Komunikaty PR

Najwięksi aktorzy o przyszłości wody na świecie

2020-11-26  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Izabella Rzymowska
24/7Communication

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
izabella.rzymowska|247.com.pl| |izabella.rzymowska|247.com.pl
+48 530 228 895
www.247.com.pl
Do pobrania 11_IP ( 0.04 MB )

„Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny”   

Film dokumentalny „Brave Blue World”, przez który widza przeprowadza kojący głos Liama Neesona, staje się coraz bardziej popularny, również w Polsce. Produkcja dostępna na platformie Netflix, przybliża odbiorcom najważniejsze kwestie, związane z obiegiem i oszczędzaniem wody. Już teraz ma szanse na dotarcie do milionowej publiczności na całym świecie. Partnerem przedsięwzięcia została firma Xylem.

„Brave Blue World”, którego polski tytuł to „Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny”, można oglądać na Netflixie już od 21 października 2020 r. Premiera na tak popularnym serwisie oznacza, że jest on dostępny dla publiczności liczącej 193 miliony abonentów na całym świecie. Obejrzeć można go aż w 29 wersjach językowych. Występujący w nim aktorzy to gratka dla amatorów kina, zobaczymy w nim m.in. Matta Damona i Jadena Smitha.

Nakręcony na pięciu kontynentach, Brave Blue World  pozwala spojrzeć  z nadzieją w wodną przyszłość naszego świata. Opowiada o tym, jak ludzkość wykorzystuje nowe technologie i innowacje na drodze lepszego zarządzania wodą. Dokumentaliści wyruszają w niesamowitą podróż, podczas której spotkali się z naukowcami, innowatorami i pionierami branży, podejmującymi globalne wyzwania związane z wodą i urządzeniami sanitarnymi, w tym z firmą Xylem.

- Wyzwań związanych z zarządzaniem wodą jest wiele, również w naszym kraju. Łączna objętość wody w Polsce zmagazynowanej w zbiornikach retencyjnych stanowi jedynie niespełna 6 proc. objętości średniego rocznego odpływu rzek. Oznacza to, że w razie kryzysu, niemal z pewnością, wody po prostu zabraknie. „Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny”  to projekt niezwykle ważny w budowaniu świadomości i edukacji całego społeczeństwa. Szczególnie dla organizacji takiej, jak Xylem, która nie ustaje w swoich wysiłkach w tym zakresie. Dlatego tym bardziej cieszymy się i jesteśmy dumni, że mogliśmy wesprzeć ten projekt – mówi Rafal Bonter, Prezes Zarządu Xylem Water Solutions Polska.

Założyciel Brave Blue World Foundation, Paul O'Callaghan, stojący na czele projektu, podkreślił, że gdy zdecydował się na tę podróż dwa lata temu, jego ambicją było zwiększenie świadomości na temat globalnego kryzysu wodnego i odnalezienie tym samym jego potencjalnych rozwiązań. To właśnie dzięki wsparciu globalnej społeczności wodnej mógł dopiąć swego i wreszcie nadać wodzie taką wagę, na jaką zasługuje.

Znany na całym świecie aktor Liam Neeson podsumował produkcję postulatem, że każdy człowiek powinien film zobaczyć na własne oczy, tak samo każda szkoła i każdy uniwersytet. Jego zdaniem obraz podkreśla jedną bardzo ważną rzecz: woda ma charakter lokalny, otacza nas blisko - co tak wielu ludzi na ziemi uważa za rzecz oczywistą i mało istotną na co dzień.

„Wspaniały błękitny świat: Jak rozwiązać kryzys wodny” został wyprodukowany przez Fundację Brave Blue World, we współpracy z partnerami produkcyjnymi, m. in. firmą Xylem.

 

O firmie XYLEM

Xylem (XYL) to wiodąca globalna firma zajmująca się technologią wodną, zaangażowana w rozwiązywanie, dzięki swojej innowacyjnej technologii, kluczowych problemów związanych z wodą i infrastrukturą. Zaangażowanie 16 000 pracowników pozwoliło osiągnąć firmie przychody w wysokości 5,25 miliarda dolarów w 2019 roku. Tworzymy bardziej zrównoważony świat, umożliwiając naszym klientom optymalizację zarządzania wodą i zasobami oraz pomagamy społecznościom w ponad 150 krajach w zakresie bezpieczeństwa wodnego. Odwiedź nas na www.xylem.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.