Platige Image prezentuje showreel z najnowszymi reklamami
Kultowy spot dla marki Żubr, pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem, Conor McGregor w kampanii realizowanej dla XTB i nagradzana animacja promująca turystykę w Australii, to tylko wybrane produkcje Platige Image, które zobaczymy w najnowszym commercial showreelu.
Jedno z najbardziej rozpoznawalnych za granicą polskich studiów postprodukcyjnych i produkcyjnych przygotowało montaż prezentujący wybrane reklamy przygotowane m.in. na rynki USA, Australijski oraz oczywiście Polski.
Platige Image realizuje reklamy niemal od samego początku istnienia firmy, czyli od ponad 25 lat. Znana i lubiana seria spotów Żubra i z Żubrem w roli głównej to tylko przykład docenionych zarówno przez widzów, jak i specjalistów z branży produkcji. Studio ma na swoim koncie wiele prestiżowych realizacji nie tylko dla branży motoryzacyjnej, spożywczej, ale także paliwowej czy elektronicznej.
Commercial Showreel 2023 zmontowała Magdalena Mikołajczyk. Oprawę muzyczną skomponował Łukasz Moszczyński, a za SFX odpowiadał zespół Soundly by Platige. Film można obejrzeć na kanale YouTube: PlatigeImage.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.