańskim jest już opublikowany na platformie You Tube i YouTube Kids, po premierze kinowej, 14 października w naszym kraju trafił na platformę w języku polskim.
Film porusza tematy przyjaźni, akceptacji, pasji oraz próbowania swoich sił. Ambitna nastolatka, Ali Dance ma zagrać główną rolę na festiwalu Skate Fest, dostaje również angaż do kluczowej roli w balecie. Niefortunnie oba wydarzenia przypadają na ten sam dzień, co sprawia, że dziewczyna postanawia… podjąć się obu zadań! Na szczęście, kiedy presja staje się zbyt duża, przyjaciele pomagają Ali odnaleźć jej własny „rytm”.
W naszym filmie Ali Dance uczy się od nowa czerpać radość z życia, łącząc dwie rzeczy, które kocha, zamiast starać się być perfekcyjna – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Film jest odświeżającą przeciwwagą dla „zacięcia”, z którym mierzy się dziś wiele dzieci. Marka pomaga rozwijać wewnętrzny dialog, który buduje pozytywne wartości, poczucie akceptacji i radości z próbowania nowych rzeczy – wszystko to dzięki sile zabawy i spojrzenia na świat oraz problemy z nieco innej perspektywy – dodaje.
Czasami warto skupić się na zabawie
Avery King grająca główną rolę (Ali Dance) w filmie The Skate Dance Movie przyznała, że L.O.L. Surprise! nauczyło ją próbować nowych rzeczy i skupiać się na zabawie, a nie na byciu najlepszą – to dokładnie ta sama lekcja, jaką odrobiła filmowa bohaterka. Twórcy filmu mają nadzieję, że dzięki tej kreacji uda się zaszczepić podobne podejście w jego widzach. Marka L.O.L. Surprise! chce zachęcić dzieci do porzucenia perfekcjonizmu i odkrywania „tego, co w środku”.
Premiera filmu idealnie łączy się z nową serią lalek, które wspierają odkrywanie i wyrażanie siebie oraz promują dobrą zabawę. W sezonie świątecznym fani mogą liczyć na lalki modowe Tweens Costume Surprise™!. Kolekcja obejmuje cztery ulubione przez fanów postacie Tweens (które mają swoje odzwierciedlenie w filmie), a także uroczego nadmuchiwanego zwierzaka oraz modowe akcesoria. Nowa kolekcja to zabawa, która zaczyna się od momentu odpakowywania – interaktywne pudełko zawiera wiele warstw ukrytych niespodzianek.
Lalki L.O.L. Surprise! są dostępne na Allegro, Amazon oraz w Smyku, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych.
9. FESTIWAL ARTEKINO 2024 – EUROPA W OBIEKTYWIE MŁODYCH TWÓRCÓW
Warsaw Animation Film Festival: święto animacji szósty raz na wielkich ekranach
Nowy serial „Elsbeth” debiutuje w Polsce. Błyskotliwa prawniczka na antenie FX
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.