Komunikaty PR

Oscarowy hit w Twoim samochodzie

2020-07-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Magnolia Park zaprasza do kina samochodowego. Pierwszy seans na wielkim ekranie na parkingu galerii już w sobotę, 11 lipca. Do zdobycia bezpłatne wejściówki na pokaz filmu „Green Book”.

3 Oscary, 8 innych nagród i 36 nominacji – tak prezentuje się dorobek amerykańskiego komediodramatu „Green Book” ze znakomitą rolą drugoplanową. W najbliższą sobotę Magnolia Park zaprasza do kina samochodowego, zlokalizowanego na parkingu centrum. – Ten nietypowy rodzaj kina z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością – zachęca Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park – „Green Book” nadaje się idealnie, ponieważ opowiada opartą na faktach historię kierowcy znanego pianisty. Część akcji dzieje się zatem w aucie – dodaje.

Miejscem kina samochodowego będzie plac parkingowy. Przed ekranem o wielkości 60 mkw. (10 na 6 metrów) przygotowano 100 miejsc parkingowych. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy w Punkcie Obsługi Klienta w Magnolia Park odebrać jedną ze 100 bezpłatnych wejściówek uprawniających do wjazdu. Bilety wydawane będą od 10 lipca – liczy się kolejność zgłoszeń. Bramy kina otworzą się o godz. 20.30, natomiast pokaz rozpocznie się o godz. 21.30. Na miejscu do kupienia będą napoje i przekąski, za które uczestnicy zapłacą wyłącznie kartą.

„Green Book” na początek, a co dalej? – Pracujemy nad całym cyklem seansów i repertuarem. Planujemy organizować kino samochodowe raz w miesiącu – zapowiada Marta Kocik.
Oczywiście z zachowaniem wszystkich wymaganych zasad bezpieczeństwa wytyczonych dla kin plenerowych i samochodowych przez ministerstwo kultury – podkreśla.

W trosce o bezpieczeństwo Magnolia Park opracowała informacje dla uczestników, z którymi warto zapoznać się przed przyjazdem do kina. Trzeba np. wiedzieć, że do kina wjadą tylko samochody do 2 m wysokości i że będą ustawiane przez obsługę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.