NOWA SERIA FILMÓW ORAZ PREMIEROWY SEZON SERIALU „ŚLEDZTWO PROWADZI WATZMANN”
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Romance TV zaprasza na dwa premierowe filmy nowej serii „Pod Jabłonią”. Tym razem bohaterkami są trzy skrajnie różne kobiety, które los sprowadził pod jeden dach. Na widzów czeka z pewnością wiele emocji i wzruszających historii. Na premiery stacja zaprasza w dwie środy 15 i 22 listopada o godz. 20:00. Również w listopadzie na antenie zagoszczą nowe odcinki serialu kryminalnego „Śledztwo prowadzi Watzmann”. 5 sezon Romance TV wyemituje od 21 listopada o g. 17:55.
„Pod jabłonią” – nowa seria – premiery w środy, 15 i 22 listopada, g. 20:00
„Pod jabłonią” to nowa, urokliwa seria, w której można zobaczyć, jakim się jest! Chodzi o trzy kobiety, które nie mogłyby jeszcze bardziej się od siebie różnić, a są to wdowa Frieda, cieśla Tinka i konserwatorka zabytków Jasmin. Zbieg okoliczności sprawia, że zamieszkują pod jednym dachem, a tam oczywiście może zdarzyć się wszystko. „Pod jabłonią – Uwaga! Grozi złamaniem”, premiera, w środę, 15 listopada o g. 20:00 oraz „Pod Jabłonią – wszystko płynie” – premiera również w środę 22 listopada o g. 20:00.
„Śledztwo prowadzi Watzmann” – premiera 5 sezonu – wtorek, 21 listopada, g. 17:55
Od 1 listopada na antenie Romance TV zagości ponownie jeden z ulubionych seriali kryminalnych widzów - „Śledztwo prowadzi Watzmann”. Od początku miesiąca w każdy dzień tygodnia, od poniedziałku do piątku o g. 17:55 stacja zaprasza na reemisję znanych już odcinków, zaś od 21 listopada pokazane będą premierowe odcinki (w Polsce 5 sezon). Co czeka na widzów? Beissl otrzymuje informację o zwłokach leżących na brzegu rzeki. Od lekarki sądowej dowiaduje się, że martwy bloger padł ofiarą napaści. Zabójcę interesował laptop zabitego. Czy był to motyw?
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.