Komunikaty PR

Nawet rok filmów za darmo w Cinema City

2024-03-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

Nawet rok filmów za darmo w Cinema City. Ruszyła nowa odsłona oferty z bankiem Credit Agricole.

Abonament kinowy Unlimited to jedyna taka oferta na rynku, która daje możliwość oglądania filmów w kinie bez limitów.  Daje też szereg innych benefitów dla prawdziwych kinomanów, takich jak pokazy przedpremierowe czy stałe zniżki na barze.

Ruszyła nowa odsłona oferty „CINEMA CITY - Łap nawet rok filmów za free”. Klienci, którzy założą konto w banku Credit Agricole i spełnią warunki promocji, mogą otrzymać nielimitowany i darmowy dostęp do filmów z kartą UNLIMITED, a do tego popcorn nawet przez 12 miesięcy. Klient będzie mógł zyskać do 100 proc. wartości subskrypcji karty Unlimited, maksymalnie do 50 zł premii miesięcznie, aż 12 razy. W sumie w całym okresie promocji (tj. 18 miesięcy) może zyskać nawet 600 złotych.

Dodatkowo w aplikacji CA24 Mobile na klientów, którzy spełnią warunki promocji będą czekać kody na darmowy popcorn. Bank udostępni klientom jeden kod na miesiąc, czyli łącznie 12 kodów w okresie 18 miesięcy. Kody będzie można pobrać Klubie korzyści w CA24 Mobile

Aby skorzystać z oferty specjalnej, należy otworzyć konto z kartą Visa w jednym z dwóch pakietów: Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie VIP oraz wyrazić zgody marketingowe. Następnie wystarczy płacić kartą Visa za subskrypcję Karty Unlimited w ramach Miesięcznego Planu Płatności i aktywnie z niej korzystać – przynajmniej 10 razy w miesiącu zapłacić nią za zakupy w internecie, mobilnie lub BLIKIEM.

Cinema City Unlimited jest pierwszym i jedynym w Polsce programem abonamentowym oferującym możliwość oglądania filmów bez limitu, na dużym ekranie, w kinach w całej Polsce. Unlimited obejmuje też wszystkie formaty kinowe Cinema City, czyli IMAX, 4DX oraz ScreenX, za które doliczane są jedynie symboliczne opłaty. Posiadacze Unlimited otrzymują także możliwość udziału w specjalnych pokazach przedpremierowych oraz zniżki w barach Cinema City.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.