Komunikaty PR

Nadciąga „Heat by PERRIER” – nowy spot reklamowy już w Polsce!

2021-08-03  |  15:11
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

- Francuska marka naturalnej wody mineralnej PERRIER już od ponad 150 lat zachwyca swoją niezwykłą mieszanką ponadczasowej klasyki z nutą szaleństwa i zabawy. Wartości marki inspirują do tworzenia nieszablonowych kampanii reklamowych, takich jak właśnie „Heat by PERRIER”. Cieszymy się, że ten zrealizowany na najwyższym poziomie spot, powstały dzięki współpracy światowych twórców, mogą teraz obejrzeć także nasi odbiorcy w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki PERRIER w Polsce. 

 

Nowy spot reklamowy wody PERRIER czerpie z artystycznych kodów marki i najnowszych trendów w popkulturze. Przenosi widza w niezwykłe, choć znajome otoczenie, w którym upał jest nie do zniesienia, składając wizualny hołd dla gatunku „spaghetti westernu”. W tej krótkiej historii o przesłaniu „Woda, powietrze, życie” główną bohaterką jest kobieta, która wjeżdża konno do opustoszałego, rozgrzanego miasta trzymając butelkę wody PERRIER. Kultowy dźwięk „pschitt” uwalniających się podczas otwierania butelki orzeźwiających bąbelków odbija się echem oraz pobudza kryjących się przed upałem, spragnionych mieszkańców. Ruszają w pogoń za kobietą, która uciekając efektownie pokonuje liczne przeszkody, aby chronić życiodajną wodę. 

 

Produkcja spotu swoją skalą dorównuje filmom fabularnym. Reklamę w greckich Atenach zrealizowała międzynarodowa ekipa filmowa, złożona m.in. z pracujących wcześniej przy światowych kinowych hitach specjalistów. Produkcją dowodził sławny i ceniony na świecie Cary Joji Fukunaga, który w swoim filmowym portfolio ma m.in. najnowszy film o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”. Realizacja spotu była wymagająca i obejmowała m.in. trwającą sześć dni budowę specjalnego dachu do skomplikowanej sceny pościgu, którą ćwiczono przez trzy dni. Konieczne było zastosowanie różnorodnych technik, m.in. specjalnego oświetlenia i gradacji kolorów, by w spocie uzyskać charakterystyczny pomarańczowy odcień oraz odwzorować suchy i gorący klimat wzmagający pragnienie bohaterów. Nie zabrakło także cyfrowych efektów wizualnych i animacji.

 

Reklama „Heat” została po raz pierwszy wyemitowana w telewizji po finale turnieju tenisowego Rolanda Garrosa w październiku 2020 r. W Polsce jest nadawana od kilku tygodni w kanałach online, w tym w mediach społecznościowych. 

 

Spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=byIjvh2DiAY

 

O wodzie PERRIER 

PERRIER to gazowana naturalna woda mineralna o niepowtarzalnym  i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów. Historia wody PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach. Marka jest zaangażowana w poszukiwanie efektywnych i kreatywnych rozwiązań, budujących bardziej zrównoważony świat i chroniących jego naturalne zasoby. 

 

O Nestlé Waters na świecie 

Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Nestlé Waters działa w 26 krajach, produkcja odbywa się w 49 zakładach, w których pracuje blisko 21 tysięcy pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 38 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce naturalną wodę mineralną Nałęczowianka. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko. 

 

Kontakt: 

 

 

 

Joanna Purzycka 

Tel.: +48 600 040 402 

joanna.purzycka@pl.nestle.com  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Platige Image prezentuje VFX Showreel Biuro prasowe
2024-04-18 | 14:06

Platige Image prezentuje VFX Showreel

Czołowe polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy
Film NIESAMOWITE KRAJOBRAZY W NAGRADZANYM DOKUMENCIE NA ARTE.TV Z OKAZJI DNIA ZIEMI
2024-04-18 | 01:00

NIESAMOWITE KRAJOBRAZY W NAGRADZANYM DOKUMENCIE NA ARTE.TV Z OKAZJI DNIA ZIEMI

Od legendarnego parku Yellowstone, przez magię lasów Schwarzwaldu, po Arktykę - krainę wiecznego lodu. Prezenterka Bonné de Bod i reżyserka Susan Scott spędziły lata na
Film FRANCISCO DE GOYA: 196. ROCZNICA ŚMIERCI WYBITNEGO MALARZA NA ARTE.TV
2024-04-12 | 01:00

FRANCISCO DE GOYA: 196. ROCZNICA ŚMIERCI WYBITNEGO MALARZA NA ARTE.TV

Francisco Goya to najważniejszy hiszpański artysta przełomu XVIII i XIX wieku oraz jeden z największych mistrzów w historii sztuki: pionier nowoczesności i prekursor artystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.