Mroczny komediodramat 'Below' już na Viaplay
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
‘Below’ to mroczny komediodramat z Marią Austgulen (‘Made in Oslo’) w roli głównej. Najnowsza oryginalna produkcja Viaplay przedstawia życie młodej kobiety, która w wyniku nieszczęśliwego wypadku samochodowego musi przystosować się do nowej rzeczywistości. Za scenariusz odpowiada Tina Rygh (autorka scenariuszy do takich tytułów jak ‘Sigurd Can't Get Laid’ oraz ‘Basic Bitch’), która debiutuje w roli twórcy sześcioodcinkowego serialu. Reżyserią zajęła się Siri Seljeseth (Zdobywczyni Złotego Ekranu w plebiscycie Young and Promising). Nowa produkcja będzie miała swoją premierę jesienią wyłącznie na platformie Viaplay.
W drodze powrotnej z wieczornego spotkania z przyjaciółmi Fanny (Maria Austgulen) bierze udział w wypadku samochodowym, w którym ginie jej najlepszy przyjaciel Kurt, a sama zostaje sparaliżowana od pasa w dół. Kobieta jest zmuszona do zamieszkania ze swoją siostrą, której unikała od czasów dzieciństwa. Cały czas tęskni za powrotem do swojego mieszkania na czwartym piętrze i dawnego stylu życia.
„Chciałam stworzyć opowieść o ludziach znajdujących się w kryzysie – to dobry punkt wyjścia do przedstawienia bolesnych, intymnych i wstydliwych wątków. Fanny nie pasuje do obrazu osoby, która skupia się na swoich problemach. W pewnym sensie odrzuca sytuację, w której się znalazła, jednocześnie nie mogąc się z niej uwolnić. Cieszę się, że Viaplay dostrzegło potencjał tej historii.” – podkreśla scenarzystka ‘Below’, Tina Rygh.
„Jest to mocna i nieszablonowa opowieść, która na każdym kroku stawia przed widzem pewnego rodzaju wyzwanie. Serial podejmuje ważne tematy z perspektywy bardzo złożonej postaci, jaką jest Fanny. Im bardziej odpychająca stara się być, tym bardziej do siebie przyciąga. ‘Below’ ma potencjał, by stać się hitem na wielu międzynarodowych rynkach.’ – zaznacza Filippa Wallestam, Viaplay Group Chief Content Officer.
Produkcją serialu ‘Below’ (oryginalna nazwa ‘Nede’) zajęli się Bård Fjulsrud i Aurora Bjørnhaug z Monster Scripted. Producentem wykonawczym ze strony Viaplay Group jest Tanya Nanette Badendyck. Za międzynarodową dystrybucję odpowiada zespół Viaplay Content Sales.
Kolejnymi norweskimi produkcjami oryginalnymi Viaplay będą: serial dramatyczny ‘The Fortress’, dramat kryminalny ‘Fenris’, trzeci sezon serialu ‘Pørni’ oraz film opowiadający o II Wojnie Światowej – ‘Gold Run’, który będzie pierwszą pełnometrażową norweską produkcją Viaplay. W 2022 roku Grupa Viaplay zaprezentuje widzom co najmniej 70 oryginalnych produkcji.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.