Mroczny komediodramat 'Below' już na Viaplay
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
‘Below’ to mroczny komediodramat z Marią Austgulen (‘Made in Oslo’) w roli głównej. Najnowsza oryginalna produkcja Viaplay przedstawia życie młodej kobiety, która w wyniku nieszczęśliwego wypadku samochodowego musi przystosować się do nowej rzeczywistości. Za scenariusz odpowiada Tina Rygh (autorka scenariuszy do takich tytułów jak ‘Sigurd Can't Get Laid’ oraz ‘Basic Bitch’), która debiutuje w roli twórcy sześcioodcinkowego serialu. Reżyserią zajęła się Siri Seljeseth (Zdobywczyni Złotego Ekranu w plebiscycie Young and Promising). Nowa produkcja będzie miała swoją premierę jesienią wyłącznie na platformie Viaplay.
W drodze powrotnej z wieczornego spotkania z przyjaciółmi Fanny (Maria Austgulen) bierze udział w wypadku samochodowym, w którym ginie jej najlepszy przyjaciel Kurt, a sama zostaje sparaliżowana od pasa w dół. Kobieta jest zmuszona do zamieszkania ze swoją siostrą, której unikała od czasów dzieciństwa. Cały czas tęskni za powrotem do swojego mieszkania na czwartym piętrze i dawnego stylu życia.
„Chciałam stworzyć opowieść o ludziach znajdujących się w kryzysie – to dobry punkt wyjścia do przedstawienia bolesnych, intymnych i wstydliwych wątków. Fanny nie pasuje do obrazu osoby, która skupia się na swoich problemach. W pewnym sensie odrzuca sytuację, w której się znalazła, jednocześnie nie mogąc się z niej uwolnić. Cieszę się, że Viaplay dostrzegło potencjał tej historii.” – podkreśla scenarzystka ‘Below’, Tina Rygh.
„Jest to mocna i nieszablonowa opowieść, która na każdym kroku stawia przed widzem pewnego rodzaju wyzwanie. Serial podejmuje ważne tematy z perspektywy bardzo złożonej postaci, jaką jest Fanny. Im bardziej odpychająca stara się być, tym bardziej do siebie przyciąga. ‘Below’ ma potencjał, by stać się hitem na wielu międzynarodowych rynkach.’ – zaznacza Filippa Wallestam, Viaplay Group Chief Content Officer.
Produkcją serialu ‘Below’ (oryginalna nazwa ‘Nede’) zajęli się Bård Fjulsrud i Aurora Bjørnhaug z Monster Scripted. Producentem wykonawczym ze strony Viaplay Group jest Tanya Nanette Badendyck. Za międzynarodową dystrybucję odpowiada zespół Viaplay Content Sales.
Kolejnymi norweskimi produkcjami oryginalnymi Viaplay będą: serial dramatyczny ‘The Fortress’, dramat kryminalny ‘Fenris’, trzeci sezon serialu ‘Pørni’ oraz film opowiadający o II Wojnie Światowej – ‘Gold Run’, który będzie pierwszą pełnometrażową norweską produkcją Viaplay. W 2022 roku Grupa Viaplay zaprezentuje widzom co najmniej 70 oryginalnych produkcji.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.