Połączyła ich miłość do kina - akcja Cinema City
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
6 lutego wystartował kinowy konkurs randkowy „Połączyła ich miłość do kina”. Wybierz się do kina ze swoją (lepszą) połówką lub – jeśli jesteś singlem – znajdź idealną parę i świętuj w filmowym stylu. Wszystko dzięki akcji walentynkowej Cinema City prowadzonej na stronie www.filmowarandka.pl, która trwać będzie aż do końca lutego!
Tylko do was należy decyzja jaki film wybierzecie na wyjątkową randkę, a już 10 lutego startują gorące premiery. Być może zechcecie wspólnie przekonać się, czy Jack miał szansę znaleźć schronienie na dryfujących w oceanie drzwiach, co łatwiej będzie dostrzec na największym kinowym ekranie IMAX lub poczuć na własnej skórze przechyły tonącego statku podczas seansu w formacie 4DX? W Cinema City świętujemy 25. rocznicę premiery hitu wszechczasów „Titanic” pierwszymi w historii pokazami tego filmu w formatach IMAX i 4DX. Wielbicieli gorących romansów skusi polski film „Heaven in Hell”, a z walentynkowym nastrojem kojarzyć się mogą też Salma Hayek i Channing Tatum, których zobaczymy premierowo w „Magic Mike: Ostatni taniec”. 14 lutego, dokładnie w dniu świętego Walentego, Cinema City zaprasza na przedpremierowe pokazy filmu „Plan na miłość” – brytyjskiej komedii romantycznej z samą Emmą Thompson. Partnerem Weekendu Walentynkowego w Cinema City jest SILAN.
Jak grać, aby wygrać?
W akcji „Połączyła ich miłość do kina” biorą udział zarówno pary jak i single. Wystarczy wejść na www.filmowarandka.pl, zarejestrować się i rozwiązać quiz. Jeśli jesteś w szczęśliwym związku, twój partner lub partnerka rozwiązują ten sam quiz. Ci, którzy zadeklarowali się jako single pod koniec quizu zobaczą listę dopasowanych do nich innych użytkowników. Pozostaje jedynie porozmawiać za pośrednictwem chatu na stronie i umówić się na filmową randkę w kinie. Pary, które będą miały 100% wspólnych odpowiedzi w quizie otrzymają 1 bilet gratis. Każdy otrzyma osobno kod, a połączone i okazane w kinie dają jeden bilet prezencie lub zniżki do 70% na ofertę specjalną duet! Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.filmowarandka.pl.
Repertuar dostępny na www.cinema-city.pl

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.