Pokaz serialu „Wilk” w programie Kina Zachodzącego Słońca Kinoteki 28 czerwca
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
W środę 28 czerwca w ramach Kina Zachodzącego Słońca odbędzie się pokaz drugiego sezonu “Wilka”. Pół godziny przed projekcją, o 21:00, rozpocznie się krótkie spotkanie z reżyserem serialu Janem Dybusem. Wstęp wolny.
WILK to historia o nowym pokoleniu, wchodzącym dopiero w dorosłe życie. O ich problemach, kryzysie tożsamości, dorastaniu. To uniwersalna opowieść o tym, że każdy młody człowiek prowadzi walkę o rzeczywistość, w której przyjdzie mu żyć. Na ekranie m.in. Jessica Polak, Waleria Gorobets, Hubert Urbański, Kuqe 2115, Tromba oraz Bedoes. Serial jest owocem współpracy CANAL+ i Papaya Films.
Jan Dybus (l. 25) to przedstawiciel młodego pokolenia twórców, który w warsztacie pracy ceni sobie krótkie historie i dynamicznych formy ich prezentacji. Za produkcję serialu ze strony Papaya Films odpowiadają Kacper Sawicki i Michał Wojciechowski.
Kino Zachodzącego Słońca to projekt mający zaprezentować bogactwo i różnorodność repertuaru warszawskiej Kinoteki. Darmowe pokazy odbywają się w kinie plenerowym przed Pałacem Kultury i Nauki.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.