Nowe odcinki „NINJAGO” na Cartoon Network!
Nieustraszeni wojownicy LEGO Ninjago powracają do gry! I to dosłownie, bo tym razem ich zmagania przenoszą się w wirtualną przestrzeń. Drugi sezon kreskówki o przygodach uczniów Mistrza Wu już od 20 lipca na antenie Cartoon Network. Na widzów czekają kolejne, emocjonujące dawki spektakularnych pojedynków!
Kai, Jay, Cole i Zane oraz pozostali LEGO Ninja to niemal niepokonana drużyna. Wojownicy nieustannie dopracowują swoje umiejętności w starożytnej sztuce walki Spinjitzu, i choć nie brak im słabości czy wad, zawsze starają się stanąć na wysokości zadania i wygrywać kolejne starcia z wrogami. Ich zadaniem jest strzec pokoju w swojej mitycznej krainie – tym razem jednak przyjdzie im stoczyć walkę w wyjątkowych okolicznościach!
W nowych odcinkach drugiego sezonu, wojownicy zostaną wciągnięci w tajemniczą grę Prime Empire, w której będą mogli zostać kimkolwiek chcą. Zabawa zacznie robić się niebezpieczna, gdy kolejni gracze znikną bez śladu… Wtedy Ninja będą zmuszeni wejść do gry i przechodząc kolejne poziomy zmierzyć się z groźnym Unagami. Czy uda im się dojść do finałowego etapu i wygrać ostateczne starcie?
Premiera drugiego sezonu „NINJAGO” w poniedziałek 20 lipca o godz. 18:00. Emisja odcinków codziennie o 18:00.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.