Popcorn w kinie przez miesiąc gratis? Tylko teraz w abonamencie Cinema City
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
Dla tych, którzy kochają filmy bez limitu, tak bardzo jak kinowe przekąski, Cinema City przygotowało niesamowicie smaczną promocję kinową! Każdy, kto do 16 kwietnia przystąpi do programu abonamentowego Cinema City Unlimited będzie mógł odbierać popcorn w kinie zupełnie za darmo, i to przez cały miesiąc! Ze specjalnym kodem nowi posiadacze Unlimited raz dziennie, przez 30 dni, dostaną w prezencie porcję najbardziej lubianej kinowej przekąski. To jeszcze więcej korzyści jedynego w Polsce abonamentu kinowego Unlimited w Cinema City.
Akcja trwa w dniach od 7 do 16 kwietnia 2023 roku i nie wymaga żadnych dodatkowych zgłoszeń. Każdy kto w tych dniach przystąpi do programu Unlimited otrzyma kod na wskazany przy rejestracji adres email. Kod ten upoważnia do odbioru jednego popcornu (1,5l) gratis dziennie, przez 30 dni od jego aktywowania lub do 31 maja 2023 roku. Aby w pełni skorzystać z puli nagród należy aktywować kod najpóźniej 30 kwietnia. Posiadacze kodu odbiorą popcorn okazując aktywną kartę Unlimited oraz bilet na seans odbywający się w danym dniu.
Wszelkie szczegóły promocji dostępne są na stronie www.cinema-city.pl/unlimited
Jakie korzyści daje Unlimited?
Cinema City Unlimited to pierwszy i jedyny w Polsce kinowy program abonamentowy oferujący możliwość oglądania filmów w kinowym fotelu bez limitów, mając do dyspozycji ponad 200 premier każdego roku. Dodatkowo posiadacze karty Unlimited mogą korzystać z rabatów na zakupy w barach i kawiarniach sieci kin oraz uczestniczyć w pokazach przedpremierowych i promocjach tylko dla klubowiczów. Dzięki dedykowanym ofertom dla posiadaczy kart Unlimited, takim jak program „Polecaj Unlimited” czy „Rok filmów za darmo” z bankiem Credit Agricole, członkostwo w programie może być darmowe nawet przez 12 miesięcy. Wszystkie korzyści posiadania abonamentu kinowego Cinema City Unlimited dostępne są na stronie: https://www.cinema-city.pl/static/pl/pl/unlimited

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.