Komunikaty PR

Papaya Young Creators zaprasza twórców opowieści.

2022-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania PYC Audio ( 0.02 MB )

Masz 20-35 lat, myślisz o sobie jak o narratorze czy narratorce i chcesz zaprezentować światu ciekawy pomysł na audio opowieść? Kategoria Audio Stories w konkursie Papaya Young Creators szuka właśnie Ciebie.

 

Papaya Young Creators to największy w naszym regionie świata program mentoringowy połączony z konkursem dla młodych talentów, w którym mogą oni zaproponować kreatywne pomysły na przedstawione zadania. Żeby wziąć w nim udział wystarczy zgłosić swój pomysł na reklamę, teledysk, audioserial lub nagrać materiał na TikTok. Po raz pierwszy jest w niej pięć tak bardzo różnych, autorskich i zróżnicowanych kategorii konkursowych, bogaty program pracy z mentorami i pół miliona złotych w budżecie nagród dla laureatów.

W tym roku organizatorzy udowadniają, że kreatywność nie musi obejmować jedynie ekspresji wizualnej.  Całkowitą nowością jest kategoria Audio Stories, która powstała we współpracy z Audioteką. W tej kategorii wyjątkowo liczy się dobra historia i sposób, w jaki będzie opowiedziana. To niezwykła formuła wyrazu, ponieważ całość twórczej ekspresji, fabuła i narracja, oparte są o głos. Stworzenie tu atrakcyjnej kreacji to oferta przede wszystkich dla twórców i twórczyń zainteresowanych storytelingiem i pisaniem scenariuszy. Osób, które wierzą w siłę słowa a dźwięk uważają za potężne narzędzie pracy z wyobraźnią.

 

- Coś, co odróżnia scenariusz filmowy od scenariusza do audio serialu, to fakt że tak naprawdę naszym obostrzeniem jest brak obostrzeń. Nawet najbardziej szalony pomysł, który w filmie może nie wyjść ze względów budżetowych, u nas jak najbardziej się przyjmie. – mówi Aleksandra Dąbrowska, Head of Production w Audiotece, współprzewodnicząca kategorii. 

 

Organizatorzy zachęcają uczestników, by ci pozwolili im usłyszeć swoją wyobraźnię. Kluczem do sukcesu jest zaplanowanie dla widzów prawdziwej audialnej podróży. Na początek należy stworzyć opis konceptu audio opowieści w postaci eksplikacji. Ważne, aby były to pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut.

 

- W kategorii Audio Stories twórcy mają pełną dowolność gatunkową. To może być audio serial sci-fi, reportaż, komedia, historia osadzona w dawnych czasach. Za pomocą dźwięku można pewne rzeczy budować w sposób wymagający mniejszych środków.  Nie ma potrzeby budowania ogromnych scenografii, tworzenia zaawansowanych kostiumów. Za pomocą dźwięku możemy przenieść się w przeszłość, jak i przyszłość. - Jonasz Tołopiło redaktor naczelny Papaya.Rocks, współrzewodniczący kategorii


W przypadku dostania się do finału na uczestników czeka napisanie scenariusza pierwszego odcinka i treatmentu całego serialu. Na tym etapie może liczyć na wsparcie mentorów i grupy jurorskiej, która przeprowadzi uczestników i uczestniczki przez ten proces.


Autorzy i autorki najciekawszych pomysłów zostaną ogłoszeni 14 kwietnia. W trakcie gali rozdania nagród Jury wyłoni najlepszy pomysł, który zostanie uhonorowany Nagrodą za Najlepszy pomysł w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya.Rocks w wysokości 10 000 PLN brutto.

Wszystko o kategorii, jak w regulaminowym terminie do 28 lutego opracować zgłoszenie z opisem konceptu i wszelkie dodatkowe wskazówki dostępne są na stronie www.papayayoungcreators.com. Prosimy o Twój głos!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.