NOWOŚCI NA DZIEŃ KOBIET W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Najbardziej kobieca stacja w Polsce jaką jest Romance TV, przygotowała na 8 marca dwie wyjątkowe premiery. W Dzień kobiet o godz. 20:00 zaprasza na „Malibu – Kemping dla początkujących”, gdzie poznać będzie można nową bohaterkę, Jantie, która rozpocznie całkiem nowe życie dla siebie i swojej rodziny. Ich dalsze losy w „Malibu – Namiot dla trojga” pokazane będą także 8 marca o godz. 21:55.
Widzowie uwielbiają filmy i seriale z silnymi postaciami kobiecymi. Romance TV pragnie uczcić wszystkie kobiety, które przecież pokazują swoją siłę każdego dnia. Bohaterka nowych produkcji jakie zobaczymy 8 marca, Jantie, to także wyjątkowa kobieta, która dba o bliskich, ale i o tych, którzy mogą potrzebować jej pomocy. Zapominała często o sobie, ale teraz postanowiła dokonać radykalnej zmiany! Jak wpłynie to na jej rodzinę?
Malibu – Kemping dla początkujących, 8 marca, godz. 20:00
Mąż Jantje, Stefan, dziedziczy niespodziewanie pole kempingowe nad jeziorem Plöner. Nie popada w przesadny entuzjazm, choć jego żona i syn są spadkiem zachwyceni. Na kampingu w głowie Jantje bardzo szybko rodzi się myśl, że jest to idealne miejsce nie tylko dla szukających schronienia „wędrowców” ale i dla jej rodziny. Choćby po to, żeby przekonać się, jakie możliwości szykuje dla nich życie.
Malibu – Namiot dla trojga, 8 marca, godz. 21:55
Jantje i Stefan postanawiają przejąć zapuszczone pole kempingowe „Malibu“. Jednak ceną za to jest związek na odległość. Jantje próbuje doprowadzić do porządku leżący na odludziu obiekt, a Stefan ciągle mieszka w mieście, żeby swoją pensją łatać rodzinny budżet. Czy to się może dobrze skończyć?
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
Nowość w Romance TV – Kryminał z Bolzano
NAJNOWSZY KONCERT BEHEMOTHA I INNI POLSCY ARTYŚCI NA ARTE.TV
Platige Image prezentuje VFX Showreel
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.