Komunikaty PR

Najwięksi aktorzy o przyszłości wody na świecie

2020-11-26  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Izabella Rzymowska
24/7Communication

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
izabella.rzymowska|247.com.pl| |izabella.rzymowska|247.com.pl
+48 530 228 895
www.247.com.pl
Do pobrania 11_IP ( 0.04 MB )

„Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny”   

Film dokumentalny „Brave Blue World”, przez który widza przeprowadza kojący głos Liama Neesona, staje się coraz bardziej popularny, również w Polsce. Produkcja dostępna na platformie Netflix, przybliża odbiorcom najważniejsze kwestie, związane z obiegiem i oszczędzaniem wody. Już teraz ma szanse na dotarcie do milionowej publiczności na całym świecie. Partnerem przedsięwzięcia została firma Xylem.

„Brave Blue World”, którego polski tytuł to „Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny”, można oglądać na Netflixie już od 21 października 2020 r. Premiera na tak popularnym serwisie oznacza, że jest on dostępny dla publiczności liczącej 193 miliony abonentów na całym świecie. Obejrzeć można go aż w 29 wersjach językowych. Występujący w nim aktorzy to gratka dla amatorów kina, zobaczymy w nim m.in. Matta Damona i Jadena Smitha.

Nakręcony na pięciu kontynentach, Brave Blue World  pozwala spojrzeć  z nadzieją w wodną przyszłość naszego świata. Opowiada o tym, jak ludzkość wykorzystuje nowe technologie i innowacje na drodze lepszego zarządzania wodą. Dokumentaliści wyruszają w niesamowitą podróż, podczas której spotkali się z naukowcami, innowatorami i pionierami branży, podejmującymi globalne wyzwania związane z wodą i urządzeniami sanitarnymi, w tym z firmą Xylem.

- Wyzwań związanych z zarządzaniem wodą jest wiele, również w naszym kraju. Łączna objętość wody w Polsce zmagazynowanej w zbiornikach retencyjnych stanowi jedynie niespełna 6 proc. objętości średniego rocznego odpływu rzek. Oznacza to, że w razie kryzysu, niemal z pewnością, wody po prostu zabraknie. „Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny”  to projekt niezwykle ważny w budowaniu świadomości i edukacji całego społeczeństwa. Szczególnie dla organizacji takiej, jak Xylem, która nie ustaje w swoich wysiłkach w tym zakresie. Dlatego tym bardziej cieszymy się i jesteśmy dumni, że mogliśmy wesprzeć ten projekt – mówi Rafal Bonter, Prezes Zarządu Xylem Water Solutions Polska.

Założyciel Brave Blue World Foundation, Paul O'Callaghan, stojący na czele projektu, podkreślił, że gdy zdecydował się na tę podróż dwa lata temu, jego ambicją było zwiększenie świadomości na temat globalnego kryzysu wodnego i odnalezienie tym samym jego potencjalnych rozwiązań. To właśnie dzięki wsparciu globalnej społeczności wodnej mógł dopiąć swego i wreszcie nadać wodzie taką wagę, na jaką zasługuje.

Znany na całym świecie aktor Liam Neeson podsumował produkcję postulatem, że każdy człowiek powinien film zobaczyć na własne oczy, tak samo każda szkoła i każdy uniwersytet. Jego zdaniem obraz podkreśla jedną bardzo ważną rzecz: woda ma charakter lokalny, otacza nas blisko - co tak wielu ludzi na ziemi uważa za rzecz oczywistą i mało istotną na co dzień.

„Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny” został wyprodukowany przez Fundację Brave Blue World, we współpracy z partnerami produkcyjnymi, m. in. firmą Xylem.

 

O firmie XYLEM

Xylem (XYL) to wiodąca globalna firma zajmująca się technologią wodną, zaangażowana w rozwiązywanie, dzięki swojej innowacyjnej technologii, kluczowych problemów związanych z wodą i infrastrukturą. Zaangażowanie 16 000 pracowników pozwoliło osiągnąć firmie przychody w wysokości 5,25 miliarda dolarów w 2019 roku. Tworzymy bardziej zrównoważony świat, umożliwiając naszym klientom optymalizację zarządzania wodą i zasobami oraz pomagamy społecznościom w ponad 150 krajach w zakresie bezpieczeństwa wodnego. Odwiedź nas na www.xylem.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.