Komunikaty PR

Premiera „Everwood” w Warner TV

2022-06-21  |  10:00
Biuro prasowe

Serial „Everwood” był pierwszym aktorskim domem dla wielu przyszłych gwiazd Hollywood. Emily VanCamp, Chris Pratt, Kristen Bell – wszyscy oni pojawili się w produkcji o amerykańskiej rodzinie, która sprowadziła się do tytułowego miasteczka z Nowego Jorku. Widzowie będą mogli śledzić losy Brownów, Abbottów i innych mieszkańców podczas emisji wszystkich 4 sezonów. Premiera w Warner TV już w czwartek 23 czerwca o 17:10.

 

Emily VanCamp i Chris Pratt wcielili się w rolę nastoletniego rodzeństwa Abbottów. Mieszkali wraz z rodziną w tytułowym miasteczku Everwood. Wkrótce mieli poznać rodzeństwo Brownów, które przyjechało tam razem z ojcem, lekarzem Andym, po śmierci ich matki.

To właśnie rodzina Brownów znajduje się w centrum wydarzeń serialu. Jednak inne postaci były na tyle intrygujące, że pozwoliły wcielającym się w nie młodym odtwórcom i odtwórczyniom ról na popis ich umiejętności aktorskich. W ten sposób VanCamp i Pratt, a także początkująca aktorka Kristen Bell, zyskali trampolinę do kariery w Hollywood. Dziś są jednymi z topowych nazwisk w branży. Na planie serialu pojawili się również laureat Oscara J.K. Simmons i legenda amerykańskiej branży filmowej Betty White.

Serial „Everwood” rozpoczyna się dramatycznym wydarzeniem. Neurochirurg Andy Brown (Treat Williams) traci żonę, a jego dzieci, 15-letni Ephram (Gregory Smith) i 9-letnia Delia (Vivien Cardone), matkę. W obliczu rodzinnej tragedii lekarz uświadamia sobie, że jego relacje z dziećmi są nadszarpnięte, gdyż przedkładał pracę nad rodzinę. Postanawia zmienić ten stan rzeczy i zacząć życie na nowo, by zbliżyć się do córki i syna. Rozpoczyna pracę w miejscowej klinice. Konfrontuje się z przeszłością, a dzięki temu niespodziewanie tworzy nowe relacje i poznaje życie od innej strony.

Choć większość materiału kręcono w Utah, plan pierwszych odcinków znajdował się w kanadyjskim Calgary. Temperatury były skrajnie niskie: w trakcie panelu z okazji 15-lecia serialu w 2017 roku, Vivien Cardone zdradziła, że jej przymarznięte rzęsy przypominały małe sople lodowe. Aktorzy i reszta ekipy filmowej przyznali, że przeprowadzka do Utah była wyczekiwana, ale wspominają te wydarzenia z rozbawieniem. W trakcie kręcenia wszystkich sezonów serialu obsada zbliżyła się do siebie niczym prawdziwa rodzina.

 

Emisja:

Premiera serialu w czwartek 23 czerwca o 17:10 w Warner TV.

Emisja nowych odcinków od poniedziałku do piątku o 17:10 i 18:05.

Emisja powtórna od poniedziałku do piątku o 13:30 i 14:25.

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.