Połączyła ich miłość do kina - akcja Cinema City
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
6 lutego wystartował kinowy konkurs randkowy „Połączyła ich miłość do kina”. Wybierz się do kina ze swoją (lepszą) połówką lub – jeśli jesteś singlem – znajdź idealną parę i świętuj w filmowym stylu. Wszystko dzięki akcji walentynkowej Cinema City prowadzonej na stronie www.filmowarandka.pl, która trwać będzie aż do końca lutego!
Tylko do was należy decyzja jaki film wybierzecie na wyjątkową randkę, a już 10 lutego startują gorące premiery. Być może zechcecie wspólnie przekonać się, czy Jack miał szansę znaleźć schronienie na dryfujących w oceanie drzwiach, co łatwiej będzie dostrzec na największym kinowym ekranie IMAX lub poczuć na własnej skórze przechyły tonącego statku podczas seansu w formacie 4DX? W Cinema City świętujemy 25. rocznicę premiery hitu wszechczasów „Titanic” pierwszymi w historii pokazami tego filmu w formatach IMAX i 4DX. Wielbicieli gorących romansów skusi polski film „Heaven in Hell”, a z walentynkowym nastrojem kojarzyć się mogą też Salma Hayek i Channing Tatum, których zobaczymy premierowo w „Magic Mike: Ostatni taniec”. 14 lutego, dokładnie w dniu świętego Walentego, Cinema City zaprasza na przedpremierowe pokazy filmu „Plan na miłość” – brytyjskiej komedii romantycznej z samą Emmą Thompson. Partnerem Weekendu Walentynkowego w Cinema City jest SILAN.
Jak grać, aby wygrać?
W akcji „Połączyła ich miłość do kina” biorą udział zarówno pary jak i single. Wystarczy wejść na www.filmowarandka.pl, zarejestrować się i rozwiązać quiz. Jeśli jesteś w szczęśliwym związku, twój partner lub partnerka rozwiązują ten sam quiz. Ci, którzy zadeklarowali się jako single pod koniec quizu zobaczą listę dopasowanych do nich innych użytkowników. Pozostaje jedynie porozmawiać za pośrednictwem chatu na stronie i umówić się na filmową randkę w kinie. Pary, które będą miały 100% wspólnych odpowiedzi w quizie otrzymają 1 bilet gratis. Każdy otrzyma osobno kod, a połączone i okazane w kinie dają jeden bilet prezencie lub zniżki do 70% na ofertę specjalną duet! Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.filmowarandka.pl.
Repertuar dostępny na www.cinema-city.pl

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.