Oscarowy hit w Twoim samochodzie
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Magnolia Park zaprasza do kina samochodowego. Pierwszy seans na wielkim ekranie na parkingu galerii już w sobotę, 11 lipca. Do zdobycia bezpłatne wejściówki na pokaz filmu „Green Book”.
3 Oscary, 8 innych nagród i 36 nominacji – tak prezentuje się dorobek amerykańskiego komediodramatu „Green Book” ze znakomitą rolą drugoplanową. W najbliższą sobotę Magnolia Park zaprasza do kina samochodowego, zlokalizowanego na parkingu centrum. – Ten nietypowy rodzaj kina z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością – zachęca Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park – „Green Book” nadaje się idealnie, ponieważ opowiada opartą na faktach historię kierowcy znanego pianisty. Część akcji dzieje się zatem w aucie – dodaje.
Miejscem kina samochodowego będzie plac parkingowy. Przed ekranem o wielkości 60 mkw. (10 na 6 metrów) przygotowano 100 miejsc parkingowych. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy w Punkcie Obsługi Klienta w Magnolia Park odebrać jedną ze 100 bezpłatnych wejściówek uprawniających do wjazdu. Bilety wydawane będą od 10 lipca – liczy się kolejność zgłoszeń. Bramy kina otworzą się o godz. 20.30, natomiast pokaz rozpocznie się o godz. 21.30. Na miejscu do kupienia będą napoje i przekąski, za które uczestnicy zapłacą wyłącznie kartą.
„Green Book” na początek, a co dalej? – Pracujemy nad całym cyklem seansów i repertuarem. Planujemy organizować kino samochodowe raz w miesiącu – zapowiada Marta Kocik.
– Oczywiście z zachowaniem wszystkich wymaganych zasad bezpieczeństwa wytyczonych dla kin plenerowych i samochodowych przez ministerstwo kultury – podkreśla.
W trosce o bezpieczeństwo Magnolia Park opracowała informacje dla uczestników, z którymi warto zapoznać się przed przyjazdem do kina. Trzeba np. wiedzieć, że do kina wjadą tylko samochody do 2 m wysokości i że będą ustawiane przez obsługę.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.