„Piątki w akcji” w Warner TV
Warszawa, Polska, 24.03.2022. Podróż w czasie? Nic trudnego. Zwierzęta na ukrytej, tajemniczej wyspie? Są zdumiewające: jak miniaturowe słonie. Nadejście kosmitów? Wbrew oczekiwaniom nie następuje z kosmosu, a z głębi oceanu. Wielkie rozszczepienie Ziemi wzdłuż całego globu? Wydarza się nagle. Bioniczne serce, które działa lepiej niż ludzkie? Na wyciągnięcie ręki. W filmach z cyklu „Piątki w akcji” zwroty fabularne to nie wydmuszki, a prawdziwe zaskoczenia. Początek emisji już od 1 kwietnia o 21:00 w Warner TV.
Obsada kwietniowej odsłony cyklu to gwiazdy kina akcji – zabłysnęły już w niejednym przygodowym tytule. Michael Fassbender jest znany z serii o superbohaterskich X-Menach, Dwayne „The Rock” Johnson to mistrz przygodowych filmów, których akcja dzieje się w tropikach, Josh Hutcherson zyskał światową sławę dzięki „Igrzyskom śmierci”, a Jackie Chan to legenda filmów sztuk walki z komediowym aspektem. Między innymi dzięki nim filmy z kwietniowego cyklu Warner TV są tak spektakularne.
Reżyser i scenarzyści „Assassin’s Creed” szukali sposobów, żeby przenieść wymiar gry na duży ekran. W grze postaci są transportowane do przeszłości swoich przodków za pomocą wysoce rozwiniętej technologii – urządzenia Animus, które zapisuje genetyczną pamięć ludzi. W komputerowej wersji ma ono postać prostego stołu, lecz w filmie reżyser Justin Kurzel pokazał Animus jako bioniczne, gigantyczne ramię, które utrzymuje człowieka podczas przenoszenia w czasie.
„San Andreas” i „Podróż na Tajemniczą Wyspę”, to popisowe produkcje największej gwiazdy ich obsady: Dwayne’a „The Rocka” Johnsona. Kanadyjczyk rozpoczynał swoją karierę jako zawodowy wrestler i te umiejętności wciąż przydają mu się na planach filmowych. W pierwszej z dwóch produkcji wyrusza na ratunek Ziemi, której grozi naturalna katastrofa. W drugiej dowodzi wyprawą na Tajemniczą Wyspę, która ma na celu znalezienie dziadka głównego bohatera i dotarcie do mitycznej Atlantydy. W prawdziwym życiu The Rock również ma predyspozycje, by prowadzić wyprawy i rozwiązywać tajemnicze sprawy: potrafi wykonać prawie każdy skok kaskaderski, a z wykształcenia jest kryminologiem.
Ostatnie dwa tytuły w cyklu „Piątki w akcji” mają cyberpunkowe klimaty. „Pacific Rim” to produkcja z gwiazdorską obsadą, a wśród niej m.in. Idris Elba, Charlie Hunnam czy Charlie Day, w reżyserii mistrza kina fantazji: Guillermo del Toro. W produkcji sci-fi główni bohaterowie muszą powstrzymać kosmitów, którzy wyszli z głębi oceanu. Sterują gigantycznymi robotami – jedyne maszyny, które mogą dorównać przybyszom z kosmosu. Cykl zakończy emisja filmu „Krwawa rozgrywka” o pościgu pomiędzy policjantem i bionicznie usprawnionym przeciwnikiem. Po jednej z walk zostają zamrożeni – budzą się w niezmienionym stanie wiele dekad później. Choć czasy się zmieniają, natura ich pościgu pozostaje taka sama. `
Plan emisji:
01.04, godz. 21:00 – „Assassin’s Creed”
08.04, godz. 20:40 – „San Andreas”
15.04, godz. 21:50 – „Podróż na Tajemniczą Wyspę”
22.04, godz. 20:55 – „Pacific Rim”
29.04, godz. 21:10 – „Krwawa rozgrywka”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.