NOWOŚCI NA DZIEŃ KOBIET W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Najbardziej kobieca stacja w Polsce jaką jest Romance TV, przygotowała na 8 marca dwie wyjątkowe premiery. W Dzień kobiet o godz. 20:00 zaprasza na „Malibu – Kemping dla początkujących”, gdzie poznać będzie można nową bohaterkę, Jantie, która rozpocznie całkiem nowe życie dla siebie i swojej rodziny. Ich dalsze losy w „Malibu – Namiot dla trojga” pokazane będą także 8 marca o godz. 21:55.
Widzowie uwielbiają filmy i seriale z silnymi postaciami kobiecymi. Romance TV pragnie uczcić wszystkie kobiety, które przecież pokazują swoją siłę każdego dnia. Bohaterka nowych produkcji jakie zobaczymy 8 marca, Jantie, to także wyjątkowa kobieta, która dba o bliskich, ale i o tych, którzy mogą potrzebować jej pomocy. Zapominała często o sobie, ale teraz postanowiła dokonać radykalnej zmiany! Jak wpłynie to na jej rodzinę?
Malibu – Kemping dla początkujących, 8 marca, godz. 20:00
Mąż Jantje, Stefan, dziedziczy niespodziewanie pole kempingowe nad jeziorem Plöner. Nie popada w przesadny entuzjazm, choć jego żona i syn są spadkiem zachwyceni. Na kampingu w głowie Jantje bardzo szybko rodzi się myśl, że jest to idealne miejsce nie tylko dla szukających schronienia „wędrowców” ale i dla jej rodziny. Choćby po to, żeby przekonać się, jakie możliwości szykuje dla nich życie.
Malibu – Namiot dla trojga, 8 marca, godz. 21:55
Jantje i Stefan postanawiają przejąć zapuszczone pole kempingowe „Malibu“. Jednak ceną za to jest związek na odległość. Jantje próbuje doprowadzić do porządku leżący na odludziu obiekt, a Stefan ciągle mieszka w mieście, żeby swoją pensją łatać rodzinny budżet. Czy to się może dobrze skończyć?
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.