Nowy serial „Elsbeth” debiutuje w Polsce. Błyskotliwa prawniczka na antenie FX
Doceniony przez krytyków serial kryminalny „Elsbeth” doczeka się polskiej premiery. Pierwszy sezon wyprodukowanej przez CBS Studios serii, opowiadający losy bystrej, ale nietypowej prawniczki, pojawi się na antenie FX co środę o godz. 22:00.
Carrie Preston wciela się w rolę Elsbeth Tascioni, błyskotliwej, niekonwencjonalnej prawniczki, która wykorzystuje swój wyjątkowy punkt widzenia do dokonywania unikalnych obserwacji i łapania zuchwałych przestępców. Po porzuceniu udanej kariery prawniczej w Chicago i podjęciu nowej roli śledczej w Nowym Jorku, Elsbeth staje w szranki z gwiazdą tamtejszej policji, charyzmatycznym i szanowanym przywódcą, kapitanem C.W. Wagnerem (Wendell Pierce). U boku z Elsbeth pracuje oficer Kaya Blanke (Carra Patterson), stoicka i etyczna funkcjonariuszka, która szybko docenia wnikliwe i niecodzienne sposoby Elsbeth.
Serial „Elsbeth” szybko oczarował amerykańskich widzów. Tytuł zaskarbił sympatię dzięki połączeniu urzekającego humoru oraz genialnej, oryginalnej ekscentryczności głównej bohaterki. Warto wspomnieć, że postać Elsbeth Tascioni bazuje na bohaterce, która wcześniej pojawiała się w innych produkcjach, takich jak „Żona idealna” i „Sprawa idealna”, ale dopiero teraz doczekała się swojego serialu.
Producentami wykonawczymi serialu są Robert King, Michelle King, Liz Glotzer oraz Jonathan Tolins, który pełni również rolę showrunnera. Wspomniany Robert King wyreżyserował odcinek pilotowy na podstawie scenariusza, który napisał wspólnie z Michelle King.
Kanał FX zaprasza na wyjątkowe spotkanie z absolutnie niezwykłą Elsbeth! 10-odcinkowej serii swoje emisje będzie mieć co środę (od 6 listopada) o 22:00.
TRAILER YOUTUBE:
https://www.youtube.com/watch?v=3r-vKVHrBK4
ZDJĘCIA WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI DO POBRANIA:
https://www.dropbox.com/scl/fo/xk64jutpwah40dnm8etua/APP4ZUCn8xi7eNpS4nKCv5U?rlkey=a4ftbe3p18e459ldaqtgvm35h&st=ybob6b27&dl=0

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.