Komunikaty PR

Nowy film familijny z Karoliną Gruszką i Piotrem Głowackim już w maju

2022-04-25  |  13:00
Biuro prasowe

Pod koniec maja szykuje się gorąca premiera dla całych rodzin. „Detektyw Bruno” to film familijny, który od 27 maja będzie można oglądać w największych kinach w Polsce. W rolach głównych zobaczymy Karolinę Gruszkę, Piotra Głowackiego oraz Iwo Rajskiego, aktora młodego pokolenia wcielającego się w ośmioletniego Oskara mieszkającego w domu dziecka i zafascynowanego rozwiązywaniem zagadek. Film wyreżyserowali Magdalena Nieć i Mariusz Palej, a za scenariusz odpowiadają Marcin Ciastoń i Ewa Rozenbajgier. Za dobór muzyki do filmu oraz licencje autorskie odpowiadała Marta Dudziewicz z firmy Sirens.

 

Tytułowy „Detektyw Bruno” to cyniczny, trochę zblazowany, wypalony zawodowo aktor grający w serialu o tej samej nazwie. Niezbyt lubi dzieci, a na dodatek mierzy się z wielkim kryzysem wizerunkowym. Z kolei Oskar to ośmiolatek mieszkający w domu dziecka, zakochany w serialu i postaci detektywa, zafascynowany rozwiązywaniem wszelkich łamigłówek i zagadek, zupełnie niezdający sobie sprawy, że bohater filmowy i aktor to dwie różne osoby. Tę dwójkę połączy nie tyle chęć rozwiązania pewnej zagadki, co wyzwanie, które postawili przed sobą menedżerowie serialu, a mianowicie naprawienie nadszarpniętego wizerunku aktora (a co poprawia lepiej wizerunek aniżeli bezinteresowna pomoc dziecku!). Szybko okaże się, że tytułowy detektyw Bruno i Oskar wpadną w wir przygód, a przy okazji staną się sobie bliscy i odnajdą szczęście.

Dystrybutorem filmu jest Monolith Films. Za oprawą muzyczną stoi firma Sirens, która zajmuje się dobieraniem muzyki do filmów, seriali i reklam. W zwiastunie słychać piosenkę Cleo „Mniej znaczy więcej”, a muzykę ilustracyjną do filmu skomponował Maciek Dobrowolski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.