Papaya Young Creators zaprasza twórców opowieści.
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Masz 20-35 lat, myślisz o sobie jak o narratorze czy narratorce i chcesz zaprezentować światu ciekawy pomysł na audio opowieść? Kategoria Audio Stories w konkursie Papaya Young Creators szuka właśnie Ciebie.
Papaya Young Creators to największy w naszym regionie świata program mentoringowy połączony z konkursem dla młodych talentów, w którym mogą oni zaproponować kreatywne pomysły na przedstawione zadania. Żeby wziąć w nim udział wystarczy zgłosić swój pomysł na reklamę, teledysk, audioserial lub nagrać materiał na TikTok. Po raz pierwszy jest w niej pięć tak bardzo różnych, autorskich i zróżnicowanych kategorii konkursowych, bogaty program pracy z mentorami i pół miliona złotych w budżecie nagród dla laureatów.
W tym roku organizatorzy udowadniają, że kreatywność nie musi obejmować jedynie ekspresji wizualnej. Całkowitą nowością jest kategoria Audio Stories, która powstała we współpracy z Audioteką. W tej kategorii wyjątkowo liczy się dobra historia i sposób, w jaki będzie opowiedziana. To niezwykła formuła wyrazu, ponieważ całość twórczej ekspresji, fabuła i narracja, oparte są o głos. Stworzenie tu atrakcyjnej kreacji to oferta przede wszystkich dla twórców i twórczyń zainteresowanych storytelingiem i pisaniem scenariuszy. Osób, które wierzą w siłę słowa a dźwięk uważają za potężne narzędzie pracy z wyobraźnią.
- Coś, co odróżnia scenariusz filmowy od scenariusza do audio serialu, to fakt że tak naprawdę naszym obostrzeniem jest brak obostrzeń. Nawet najbardziej szalony pomysł, który w filmie może nie wyjść ze względów budżetowych, u nas jak najbardziej się przyjmie. – mówi Aleksandra Dąbrowska, Head of Production w Audiotece, współprzewodnicząca kategorii.
Organizatorzy zachęcają uczestników, by ci pozwolili im usłyszeć swoją wyobraźnię. Kluczem do sukcesu jest zaplanowanie dla widzów prawdziwej audialnej podróży. Na początek należy stworzyć opis konceptu audio opowieści w postaci eksplikacji. Ważne, aby były to pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut.
- W kategorii Audio Stories twórcy mają pełną dowolność gatunkową. To może być audio serial sci-fi, reportaż, komedia, historia osadzona w dawnych czasach. Za pomocą dźwięku można pewne rzeczy budować w sposób wymagający mniejszych środków. Nie ma potrzeby budowania ogromnych scenografii, tworzenia zaawansowanych kostiumów. Za pomocą dźwięku możemy przenieść się w przeszłość, jak i przyszłość. - Jonasz Tołopiło redaktor naczelny Papaya.Rocks, współrzewodniczący kategorii
W przypadku dostania się do finału na uczestników czeka napisanie scenariusza pierwszego odcinka i treatmentu całego serialu. Na tym etapie może liczyć na wsparcie mentorów i grupy jurorskiej, która przeprowadzi uczestników i uczestniczki przez ten proces.
Autorzy i autorki najciekawszych pomysłów zostaną ogłoszeni 14 kwietnia. W trakcie gali rozdania nagród Jury wyłoni najlepszy pomysł, który zostanie uhonorowany Nagrodą za Najlepszy pomysł w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya.Rocks w wysokości 10 000 PLN brutto.
Wszystko o kategorii, jak w regulaminowym terminie do 28 lutego opracować zgłoszenie z opisem konceptu i wszelkie dodatkowe wskazówki dostępne są na stronie www.papayayoungcreators.com. Prosimy o Twój głos!
![Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1350063826,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
![IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV](/files/_uploaded/glownekonf_1785560467,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
![Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin](/files/_uploaded/glownekonf_538594455,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.