Nowa komedia romantyczna od Netflix
Już 15 czerwca na Netflix Polska zadebiutuje nowa komedia romantyczna z Anną Próchniak i Michałem Czerneckim w rolach głównych. Film „Parada serc” w reżyserii Filipa Zylbera jest idealną propozycją na lato. W filmie usłyszymy m.in. utwory skomponowane przez Pawła Lucewicza, a na ekranie pojawi się gościnnie Piotr Rogucki, lider zespołu Coma. Za konsultacje muzyczne i zakup licencji autorskich do oprawy muzycznej filmu odpowiadała firma Sirens.
W filmie zobaczymy losy kobiety, która na co dzień mieszka i pracuje w Warszawie oraz krakowskiego artysty samotnie wychowującego syna. Źródłem zabawnych sytuacji, nieporozumień ale też wzruszeń będzie cała masa warszawsko-krakowskich stereotypów. Czy uczucie, które zrodzi się między dwójką bohaterów będzie silniejsze niż uprzedzenia i obiegowe mity? Czy karierę i pośpiech warszawskiego życia da się zamienić na spokój i rodzinną atmosferę? Jednym z ważniejszych wątków w scenariuszu będą perypetie małego chłopca - Iwo Rajski, który gra syna krakowskiego artysty, kolejny raz pojawia się na dużym ekranie (znany z „Detektywa Bruna” czy seriali „Królestwo kobiet” i „Diagnoza”). W codziennych przygodach chłopcu towarzyszy uroczy pies, który niejedno nabroi.
Dobór muzyki do filmu był po stronie firmy Sirens. Za konsultacje muzyczne oraz zakup licencji autorskich do wykorzystania utworów odpowiadały Aneta Brykalska i Dominika Czajkowska-Ptak. Aranżacje i nagrania niektórych utworów odbyły się w studiu Sirens, a muzykę skomponował Paweł Lucewicz. Co ciekawe w filmie zobaczymy i usłyszymy gościnnie Piotra Roguckiego, lidera zespołu Coma.
Zdjęcia powstawały m.in. w Krakowie. Plany filmowe ulokowano m. in. w pobliżu Barbakanu, parku Jordana, placu Wolnica, Bulwarze Czerwińskim czy Inflanckim.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.