Komunikaty PR

Papaya Young Creators zaprasza twórców opowieści.

2022-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania PYC Audio ( 0.02 MB )

Masz 20-35 lat, myślisz o sobie jak o narratorze czy narratorce i chcesz zaprezentować światu ciekawy pomysł na audio opowieść? Kategoria Audio Stories w konkursie Papaya Young Creators szuka właśnie Ciebie.

 

Papaya Young Creators to największy w naszym regionie świata program mentoringowy połączony z konkursem dla młodych talentów, w którym mogą oni zaproponować kreatywne pomysły na przedstawione zadania. Żeby wziąć w nim udział wystarczy zgłosić swój pomysł na reklamę, teledysk, audioserial lub nagrać materiał na TikTok. Po raz pierwszy jest w niej pięć tak bardzo różnych, autorskich i zróżnicowanych kategorii konkursowych, bogaty program pracy z mentorami i pół miliona złotych w budżecie nagród dla laureatów.

W tym roku organizatorzy udowadniają, że kreatywność nie musi obejmować jedynie ekspresji wizualnej.  Całkowitą nowością jest kategoria Audio Stories, która powstała we współpracy z Audioteką. W tej kategorii wyjątkowo liczy się dobra historia i sposób, w jaki będzie opowiedziana. To niezwykła formuła wyrazu, ponieważ całość twórczej ekspresji, fabuła i narracja, oparte są o głos. Stworzenie tu atrakcyjnej kreacji to oferta przede wszystkich dla twórców i twórczyń zainteresowanych storytelingiem i pisaniem scenariuszy. Osób, które wierzą w siłę słowa a dźwięk uważają za potężne narzędzie pracy z wyobraźnią.

 

- Coś, co odróżnia scenariusz filmowy od scenariusza do audio serialu, to fakt że tak naprawdę naszym obostrzeniem jest brak obostrzeń. Nawet najbardziej szalony pomysł, który w filmie może nie wyjść ze względów budżetowych, u nas jak najbardziej się przyjmie. – mówi Aleksandra Dąbrowska, Head of Production w Audiotece, współprzewodnicząca kategorii. 

 

Organizatorzy zachęcają uczestników, by ci pozwolili im usłyszeć swoją wyobraźnię. Kluczem do sukcesu jest zaplanowanie dla widzów prawdziwej audialnej podróży. Na początek należy stworzyć opis konceptu audio opowieści w postaci eksplikacji. Ważne, aby były to pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut.

 

- W kategorii Audio Stories twórcy mają pełną dowolność gatunkową. To może być audio serial sci-fi, reportaż, komedia, historia osadzona w dawnych czasach. Za pomocą dźwięku można pewne rzeczy budować w sposób wymagający mniejszych środków.  Nie ma potrzeby budowania ogromnych scenografii, tworzenia zaawansowanych kostiumów. Za pomocą dźwięku możemy przenieść się w przeszłość, jak i przyszłość. - Jonasz Tołopiło redaktor naczelny Papaya.Rocks, współrzewodniczący kategorii


W przypadku dostania się do finału na uczestników czeka napisanie scenariusza pierwszego odcinka i treatmentu całego serialu. Na tym etapie może liczyć na wsparcie mentorów i grupy jurorskiej, która przeprowadzi uczestników i uczestniczki przez ten proces.


Autorzy i autorki najciekawszych pomysłów zostaną ogłoszeni 14 kwietnia. W trakcie gali rozdania nagród Jury wyłoni najlepszy pomysł, który zostanie uhonorowany Nagrodą za Najlepszy pomysł w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya.Rocks w wysokości 10 000 PLN brutto.

Wszystko o kategorii, jak w regulaminowym terminie do 28 lutego opracować zgłoszenie z opisem konceptu i wszelkie dodatkowe wskazówki dostępne są na stronie www.papayayoungcreators.com. Prosimy o Twój głos!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.