Nowy film familijny z Karoliną Gruszką i Piotrem Głowackim już w maju
Pod koniec maja szykuje się gorąca premiera dla całych rodzin. „Detektyw Bruno” to film familijny, który od 27 maja będzie można oglądać w największych kinach w Polsce. W rolach głównych zobaczymy Karolinę Gruszkę, Piotra Głowackiego oraz Iwo Rajskiego, aktora młodego pokolenia wcielającego się w ośmioletniego Oskara mieszkającego w domu dziecka i zafascynowanego rozwiązywaniem zagadek. Film wyreżyserowali Magdalena Nieć i Mariusz Palej, a za scenariusz odpowiadają Marcin Ciastoń i Ewa Rozenbajgier. Za dobór muzyki do filmu oraz licencje autorskie odpowiadała Marta Dudziewicz z firmy Sirens.
Tytułowy „Detektyw Bruno” to cyniczny, trochę zblazowany, wypalony zawodowo aktor grający w serialu o tej samej nazwie. Niezbyt lubi dzieci, a na dodatek mierzy się z wielkim kryzysem wizerunkowym. Z kolei Oskar to ośmiolatek mieszkający w domu dziecka, zakochany w serialu i postaci detektywa, zafascynowany rozwiązywaniem wszelkich łamigłówek i zagadek, zupełnie niezdający sobie sprawy, że bohater filmowy i aktor to dwie różne osoby. Tę dwójkę połączy nie tyle chęć rozwiązania pewnej zagadki, co wyzwanie, które postawili przed sobą menedżerowie serialu, a mianowicie naprawienie nadszarpniętego wizerunku aktora (a co poprawia lepiej wizerunek aniżeli bezinteresowna pomoc dziecku!). Szybko okaże się, że tytułowy detektyw Bruno i Oskar wpadną w wir przygód, a przy okazji staną się sobie bliscy i odnajdą szczęście.
Dystrybutorem filmu jest Monolith Films. Za oprawą muzyczną stoi firma Sirens, która zajmuje się dobieraniem muzyki do filmów, seriali i reklam. W zwiastunie słychać piosenkę Cleo „Mniej znaczy więcej”, a muzykę ilustracyjną do filmu skomponował Maciek Dobrowolski.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.