Komunikaty PR

Papaya Young Creators zaprasza twórców opowieści.

2022-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania PYC Audio ( 0.02 MB )

Masz 20-35 lat, myślisz o sobie jak o narratorze czy narratorce i chcesz zaprezentować światu ciekawy pomysł na audio opowieść? Kategoria Audio Stories w konkursie Papaya Young Creators szuka właśnie Ciebie.

 

Papaya Young Creators to największy w naszym regionie świata program mentoringowy połączony z konkursem dla młodych talentów, w którym mogą oni zaproponować kreatywne pomysły na przedstawione zadania. Żeby wziąć w nim udział wystarczy zgłosić swój pomysł na reklamę, teledysk, audioserial lub nagrać materiał na TikTok. Po raz pierwszy jest w niej pięć tak bardzo różnych, autorskich i zróżnicowanych kategorii konkursowych, bogaty program pracy z mentorami i pół miliona złotych w budżecie nagród dla laureatów.

W tym roku organizatorzy udowadniają, że kreatywność nie musi obejmować jedynie ekspresji wizualnej.  Całkowitą nowością jest kategoria Audio Stories, która powstała we współpracy z Audioteką. W tej kategorii wyjątkowo liczy się dobra historia i sposób, w jaki będzie opowiedziana. To niezwykła formuła wyrazu, ponieważ całość twórczej ekspresji, fabuła i narracja, oparte są o głos. Stworzenie tu atrakcyjnej kreacji to oferta przede wszystkich dla twórców i twórczyń zainteresowanych storytelingiem i pisaniem scenariuszy. Osób, które wierzą w siłę słowa a dźwięk uważają za potężne narzędzie pracy z wyobraźnią.

 

- Coś, co odróżnia scenariusz filmowy od scenariusza do audio serialu, to fakt że tak naprawdę naszym obostrzeniem jest brak obostrzeń. Nawet najbardziej szalony pomysł, który w filmie może nie wyjść ze względów budżetowych, u nas jak najbardziej się przyjmie. – mówi Aleksandra Dąbrowska, Head of Production w Audiotece, współprzewodnicząca kategorii. 

 

Organizatorzy zachęcają uczestników, by ci pozwolili im usłyszeć swoją wyobraźnię. Kluczem do sukcesu jest zaplanowanie dla widzów prawdziwej audialnej podróży. Na początek należy stworzyć opis konceptu audio opowieści w postaci eksplikacji. Ważne, aby były to pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut.

 

- W kategorii Audio Stories twórcy mają pełną dowolność gatunkową. To może być audio serial sci-fi, reportaż, komedia, historia osadzona w dawnych czasach. Za pomocą dźwięku można pewne rzeczy budować w sposób wymagający mniejszych środków.  Nie ma potrzeby budowania ogromnych scenografii, tworzenia zaawansowanych kostiumów. Za pomocą dźwięku możemy przenieść się w przeszłość, jak i przyszłość. - Jonasz Tołopiło redaktor naczelny Papaya.Rocks, współrzewodniczący kategorii


W przypadku dostania się do finału na uczestników czeka napisanie scenariusza pierwszego odcinka i treatmentu całego serialu. Na tym etapie może liczyć na wsparcie mentorów i grupy jurorskiej, która przeprowadzi uczestników i uczestniczki przez ten proces.


Autorzy i autorki najciekawszych pomysłów zostaną ogłoszeni 14 kwietnia. W trakcie gali rozdania nagród Jury wyłoni najlepszy pomysł, który zostanie uhonorowany Nagrodą za Najlepszy pomysł w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya.Rocks w wysokości 10 000 PLN brutto.

Wszystko o kategorii, jak w regulaminowym terminie do 28 lutego opracować zgłoszenie z opisem konceptu i wszelkie dodatkowe wskazówki dostępne są na stronie www.papayayoungcreators.com. Prosimy o Twój głos!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.