Komunikaty PR

Nowy serial „Elsbeth” debiutuje w Polsce. Błyskotliwa prawniczka na antenie FX

2024-11-07  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.5 MB )

Doceniony przez krytyków serial kryminalny „Elsbeth” doczeka się polskiej premiery. Pierwszy sezon wyprodukowanej przez CBS Studios serii, opowiadający losy bystrej, ale nietypowej prawniczki, pojawi się na antenie FX co środę o godz. 22:00. 

Carrie Preston wciela się w rolę Elsbeth Tascioni, błyskotliwej, niekonwencjonalnej prawniczki, która wykorzystuje swój wyjątkowy punkt widzenia do dokonywania unikalnych obserwacji i łapania zuchwałych przestępców. Po porzuceniu udanej kariery prawniczej w Chicago i podjęciu nowej roli śledczej w Nowym Jorku, Elsbeth staje w szranki z gwiazdą tamtejszej policji, charyzmatycznym i szanowanym przywódcą, kapitanem C.W. Wagnerem (Wendell Pierce). U boku z Elsbeth pracuje oficer Kaya Blanke (Carra Patterson), stoicka i etyczna funkcjonariuszka, która szybko docenia wnikliwe i niecodzienne sposoby Elsbeth.

Serial Elsbeth” szybko oczarował amerykańskich widzów. Tytuł zaskarbił sympatię dzięki połączeniu urzekającego humoru oraz genialnej, oryginalnej ekscentryczności głównej bohaterki. Warto wspomnieć, że postać Elsbeth Tascioni bazuje na bohaterce, która wcześniej pojawiała się w innych produkcjach, takich jak „Żona idealna” i „Sprawa idealna”, ale dopiero teraz doczekała się swojego serialu.  

Producentami wykonawczymi serialu są Robert King, Michelle King, Liz Glotzer oraz Jonathan Tolins, który pełni również rolę showrunnera. Wspomniany Robert King wyreżyserował odcinek pilotowy na podstawie scenariusza, który napisał wspólnie z Michelle King.

Kanał FX zaprasza na wyjątkowe spotkanie z absolutnie niezwykłą Elsbeth! 10-odcinkowej serii swoje emisje będzie mieć co środę (od 6 listopada) o 22:00.

 

TRAILER YOUTUBE:

https://www.youtube.com/watch?v=3r-vKVHrBK4

 

ZDJĘCIA WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI DO POBRANIA:

https://www.dropbox.com/scl/fo/xk64jutpwah40dnm8etua/APP4ZUCn8xi7eNpS4nKCv5U?rlkey=a4ftbe3p18e459ldaqtgvm35h&st=ybob6b27&dl=0

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film 9. FESTIWAL ARTEKINO 2024 – EUROPA W OBIEKTYWIE MŁODYCH TWÓRCÓW Biuro prasowe
2024-11-20 | 12:10

9. FESTIWAL ARTEKINO 2024 – EUROPA W OBIEKTYWIE MŁODYCH TWÓRCÓW

ArteKino Festival 2024 zaprasza na niezwykłą podróż przez wyobraźnię, różnorodność i pluralizm współczesnej Europy. W ramach tegorocznej edycji pokazanych zostanie 12
Film Warsaw Animation Film Festival: święto animacji szósty raz na wielkich ekranach
2024-11-13 | 17:09

Warsaw Animation Film Festival: święto animacji szósty raz na wielkich ekranach

18 listopada startuje 6. edycja Warsaw Animation Film Festival (WAFF) – wyjątkowego święta animacji, które w tym roku odbędzie się pod hasłem INTIMACY ON SCREEN. 6. edycja
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.