Platige Image spełnia świąteczne życzenia
Platige Image przygotowało świąteczną animację, w której załoga statku kosmicznego wcielając się w rolę świętego Mikołaja przemierza galaktykę, aby spełnić świąteczne marzenia. Ponad dwuminutowy film został stworzony przy użyciu silnika Unreal Engine 5.
Załoga krążącego w przestworzach statku kosmicznego odbiera wiadomość „Help”. Natychmiast obrany zostaje nowy kurs. Po chwili widzimy jak pojazd, w kształcie logo studia Platige Image, ląduje na rozgrzanych piaskach bezkresnej pustyni zamieszkałej przez dziwaczne istoty. Rozpoczyna się misja ratunkowa. Nie jest ona łatwa, bowiem droga, którą przemierza łazik planetarny wiedzie przez pełne niebezpieczeństw wyschnięte dno morza oraz złowrogie góry. W końcu jednak udaje się dotrzeć do celu. Okazuje się, że nadawca komunikatu to robot, zaś treść wiadomości jest fragmentem listu do świętego Mikołaja.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się, co było w napisanym przez robota liście do św. Mikołaja i czy załodze statku Platige Image uda się wypełnić misję koniecznie obejrzyjcie film (https://vimeo.com/platigeimage/christmasstory).
Jeśli spodobały się wam bożonarodzeniowe przygody załogi statku Platige Image zobaczcie jak wyglądała wielkanocna misja „platiżan” (https://vimeo.com/platigeimage/happyeaster). Warto dodać, że dziewiczy lot statku Platige doceniło jury Austalian Effects & Animation Festival przyznając srebrną nagrodę w kategorii animacji krótkometrażowych.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.