Nowy serial „Elsbeth” debiutuje w Polsce. Błyskotliwa prawniczka na antenie FX
Doceniony przez krytyków serial kryminalny „Elsbeth” doczeka się polskiej premiery. Pierwszy sezon wyprodukowanej przez CBS Studios serii, opowiadający losy bystrej, ale nietypowej prawniczki, pojawi się na antenie FX co środę o godz. 22:00.
Carrie Preston wciela się w rolę Elsbeth Tascioni, błyskotliwej, niekonwencjonalnej prawniczki, która wykorzystuje swój wyjątkowy punkt widzenia do dokonywania unikalnych obserwacji i łapania zuchwałych przestępców. Po porzuceniu udanej kariery prawniczej w Chicago i podjęciu nowej roli śledczej w Nowym Jorku, Elsbeth staje w szranki z gwiazdą tamtejszej policji, charyzmatycznym i szanowanym przywódcą, kapitanem C.W. Wagnerem (Wendell Pierce). U boku z Elsbeth pracuje oficer Kaya Blanke (Carra Patterson), stoicka i etyczna funkcjonariuszka, która szybko docenia wnikliwe i niecodzienne sposoby Elsbeth.
Serial „Elsbeth” szybko oczarował amerykańskich widzów. Tytuł zaskarbił sympatię dzięki połączeniu urzekającego humoru oraz genialnej, oryginalnej ekscentryczności głównej bohaterki. Warto wspomnieć, że postać Elsbeth Tascioni bazuje na bohaterce, która wcześniej pojawiała się w innych produkcjach, takich jak „Żona idealna” i „Sprawa idealna”, ale dopiero teraz doczekała się swojego serialu.
Producentami wykonawczymi serialu są Robert King, Michelle King, Liz Glotzer oraz Jonathan Tolins, który pełni również rolę showrunnera. Wspomniany Robert King wyreżyserował odcinek pilotowy na podstawie scenariusza, który napisał wspólnie z Michelle King.
Kanał FX zaprasza na wyjątkowe spotkanie z absolutnie niezwykłą Elsbeth! 10-odcinkowej serii swoje emisje będzie mieć co środę (od 6 listopada) o 22:00.
TRAILER YOUTUBE:
https://www.youtube.com/watch?v=3r-vKVHrBK4
ZDJĘCIA WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI DO POBRANIA:
https://www.dropbox.com/scl/fo/xk64jutpwah40dnm8etua/APP4ZUCn8xi7eNpS4nKCv5U?rlkey=a4ftbe3p18e459ldaqtgvm35h&st=ybob6b27&dl=0
9. FESTIWAL ARTEKINO 2024 – EUROPA W OBIEKTYWIE MŁODYCH TWÓRCÓW
Warsaw Animation Film Festival: święto animacji szósty raz na wielkich ekranach
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.