Nadciąga „Heat by PERRIER” – nowy spot reklamowy już w Polsce!
- Francuska marka naturalnej wody mineralnej PERRIER już od ponad 150 lat zachwyca swoją niezwykłą mieszanką ponadczasowej klasyki z nutą szaleństwa i zabawy. Wartości marki inspirują do tworzenia nieszablonowych kampanii reklamowych, takich jak właśnie „Heat by PERRIER”. Cieszymy się, że ten zrealizowany na najwyższym poziomie spot, powstały dzięki współpracy światowych twórców, mogą teraz obejrzeć także nasi odbiorcy w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki PERRIER w Polsce.
Nowy spot reklamowy wody PERRIER czerpie z artystycznych kodów marki i najnowszych trendów w popkulturze. Przenosi widza w niezwykłe, choć znajome otoczenie, w którym upał jest nie do zniesienia, składając wizualny hołd dla gatunku „spaghetti westernu”. W tej krótkiej historii o przesłaniu „Woda, powietrze, życie” główną bohaterką jest kobieta, która wjeżdża konno do opustoszałego, rozgrzanego miasta trzymając butelkę wody PERRIER. Kultowy dźwięk „pschitt” uwalniających się podczas otwierania butelki orzeźwiających bąbelków odbija się echem oraz pobudza kryjących się przed upałem, spragnionych mieszkańców. Ruszają w pogoń za kobietą, która uciekając efektownie pokonuje liczne przeszkody, aby chronić życiodajną wodę.
Produkcja spotu swoją skalą dorównuje filmom fabularnym. Reklamę w greckich Atenach zrealizowała międzynarodowa ekipa filmowa, złożona m.in. z pracujących wcześniej przy światowych kinowych hitach specjalistów. Produkcją dowodził sławny i ceniony na świecie Cary Joji Fukunaga, który w swoim filmowym portfolio ma m.in. najnowszy film o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”. Realizacja spotu była wymagająca i obejmowała m.in. trwającą sześć dni budowę specjalnego dachu do skomplikowanej sceny pościgu, którą ćwiczono przez trzy dni. Konieczne było zastosowanie różnorodnych technik, m.in. specjalnego oświetlenia i gradacji kolorów, by w spocie uzyskać charakterystyczny pomarańczowy odcień oraz odwzorować suchy i gorący klimat wzmagający pragnienie bohaterów. Nie zabrakło także cyfrowych efektów wizualnych i animacji.
Reklama „Heat” została po raz pierwszy wyemitowana w telewizji po finale turnieju tenisowego Rolanda Garrosa w październiku 2020 r. W Polsce jest nadawana od kilku tygodni w kanałach online, w tym w mediach społecznościowych.
Spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=byIjvh2DiAY
O wodzie PERRIER
PERRIER to gazowana naturalna woda mineralna o niepowtarzalnym i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów. Historia wody PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach. Marka jest zaangażowana w poszukiwanie efektywnych i kreatywnych rozwiązań, budujących bardziej zrównoważony świat i chroniących jego naturalne zasoby.
O Nestlé Waters na świecie
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Nestlé Waters działa w 26 krajach, produkcja odbywa się w 49 zakładach, w których pracuje blisko 21 tysięcy pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 38 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce naturalną wodę mineralną Nałęczowianka. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.
Kontakt: |
|
|
| |||
Joanna Purzycka | Tel.: +48 600 040 402 | joanna.purzycka@pl.nestle.com |
|

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.