Połączyła ich miłość do kina - akcja Cinema City
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
6 lutego wystartował kinowy konkurs randkowy „Połączyła ich miłość do kina”. Wybierz się do kina ze swoją (lepszą) połówką lub – jeśli jesteś singlem – znajdź idealną parę i świętuj w filmowym stylu. Wszystko dzięki akcji walentynkowej Cinema City prowadzonej na stronie www.filmowarandka.pl, która trwać będzie aż do końca lutego!
Tylko do was należy decyzja jaki film wybierzecie na wyjątkową randkę, a już 10 lutego startują gorące premiery. Być może zechcecie wspólnie przekonać się, czy Jack miał szansę znaleźć schronienie na dryfujących w oceanie drzwiach, co łatwiej będzie dostrzec na największym kinowym ekranie IMAX lub poczuć na własnej skórze przechyły tonącego statku podczas seansu w formacie 4DX? W Cinema City świętujemy 25. rocznicę premiery hitu wszechczasów „Titanic” pierwszymi w historii pokazami tego filmu w formatach IMAX i 4DX. Wielbicieli gorących romansów skusi polski film „Heaven in Hell”, a z walentynkowym nastrojem kojarzyć się mogą też Salma Hayek i Channing Tatum, których zobaczymy premierowo w „Magic Mike: Ostatni taniec”. 14 lutego, dokładnie w dniu świętego Walentego, Cinema City zaprasza na przedpremierowe pokazy filmu „Plan na miłość” – brytyjskiej komedii romantycznej z samą Emmą Thompson. Partnerem Weekendu Walentynkowego w Cinema City jest SILAN.
Jak grać, aby wygrać?
W akcji „Połączyła ich miłość do kina” biorą udział zarówno pary jak i single. Wystarczy wejść na www.filmowarandka.pl, zarejestrować się i rozwiązać quiz. Jeśli jesteś w szczęśliwym związku, twój partner lub partnerka rozwiązują ten sam quiz. Ci, którzy zadeklarowali się jako single pod koniec quizu zobaczą listę dopasowanych do nich innych użytkowników. Pozostaje jedynie porozmawiać za pośrednictwem chatu na stronie i umówić się na filmową randkę w kinie. Pary, które będą miały 100% wspólnych odpowiedzi w quizie otrzymają 1 bilet gratis. Każdy otrzyma osobno kod, a połączone i okazane w kinie dają jeden bilet prezencie lub zniżki do 70% na ofertę specjalną duet! Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.filmowarandka.pl.
Repertuar dostępny na www.cinema-city.pl
Nowość w Romance TV – Kryminał z Bolzano
NAJNOWSZY KONCERT BEHEMOTHA I INNI POLSCY ARTYŚCI NA ARTE.TV
Platige Image prezentuje VFX Showreel
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.