Premiera na Wielkanoc – nowy mini-serial „Dzikie fale – Nic się nie ukryje”
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Tegoroczna Wielkanoc w Romance TV będzie bardzo tajemnicza i pełna emocji! Stacja zaprasza na cztery odcinki nowego mini-serialu „Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, które widzowie obejrzą w Wielkanocną Niedzielę i Poniedziałek o godz. 20:00 i 21:55.
W Wielkanoc zrobi się w Romance TV bardzo tajemniczo! Czteroczęściowy mini-serial „Dzikie fale – Nic się nie ukryje” bazujący na serii powieści o tym samym tytule autorstwa Christiane Sadlo, czyli doskonale znanej widzom stacji Ingi Lindström, przeniesie nas do Bretanii. Policjantka Marie, postrzelona podczas jednej z akcji w Paryżu, pracuje tam nad swoimi trudnymi relacjami z ojcem. Marie spotyka Paula, który po postrzeleniu udzielił jej pierwszej pomocy. Wspólnie próbują wyjaśnić serię tajemniczych wydarzeń, w które zamieszane są również ich rodziny...
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 1, 31 marca godz. 20:00
Marie odzyskuje przytomność w szpitalu. Nic nie pamięta. Michel, jej ojciec, z którym straciła kontakt w dzieciństwie, wykorzystuje jej amnezję i zabiera ją do swojego domu w Bretanii…
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 2, 31 marca, godz. 21:55
Paul zakrada się nocą do biura Celine. Ma nadzieję, że znajdzie tam wskazówkę, która da odpowiedź na jego wszystkie pytania. Przyłapuje go Marie, która miała taki sam pomysł…
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 3, 1 kwietnia, godz. 20:00
Marie z pomocą Paula znajduje przeoczony szczegół i w ten sposób udaje jej się oczyścić swojego ojca z zarzutów. Michel zostaje zwolniony z aresztu, ale znika Leon Menec. Jego pusta łódź żaglowa zostaje po sztormie odnaleziona na pełnym morzu…
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 4, 1 kwietnia, godz. 21:55
Caspar bacznie obserwuje Marie na terenie firmy Meneców. Niezauważony przez nikogo ogłusza Marie i wynosi jej ciało. Caspar coraz bardziej pogrąża się w beznadziejnej miłości…
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.