Komunikaty PR

„NASTĘPNY ZJAZD SZCZĘŚCIE” – NOWA SERIA FILMOWA W ROMANCE TV

2022-10-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W niedzielę 6 listopada o godz. 20:00, stacja Romance TV zaprasza na premierę nowej serii filmowej „Następny zjazd: szczęście”.  W dwóch pierwszych filmach widzowie śledzić będą skomplikowane perypetie życiowe Kathariny i Jurija. Czy tych dwoje odnajdzie w końcu prawdziwe szczęście? 

Któż nie marzy o tym, aby w końcu znaleźć wielkie szczęście? Niestety, poszukiwania są często mozolne i trudne, a dodatkowo musimy często pokonać wiele przeszkód. Kiedy jednak efektem naszych poszukiwań jest spacer o zachodzie słońca z miłością naszego życia, czujemy, że nasz wysiłek na pewno się opłacił.  O tym, czy w nowej serii filmowej zatytułowanej „Następny zjazd: Szczęście”, owo szczęście jest w zasięgu ręki, przekonamy się 6 listopada o godzinie 20:00.

Następny zjazd „Szczęście”: Powrót Jurija – 6 listopada, godz. 20:00

Kiedy Katharina spotyka swoją młodzieńczą miłość, ostatnie 30 lat wydaje jej się nagle jednym dniem. Już od bardzo dawna opiekuje się ojcem Jurija, Willim, ale teraz jej dobra wola się kończy. Willi dziwaczeje i wymaga zainteresowania swojego syna. Jurij przylatuje więc z Kanady, do której uciekł w 1989 roku po przeskoczeniu płotu ambasady kanadyjskiej w Pradze. Dzisiaj organizuje wyprawy przez kanadyjskie pustkowia. Jurij zaczynał dorosłe życie w NRD jako muzyk. Nie potrafił odnaleźć się w socjalistycznej ojczyźnie i chciał stamtąd uciec razem z Kathariną. Dziewczyna nie odważyła się jednak przejść przez płot i została...

Następny zjazd „Szczęście”: Najlepsze przyjaciółki, 6 listopada, godz. 21:50

Jurij zostaje w Eisenach i zjawia się z Sybillą na kursie tańca. Czy tych dwoje jest już parą? Katharina jest bardzo zaniepokojona, kiedy zauważa, że rodzi się w niej zazdrość. Jednak przed swoją przyjaciółką udaje, że miłość do Jurija należy już do przeszłości. Co jednak zdarzyło się w nocy, kiedy po szalonym wieczorze spędzonym na deskach SUP, Jurij, Sybilla i Christian wylądowali we troje w pokoju dziecinnym Jurija...?

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl  

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ. 

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.