„Piątki w akcji” w Warner TV
Warszawa, Polska, 24.03.2022. Podróż w czasie? Nic trudnego. Zwierzęta na ukrytej, tajemniczej wyspie? Są zdumiewające: jak miniaturowe słonie. Nadejście kosmitów? Wbrew oczekiwaniom nie następuje z kosmosu, a z głębi oceanu. Wielkie rozszczepienie Ziemi wzdłuż całego globu? Wydarza się nagle. Bioniczne serce, które działa lepiej niż ludzkie? Na wyciągnięcie ręki. W filmach z cyklu „Piątki w akcji” zwroty fabularne to nie wydmuszki, a prawdziwe zaskoczenia. Początek emisji już od 1 kwietnia o 21:00 w Warner TV.
Obsada kwietniowej odsłony cyklu to gwiazdy kina akcji – zabłysnęły już w niejednym przygodowym tytule. Michael Fassbender jest znany z serii o superbohaterskich X-Menach, Dwayne „The Rock” Johnson to mistrz przygodowych filmów, których akcja dzieje się w tropikach, Josh Hutcherson zyskał światową sławę dzięki „Igrzyskom śmierci”, a Jackie Chan to legenda filmów sztuk walki z komediowym aspektem. Między innymi dzięki nim filmy z kwietniowego cyklu Warner TV są tak spektakularne.
Reżyser i scenarzyści „Assassin’s Creed” szukali sposobów, żeby przenieść wymiar gry na duży ekran. W grze postaci są transportowane do przeszłości swoich przodków za pomocą wysoce rozwiniętej technologii – urządzenia Animus, które zapisuje genetyczną pamięć ludzi. W komputerowej wersji ma ono postać prostego stołu, lecz w filmie reżyser Justin Kurzel pokazał Animus jako bioniczne, gigantyczne ramię, które utrzymuje człowieka podczas przenoszenia w czasie.
„San Andreas” i „Podróż na Tajemniczą Wyspę”, to popisowe produkcje największej gwiazdy ich obsady: Dwayne’a „The Rocka” Johnsona. Kanadyjczyk rozpoczynał swoją karierę jako zawodowy wrestler i te umiejętności wciąż przydają mu się na planach filmowych. W pierwszej z dwóch produkcji wyrusza na ratunek Ziemi, której grozi naturalna katastrofa. W drugiej dowodzi wyprawą na Tajemniczą Wyspę, która ma na celu znalezienie dziadka głównego bohatera i dotarcie do mitycznej Atlantydy. W prawdziwym życiu The Rock również ma predyspozycje, by prowadzić wyprawy i rozwiązywać tajemnicze sprawy: potrafi wykonać prawie każdy skok kaskaderski, a z wykształcenia jest kryminologiem.
Ostatnie dwa tytuły w cyklu „Piątki w akcji” mają cyberpunkowe klimaty. „Pacific Rim” to produkcja z gwiazdorską obsadą, a wśród niej m.in. Idris Elba, Charlie Hunnam czy Charlie Day, w reżyserii mistrza kina fantazji: Guillermo del Toro. W produkcji sci-fi główni bohaterowie muszą powstrzymać kosmitów, którzy wyszli z głębi oceanu. Sterują gigantycznymi robotami – jedyne maszyny, które mogą dorównać przybyszom z kosmosu. Cykl zakończy emisja filmu „Krwawa rozgrywka” o pościgu pomiędzy policjantem i bionicznie usprawnionym przeciwnikiem. Po jednej z walk zostają zamrożeni – budzą się w niezmienionym stanie wiele dekad później. Choć czasy się zmieniają, natura ich pościgu pozostaje taka sama. `
Plan emisji:
01.04, godz. 21:00 – „Assassin’s Creed”
08.04, godz. 20:40 – „San Andreas”
15.04, godz. 21:50 – „Podróż na Tajemniczą Wyspę”
22.04, godz. 20:55 – „Pacific Rim”
29.04, godz. 21:10 – „Krwawa rozgrywka”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.