Komunikaty PR

Nowy film familijny z Karoliną Gruszką i Piotrem Głowackim już w maju

2022-04-25  |  13:00
Biuro prasowe

Pod koniec maja szykuje się gorąca premiera dla całych rodzin. „Detektyw Bruno” to film familijny, który od 27 maja będzie można oglądać w największych kinach w Polsce. W rolach głównych zobaczymy Karolinę Gruszkę, Piotra Głowackiego oraz Iwo Rajskiego, aktora młodego pokolenia wcielającego się w ośmioletniego Oskara mieszkającego w domu dziecka i zafascynowanego rozwiązywaniem zagadek. Film wyreżyserowali Magdalena Nieć i Mariusz Palej, a za scenariusz odpowiadają Marcin Ciastoń i Ewa Rozenbajgier. Za dobór muzyki do filmu oraz licencje autorskie odpowiadała Marta Dudziewicz z firmy Sirens.

 

Tytułowy „Detektyw Bruno” to cyniczny, trochę zblazowany, wypalony zawodowo aktor grający w serialu o tej samej nazwie. Niezbyt lubi dzieci, a na dodatek mierzy się z wielkim kryzysem wizerunkowym. Z kolei Oskar to ośmiolatek mieszkający w domu dziecka, zakochany w serialu i postaci detektywa, zafascynowany rozwiązywaniem wszelkich łamigłówek i zagadek, zupełnie niezdający sobie sprawy, że bohater filmowy i aktor to dwie różne osoby. Tę dwójkę połączy nie tyle chęć rozwiązania pewnej zagadki, co wyzwanie, które postawili przed sobą menedżerowie serialu, a mianowicie naprawienie nadszarpniętego wizerunku aktora (a co poprawia lepiej wizerunek aniżeli bezinteresowna pomoc dziecku!). Szybko okaże się, że tytułowy detektyw Bruno i Oskar wpadną w wir przygód, a przy okazji staną się sobie bliscy i odnajdą szczęście.

Dystrybutorem filmu jest Monolith Films. Za oprawą muzyczną stoi firma Sirens, która zajmuje się dobieraniem muzyki do filmów, seriali i reklam. W zwiastunie słychać piosenkę Cleo „Mniej znaczy więcej”, a muzykę ilustracyjną do filmu skomponował Maciek Dobrowolski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.