Komunikaty PR

Nowa komedia romantyczna od Netflix

2022-06-01  |  15:00
Biuro prasowe

Już 15 czerwca na Netflix Polska zadebiutuje nowa komedia romantyczna z Anną Próchniak i Michałem Czerneckim w rolach głównych. Film „Parada serc” w reżyserii Filipa Zylbera jest idealną propozycją na lato. W filmie usłyszymy m.in. utwory  skomponowane przez Pawła Lucewicza, a na ekranie pojawi się gościnnie Piotr Rogucki, lider zespołu Coma. Za konsultacje muzyczne i zakup licencji autorskich do oprawy muzycznej filmu odpowiadała firma Sirens.

 

W filmie zobaczymy losy kobiety, która na co dzień mieszka i pracuje w Warszawie oraz krakowskiego artysty samotnie wychowującego syna. Źródłem zabawnych sytuacji, nieporozumień ale też wzruszeń będzie cała masa warszawsko-krakowskich stereotypów. Czy uczucie, które zrodzi się między dwójką bohaterów będzie silniejsze niż uprzedzenia i obiegowe mity? Czy karierę i pośpiech warszawskiego życia da się zamienić na spokój i rodzinną atmosferę? Jednym z ważniejszych wątków w scenariuszu będą perypetie małego chłopca - Iwo Rajski, który gra syna krakowskiego artysty, kolejny raz pojawia się na dużym ekranie (znany z „Detektywa Bruna” czy seriali „Królestwo kobiet” i „Diagnoza”). W codziennych przygodach chłopcu towarzyszy uroczy pies, który niejedno nabroi.

Dobór muzyki do filmu był po stronie firmy Sirens. Za konsultacje muzyczne oraz zakup licencji autorskich do wykorzystania utworów odpowiadały Aneta Brykalska i Dominika Czajkowska-Ptak. Aranżacje i nagrania niektórych utworów odbyły się w studiu Sirens, a muzykę skomponował Paweł Lucewicz. Co ciekawe w filmie zobaczymy i usłyszymy gościnnie Piotra Roguckiego, lidera zespołu Coma.

Zdjęcia powstawały m.in. w Krakowie. Plany filmowe ulokowano m. in. w pobliżu Barbakanu, parku Jordana, placu Wolnica, Bulwarze Czerwińskim czy Inflanckim.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.