Nadciąga „Heat by PERRIER” – nowy spot reklamowy już w Polsce!
- Francuska marka naturalnej wody mineralnej PERRIER już od ponad 150 lat zachwyca swoją niezwykłą mieszanką ponadczasowej klasyki z nutą szaleństwa i zabawy. Wartości marki inspirują do tworzenia nieszablonowych kampanii reklamowych, takich jak właśnie „Heat by PERRIER”. Cieszymy się, że ten zrealizowany na najwyższym poziomie spot, powstały dzięki współpracy światowych twórców, mogą teraz obejrzeć także nasi odbiorcy w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki PERRIER w Polsce.
Nowy spot reklamowy wody PERRIER czerpie z artystycznych kodów marki i najnowszych trendów w popkulturze. Przenosi widza w niezwykłe, choć znajome otoczenie, w którym upał jest nie do zniesienia, składając wizualny hołd dla gatunku „spaghetti westernu”. W tej krótkiej historii o przesłaniu „Woda, powietrze, życie” główną bohaterką jest kobieta, która wjeżdża konno do opustoszałego, rozgrzanego miasta trzymając butelkę wody PERRIER. Kultowy dźwięk „pschitt” uwalniających się podczas otwierania butelki orzeźwiających bąbelków odbija się echem oraz pobudza kryjących się przed upałem, spragnionych mieszkańców. Ruszają w pogoń za kobietą, która uciekając efektownie pokonuje liczne przeszkody, aby chronić życiodajną wodę.
Produkcja spotu swoją skalą dorównuje filmom fabularnym. Reklamę w greckich Atenach zrealizowała międzynarodowa ekipa filmowa, złożona m.in. z pracujących wcześniej przy światowych kinowych hitach specjalistów. Produkcją dowodził sławny i ceniony na świecie Cary Joji Fukunaga, który w swoim filmowym portfolio ma m.in. najnowszy film o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”. Realizacja spotu była wymagająca i obejmowała m.in. trwającą sześć dni budowę specjalnego dachu do skomplikowanej sceny pościgu, którą ćwiczono przez trzy dni. Konieczne było zastosowanie różnorodnych technik, m.in. specjalnego oświetlenia i gradacji kolorów, by w spocie uzyskać charakterystyczny pomarańczowy odcień oraz odwzorować suchy i gorący klimat wzmagający pragnienie bohaterów. Nie zabrakło także cyfrowych efektów wizualnych i animacji.
Reklama „Heat” została po raz pierwszy wyemitowana w telewizji po finale turnieju tenisowego Rolanda Garrosa w październiku 2020 r. W Polsce jest nadawana od kilku tygodni w kanałach online, w tym w mediach społecznościowych.
Spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=byIjvh2DiAY
O wodzie PERRIER
PERRIER to gazowana naturalna woda mineralna o niepowtarzalnym i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów. Historia wody PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach. Marka jest zaangażowana w poszukiwanie efektywnych i kreatywnych rozwiązań, budujących bardziej zrównoważony świat i chroniących jego naturalne zasoby.
O Nestlé Waters na świecie
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Nestlé Waters działa w 26 krajach, produkcja odbywa się w 49 zakładach, w których pracuje blisko 21 tysięcy pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 38 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce naturalną wodę mineralną Nałęczowianka. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.
Kontakt: |
|
|
| |||
Joanna Purzycka | Tel.: +48 600 040 402 | joanna.purzycka@pl.nestle.com |
|
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.