Komunikaty PR

Platforma VOD Entclick w nowej odsłonie

2021-12-17  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Bardyszewski
PR consultants

Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl

Objęta kuratelą Tomasza Raczka platforma VOD Entclick wystartowała w zupełnie nowej odsłonie. Na widzów poszukujących klasycznych pozycji kina w jakości HD i 4K czekają m.in. unowocześniony design oraz bardziej intuicyjny interfejs. Każdy z filmów można wypożyczyć na 3 dni w jednakowej, znacznie niższej niż dotychczas cenie.

Entclick zadebiutował w kwietniu br. jako miejsce adresowane do osób poszukujących klasycznych tytułów w doskonałej jakości. Udostępniona właśnie najnowsza odsłona platformy przynosi cały szereg usprawnień, dzięki którym ich wypożyczanie i oglądanie staje się o wiele przyjemniejszym doświadczeniem. Jedną z głównych nowości jest znacznie niższa, jednakowa dla filmów w jakości HD i 4K cena, która wynosi 5,90 zł. Widzowie zyskali też możliwość wypożyczania cyklicznie zmieniających się pakietów. W każdym z nich znajduje się kilka tematycznie połączonych filmów, które są dostępne w jeszcze lepszej ofercie cenowej.

Najważniejsza zmiana objęła zaplecze technologiczne platformy, co pozwoliło nadać jej zupełnie nową szatę graficzną, jak również wprowadzić cały szereg przydatnych funkcji. Wszystkie filmy posiadają teraz czytelne oznaczenie jakości, w jakiej są dostępne i umożliwiają zapisywanie ich do obejrzenia na później. Można też wyszukiwać je po tytułach oraz – dzięki systemowi hiperłączy - filtrować po nazwiskach aktorów, reżyserów czy scenarzystów. Widzowie mogą ponadto utworzyć w ramach jednego konta nawet pięć dodatkowych profili - w tym również takie, które posiadają ograniczenie rodzicielskie. Całości dopełniają szybkie płatności bez konieczności podpinania karty, obsługa kodów promocyjnych oraz mające pojawić się już wkrótce aplikacje na telewizory i urządzenia mobilne.

- Pierwsza odsłona Entclicka była swego rodzaju pilotażem, który udowodnił nam, że na polskim rynku jest miejsce dla serwisu VOD oferującego niekoniecznie nowe, ale zawsze wartościowe tytuły w wysokiej jakości. Nowe zaplecze technologiczne daje nam o wiele więcej możliwości rozwoju i sprawia, że platforma jest znacznie przyjaźniejsza w użytkowaniu – mówi Emilia Ciszewska,  prezes zarządu Nan Media. - Do naszej biblioteki w dalszym ciągu będą trafiały niepodważalne klasyki, kultowe pozycje kina gatunkowego oraz mniej znane, ale interesujące filmy, do których legalny dostęp był w Polsce często niemożliwy – dodaje.

Entclick działa w modelu TVoD (Transactional Video on Demand), co oznacza, że widzowie płacą za wybrane tytuły lub pakiety uzyskując do nich czasowy dostęp. Na platformie można znaleźć filmy w jakości HD i 4K, w tym odrestaurowane i poddane rekonstrukcji cyfrowej. Wszystkie opatrzone są polskimi napisami, a znaczna część także lektorem.

- Od kwietnia udało nam się zgromadzić na Entclicku fantastyczną kolekcję obrazów m.in. braci Coenów, Kurosawy, Buñuela, Olivera Stona czy Coppoli. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będzie można je zobaczyć nie tylko w nowej odsłonie i niższej cenie, ale też już wkrótce na ekranach telewizorów. W przypadku filmów w jakości 4K, których mamy już dużą kolekcję, a będzie jeszcze większa, to świetne i niezbędne posunięcie" - mówi Tomasz Raczek, kurator najlepszych filmów na Entclick.com.

Nowy Entclick działa w oparciu o rozwiązanie Redge Media, stworzone i rozwijane przez Redge Technologies. Z uwagi na zmianę platformy technologicznej korzystanie z nowej odsłony przez obecnych użytkowników wiąże się z koniecznością ponownej rejestracji na stronie entclick.com. Można zrobić to standardowo przy użyciu adresu e-mail, jak również korzystając z konta Google lub Facebook.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.