Komunikaty PR

Nowy film familijny z Karoliną Gruszką i Piotrem Głowackim już w maju

2022-04-25  |  13:00
Biuro prasowe

Pod koniec maja szykuje się gorąca premiera dla całych rodzin. „Detektyw Bruno” to film familijny, który od 27 maja będzie można oglądać w największych kinach w Polsce. W rolach głównych zobaczymy Karolinę Gruszkę, Piotra Głowackiego oraz Iwo Rajskiego, aktora młodego pokolenia wcielającego się w ośmioletniego Oskara mieszkającego w domu dziecka i zafascynowanego rozwiązywaniem zagadek. Film wyreżyserowali Magdalena Nieć i Mariusz Palej, a za scenariusz odpowiadają Marcin Ciastoń i Ewa Rozenbajgier. Za dobór muzyki do filmu oraz licencje autorskie odpowiadała Marta Dudziewicz z firmy Sirens.

 

Tytułowy „Detektyw Bruno” to cyniczny, trochę zblazowany, wypalony zawodowo aktor grający w serialu o tej samej nazwie. Niezbyt lubi dzieci, a na dodatek mierzy się z wielkim kryzysem wizerunkowym. Z kolei Oskar to ośmiolatek mieszkający w domu dziecka, zakochany w serialu i postaci detektywa, zafascynowany rozwiązywaniem wszelkich łamigłówek i zagadek, zupełnie niezdający sobie sprawy, że bohater filmowy i aktor to dwie różne osoby. Tę dwójkę połączy nie tyle chęć rozwiązania pewnej zagadki, co wyzwanie, które postawili przed sobą menedżerowie serialu, a mianowicie naprawienie nadszarpniętego wizerunku aktora (a co poprawia lepiej wizerunek aniżeli bezinteresowna pomoc dziecku!). Szybko okaże się, że tytułowy detektyw Bruno i Oskar wpadną w wir przygód, a przy okazji staną się sobie bliscy i odnajdą szczęście.

Dystrybutorem filmu jest Monolith Films. Za oprawą muzyczną stoi firma Sirens, która zajmuje się dobieraniem muzyki do filmów, seriali i reklam. W zwiastunie słychać piosenkę Cleo „Mniej znaczy więcej”, a muzykę ilustracyjną do filmu skomponował Maciek Dobrowolski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.